Ik heb een film (ge'screened') gedownload, de juiste ondertitel gevonden maar die speelt te vroeg af. Weet er iemand hoe ik dat kan instellen, zodat het pas begint te lopen vanaf 53 seconden?

Alvast bedankt,
Wat voor file is je ondertitel ? Is het een .srt file ?fluxbox schreef:de juiste ondertitel gevonden
Ben dan ook geen expert in die dingen... maar weet genoeg om het op te lossen met simpele middelen, desnoods neem je er Excel bij om het om te zetten.Squirtle schreef:r2504: lijkt me lekker om al time indexes manueel te gaan incrementeren
Ja, het is een .srt file maar het ziet er zo uit;r2504 schreef:
Wat voor file is je ondertitel ? Is het een .srt file ?
Meestal zijn dat gewoon ASCII bestanden met de offsets erin.
Notepad zou dus moeten volstaan.
Wat voor file is je ondertitel ? Is het een .srt file ?
Dus als ik de eerste verander moet ik ze allemaal wijzigen...1
00:00:48,028 --> 00:00:52,908
Er was eens,
een lieftallige prinses,
2
00:00:52,991 --> 00:00:56,745
enz...
Was al een tijdje geleden dat ik ze nog eens bekeken had, maar zoals wem schrijft is het gewoon een kwestie van een eenvoudig programma te schrijven dat alle regels leest met --> en de tijden aanpast volgens jou offset.fluxbox schreef:Ja, het is een .srt file maar het ziet er zo uit;
ik heb het over een welbepaald programma subsync. het gaat ook over enkele seconden, voor enkele cijfertjes te veranderen toch redelijk veel.r2504 schreef:
Ik begrijp dan ook capriecorn zijn opmerkingen niet over veel CPU en/of tijd nodig... dit is werkelijk kinderspel, en zou normaal een film in enkele seconden moeten kunnen doen.