[

Nope, nope, nope. Een aantal diensten, en vooral videodiensten bieden standaard een hogere kwaliteit aan als ze 4g detecteren. Zo is Youtube op 4G standaard in 720p. En alles wat je begint met zien zal ook sneller en meer gebufferd zijn, dus meer verspilde data als je besluit het uiteindelijk niet te zien.proximusboyke schreef:maar wat is daar anders aan ?
2GB via 3G of 4G blijft hetzelfde hoor !!!
Tis toch niet omdat belgacom 100gb geeft bij een start adsl dat ze 300gb zouden moeten geven als het via vdsl gaat
Als je het totaalplaatje zult bekijken zit volgens mij het gros hier aan een grotere kost aan abonnement dan aan afschrijving van een gsm.krisken schreef:Persoonlijk vind ik het grappig dat mensen zonder omkijken meer dan €500 durven uitgeven aan een GSM om toch maar de nieuwste snufjes en technologie te hebben, maar dan gaan beknibbelen op het bijhorende abonnement of prepaid oplossing. Uiteraard, goedkoper is altijd leuk, maar hou steeds in het achterhoofd dat niks gratis is. Zelfs nu vind ik GC nog steeds een mooie aanbieding met zijn 2GB. Mobistar geeft voor ditzelfde geld inmiddels al 3GB, dus als GC niet langer jouw ding is kan je altijd overstappen, toch?
Aan elk product en aan elke dienst zijn verbeteringen mogelijk. Proximus heeft destijds beslist om GC aan een erg scherpe prijs op de markt te zetten, en deze zet begint zich nu pas te lonen, nu dat data (eindelijk) betaalbaarder is geworden etc. Dus nu maken ze pas winst op GC. Of tenminste meer winst dan vroeger...
Straks gaan we hier over elk product of elke dienst dergelijke topics zien
Yep, de vraag werd openlijk gesteld wat er beter kon of wat er kon verandert worden aan de formule van Generation-connect. Dus mag je op een bepaald ogenblik toch wel feedback en / of reactie verwachten zeker als het allemaal zolang op zich laat wachten. Nu afkomen met het argument dat een gsm toestel soms honderden euro's kost is een non-argument in dit topic. Als je dit argument gebruikt moet iedereen met een "roste tweedehands fiets uit het containerpark" naar zijn werk in Brussel crossen.iRockabizzydilly schreef: Vergeet niet dat het topic gestart is door een medewerker en men in die post verwachtingen creëerde. Niet direct onterecht dus.
proximusboyke schreef:Maar er is toch niemand die julle verplichten om GC te nemen !
Van telenet kan je nog zegen ge hebt nie veel keuze rap internet of als je pecht hebt traag internet maar onbeperkt.
Mobiel is het heel anders, je hebt keuze genoeg.
krisken schreef:Dat is dus net wat ik bedoel...We schreeuwen allen dat we meer willen, maar er voor betalen is geen optie? Vergeet niet dat het bedrijven zijn, en dat hun doelstellingen meestal haaks tegenover onze wensen staan.
Zolang ze dat kunnen zonder klanten te verliezen. Als strask MV en Base ook 3GB of meer gaan aanbieden dan kan Proximus moeilijk 2GB voor 20 euro aanbieden zonder klanten te gaan verliezen. Al denk ik dat Proximus het niet erg zou vinden dat er GC klanten weggaan. De marges erop zullen bij de laagste zijn van alle abonnementen.krisken schreef:Mochten alle klanten trouw bij dat product blijven (zoals blijkbaar velen doen) dan zou ik het ook niet veranderen hoor, en gewoon dik cashen.
http://tweakers.net/nieuws/97917/provid ... imiet.htmlkoach schreef:Voor mij mag het voor 20 euro opgetrokken worden naar 3GB , en uiteraard de 10.000 sms'jes naar alle netwerken behouden! de vraag is zal het ooit nog wel veranderen? en in de positieve zin?
Even in de algemene voorwaarden gekeken. Zal dus niets worden vrees ik.Met uitzondering van het bepaalde in artikel 7.8 (“Roaming”) of voor zover anders overeengekomen in Aanvullende Voorwaarden, moet het elektronisch communicatie verkeer beginnen op het Netwerk. Het is de Contractant niet toegestaan om gebruik te maken van de (Aanvullende) Dienst indien het aangeboden elektronisch communicatie verkeer begint op het vaste of mobiele openbare elektronische communicatie netwerk van een andere aanbieder dan choozze.