Het zal inderdaad wel toeval zijn, maar met de laksheid van hun support los ik het probleem liever zelf op. Met smartphone is dat inderdaad niet mogelijk, die is nu 8 maand oud als ik me niet vergis dus denk dat ik die gewoon ga vervangen ergens eind dit jaar, denk niet dat het de moeite is om hem 3-4 weken kwijt te zijn (Media Markt) terwijl de kans groot is dat die knop het later opnieuw gaat begeven (is bevestigd dat het een algemene design flaw is) en de rest werkt wel gewoon perfect.
Wat de laptop betreft, ik heb bij mijn vorige netbook (pardon, mijn eerste netbook in een rij van 2) ook een probleem gehad met de adapter en dat was, geloof het of niet, toevallig ook na 10 maand. Die netbook zelf was een gouden bakje, die leeft nog altijd en heeft me nooit in de steek gelaten (en er zijn véél terabytes door gevlogen, geloof me vrij
![Tongue :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
) dus volgens mij ligt het gewoon aan dat type adapter (dat al jaren wordt gebruikt) en aangezien je online makkelijk voor 30 euro een replacement kan bestellen ga ik er ook geen 3-4 weken aan verspillen. Bedrijf waarvan ik mijn laptop heb gekocht is overigens gisteren failliet verklaard, opnieuw zo'n stom toeval. (Volgens mij heb ik een engelverdrijver ipv een engelbewaarder.)
Ben niet direct onhandig met elektronica dus ben 99% zeker dat het niet aan de laptop zelf ligt. Die werkte deze nacht nog gewoon zoals het moest, en een laptop gaat niet van de ene op de andere moment zomaar volledig naar de knoppen he. (tenzij harde schijf, maar de laptop is altijd met voorzichtigheid behandeld geweest dus op een zeldzame fabricagefout na lijkt dat wel uit te sluiten.)
To download or not to download, that's the question.