jantje81 schreef:Waarom blijf je dan bij Belgacom?
Ja, ik probeer een beetje een prijs-vergelijking te maken met Telenet.. We hebben al Digitale TV bij hun, en telefonie+internet bij BGC. Een Whoppa zou aan de vraag voldoen kunnen voldoen misschien.. Maar één van de redenen om voor telefonie nog bij BGC te blijven is eigenlijk onze nu al wat oudere alarminstallatie dat over een klassieke telefoonlijn werkt. Ik weet wel dat Telenet modems met batterij-packs heeft (of ten minste, dat hadden ze vroeger toch?) maar dat is dan ook weer extra, en we zouden de centrale daar ook voor moeten aanpassen (tenzij het een verkoopspraatje van de alarm-installateurs was, alles kan

)
Ook is het toch wel goedkoper via DSL.. Moet het allemaal nog wat verder uitrekenen, de verschillende scenario's (BGC Classic Line + Telenet all-in-one pack, met redundante telefonie? Telenet Digitale TV + Internet60 voldoet niet aan onze limiet-behoefte (heb nu standaard 650gig op een BGC Comfort Internet, da's wat anders dan die 150gig bij Telenet, enz enz.). Of dezelfde lage snelheid behouden en onbeperkt internet aan een verlaagde prijs bij de DSL-concurrentie.. Maar moet ik dan de volle pot betalen voor mijn Classic line voor telefonie? Soit, het is niet altijd zo gemakkelijk om te zeggen "verander dan naar Telenet", of ten minste: ik heb bepaalde voorwaarden/prio's die voor anderen misschien niet gelden of zaken waar ik zwaarder aan til dan bij anderen. Maar dat is een "Me" en niet een "You" probleem
eclectic, mijn excuses voor het hijacken van je post, maar bedankt om me even te laten ventileren

I'm done now
Ps. ronron261, ik ben al content met een 16/10, zou er direkt voor tekenen ipv een 4/0,4 verbinding

Patience is a virtue, zeker? Of ik wil piloot spelen voor fiber-to-the-home, ook goed