Maar goed, niet relevant voor deze discussie

Grotendeels akkoord, alleen zou ik de roaming geen hogere limiet geven maar een aparte bundel van maken (zoals de extra data bundels nu). Voor een aantal mensen is die roaming data totaal overbodig, maar voor andere mensen hebben dan weer wel nood aan meer roaming data. Dan is een aparte bundel aantrekkelijk voor beide gevallen.iRockabizzydilly schreef:Die cap is al bij al wat off topic, en vooral steeds minder waarschijnlijk gezien het feit dat zowel Base als Mobistar dit niet zullen doen, en dus Proximus eigenlijk beter het ook niet meer zou doen.
't Gaat vooral over prijzen, en daar smeek ik bijna om meer data roaming en hogere limiet tov de huidige 100MB.
En extra nationaal volume is mooi meegenomen, of zoals hier eerder al is gezegd een splitsing tussen 3G volume en 4G volume.
Dat zou gebruikers bewuster kunnen maken van hun dataverbruik en meer over 4G doen dan over 3G, wat de druk op het 3G netwerk mogelijks wat kan doen afnemen en overbrengen naar het netwerk dat er voor ontwikkeld was namelijk 4G, uiteraard.
10GB? HoedatteStroper schreef:Na eens gespeeld te hebben met een testSIM van van Internet-on-Mobile kom ik tot de conclusie dat Mobistar zelfs 10GB kan geven zonder dat ik overweeg over te stappen naar hen.
Dat is eerder een probleem met het bedrijf waarvan je je telefoon hebt verkocht dan Proximus. Je kan toch niet verwachten dat Proximus gaat toegeven aan de wan-praktijken van Apple?mgo72 schreef:Euhm ........... Het grootste probleem komt hier niet aan bod!!!
4G voor IPhone!! En ja is niet louter GC gebaseerd. Maar wel de reden dat ik naar MV terug zal keren in mei.
Meer data en meer roaming zou mij helpen!
Ik ben het er niet mee eens dat Belgacom kost wat kost z'n problemen met Apple moet regelen.mgo72 schreef:Beste, dat is een zinloze discussie. Ze moeten maar zien dat ze geregeld krijgen.
't Is off topic en wil er niet teveel discussie rond maken, maar Base kan dan blijkbaar meer omdat hun moederbedrijf een deal heeft, maar Belgacom is het moederbedrijf van Tango (Luxemburg) en die hebben wel een deal met Apple. Dus het is niet zo zwart wit als het leek blijkbaar.AndRo555 schreef:Dat is eerder een probleem met het bedrijf waarvan je je telefoon hebt verkocht dan Proximus. Je kan toch niet verwachten dat Proximus gaat toegeven aan de wan-praktijken van Apple?mgo72 schreef:Euhm ........... Het grootste probleem komt hier niet aan bod!!!
4G voor IPhone!! En ja is niet louter GC gebaseerd. Maar wel de reden dat ik naar MV terug zal keren in mei.
Meer data en meer roaming zou mij helpen!
nickz schreef:Van mij zou vooral die maandelijkse "10 MB in Europa" mogen worden verhoogd en 'Europa' zou mogen worden uitgebreid naar "EU en topbestemmingen*" (zoals bij Daily Travel Passport). Van Proximus kan en mag je niet verwachten dat ze én het beste netwerk, én de laagste prijs (of een even lage prijs) hebben als de concurrentie. Dit zou niet eens worden toegestaan door het BIPT, aangezien ze op die manier misbruik zouden maken van hun dominante marktpositie, waardoor andere operatoren worden "kapot geconcurreerd".
* Topbestemmingen: Albanië, Australië, Canada, Egypte, Japan, Marokko, Nieuw-Zeeland, Tunesië, Turkije, Verenigde Staten en Zwitserland.
Vraag is amper een maand oud...mgo72 schreef:Enige feedback ?