Generation Connect: wat kan er verbeterd worden?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 62 keer
Kan goed zijn. Het kon toen niet. De factuur met mijn btw nummer erop en hun btw nummer erop was gewoon "zonder btw". (terwijl er op een factuur normaal het bedrag excl btw en het btw bedrag apart vermeld moeten worden, anders kan je de btw niet terugvorderen, het was toen gewoon 20 euro rond. En geen 16,52 + 3,48 btw) Het kon niet anders volgens Proximus toen, het had iets te maken met de manier waarop betaalkaarten boekhoudkundig gezien werden. Zie dit bijvoorbeeld: http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=77&t=32481 Het kwam er dus op naar dat het teveel gezeik en tijd en moeite was om gewoon een correcte factuur te krijgen.
Maar goed, niet relevant voor deze discussie
Maar goed, niet relevant voor deze discussie
-
- Starter
Ik hoop dat Generation Connect niet gelimiteerd zal worden tot 20 Mbps in snelheid binnen 2 maanden,
op dit moment staat GC nog niet in de lijst met abonnement/prepaidkaarten die de hoge snelheid behouden
Het zou echt jammer zijn dat de hoge snelheid ook voor GC klanten verdwijnt,
wij GC klanten zijn één van de pioniers wat 4G betreft, en daarnaast zou GC minder concurrentieel zijn tegenover MV en Internet on Mobile van Mobistar, die met prepaid ook 4G aan volle snelheid aanbieden
op dit moment staat GC nog niet in de lijst met abonnement/prepaidkaarten die de hoge snelheid behouden
Het zou echt jammer zijn dat de hoge snelheid ook voor GC klanten verdwijnt,
wij GC klanten zijn één van de pioniers wat 4G betreft, en daarnaast zou GC minder concurrentieel zijn tegenover MV en Internet on Mobile van Mobistar, die met prepaid ook 4G aan volle snelheid aanbieden
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Alsof 20Mbps nog niet genoeg is...
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Starter
Nu haal ik met GC makkelijk snelheden tot 80 Mbps, dus het verschil is erg groot als ze het naar 20 Mbps zouden limiteren.
-
- Moderator
- Contacteer:
Vraag is of je 80Mbps wel nodig hebt met je GSM? Ik ben er praktisch zeker van dat als iedereen zijn speedtestje heeft gedaan, je zeker toekomt met 20Mbps.
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
- Bedankt: 267 keer
Niks is echt nodig, maar het is wel fijn als er een (youtube) video een stuk sneller buffert, daarmee ook sneller start, en sneller klaar is met bufferen, wat alleen maar de batterij ten goeden komt. Het rush-to-idle principe heb je veel meer aan bij 80Mbps dan bij 20Mbps. Buiten het feit dat er technisch geen reden is om de snelheid te cappen, marketing technisch natuurlijk wel.
20Mbps is natuurlijk genoeg, maar waarom de cap als het eigenlijk alleen meer geld oplevert voor de provider en een (kleine) deuk in de batterij van de gsm van de consumer.
20Mbps is natuurlijk genoeg, maar waarom de cap als het eigenlijk alleen meer geld oplevert voor de provider en een (kleine) deuk in de batterij van de gsm van de consumer.
-
- Moderator
- Contacteer:
Allemaal goed en wel, maar wat mij verwonderd is dat 4G bezitters een zo snel mogelijke 4G willen, no mather what. Mocht telenet (of belgacom of wie dan ook) morgen hier staan met 10Gbps lijnen met een downloadlimiet van 100GB, dan zouden velen op hun achterpoten staan denk ik.
En we moeten ook realiseren dat Proximus de klanten liever op een abonnement ziet dan op een prepaid kaart...
En we moeten ook realiseren dat Proximus de klanten liever op een abonnement ziet dan op een prepaid kaart...
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
- Bedankt: 172 keer
Die cap is al bij al wat off topic, en vooral steeds minder waarschijnlijk gezien het feit dat zowel Base als Mobistar dit niet zullen doen, en dus Proximus eigenlijk beter het ook niet meer zou doen.
't Gaat vooral over prijzen, en daar smeek ik bijna om meer data roaming en hogere limiet tov de huidige 100MB.
En extra nationaal volume is mooi meegenomen, of zoals hier eerder al is gezegd een splitsing tussen 3G volume en 4G volume.
Dat zou gebruikers bewuster kunnen maken van hun dataverbruik en meer over 4G doen dan over 3G, wat de druk op het 3G netwerk mogelijks wat kan doen afnemen en overbrengen naar het netwerk dat er voor ontwikkeld was namelijk 4G, uiteraard.
Wat betreft liever abonnementen dan prepaidklanten, da's zo, maar wereldwijd moeten meer en meer operatoren hier van afstappen en lanceren er meer en meer operatoren ook prepaid tarieven waar er nog niet echt waren en of steeds interessantere prepaidtarieven. Zo ook in België waar MV en Internet on Mobile toch steeds meer concurrentiële kracht opbouwen.
En niet te vergeten, puur in cijfers brengt een prepaidklant meer op. Maar met minder zekerheid en minder klantenbinding op de traditionele manier.
't Gaat vooral over prijzen, en daar smeek ik bijna om meer data roaming en hogere limiet tov de huidige 100MB.
En extra nationaal volume is mooi meegenomen, of zoals hier eerder al is gezegd een splitsing tussen 3G volume en 4G volume.
Dat zou gebruikers bewuster kunnen maken van hun dataverbruik en meer over 4G doen dan over 3G, wat de druk op het 3G netwerk mogelijks wat kan doen afnemen en overbrengen naar het netwerk dat er voor ontwikkeld was namelijk 4G, uiteraard.
Wat betreft liever abonnementen dan prepaidklanten, da's zo, maar wereldwijd moeten meer en meer operatoren hier van afstappen en lanceren er meer en meer operatoren ook prepaid tarieven waar er nog niet echt waren en of steeds interessantere prepaidtarieven. Zo ook in België waar MV en Internet on Mobile toch steeds meer concurrentiële kracht opbouwen.
En niet te vergeten, puur in cijfers brengt een prepaidklant meer op. Maar met minder zekerheid en minder klantenbinding op de traditionele manier.
Laatst gewijzigd door iRockabizzydilly 23 apr 2014, 21:36, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
Grotendeels akkoord, alleen zou ik de roaming geen hogere limiet geven maar een aparte bundel van maken (zoals de extra data bundels nu). Voor een aantal mensen is die roaming data totaal overbodig, maar voor andere mensen hebben dan weer wel nood aan meer roaming data. Dan is een aparte bundel aantrekkelijk voor beide gevallen.iRockabizzydilly schreef:Die cap is al bij al wat off topic, en vooral steeds minder waarschijnlijk gezien het feit dat zowel Base als Mobistar dit niet zullen doen, en dus Proximus eigenlijk beter het ook niet meer zou doen.
-
- Elite Poster
De mensen die het niet of zeer weinig gebruiken krijgen het nu ook al als ze herladen, en het moet maar eens voorvallen dat ze de grens overgaan en plots zich realiseren dat ze die roamingoptie altijd mogen aangevinkt laten en hun whatsapp, viber, imessage, hangouts, telegram, facebook, mails, push berichten en ga zo verder nog steeds blijven werken zoals thuis. 't Is een bevrijdend gevoel. Om niet te vergeten een pak goedkoper dan terug te moeten overschakelen op nu zelfs betalende sms'en of zitten zoeken naar wifi en op die plaats te moeten blijven om te kunnen communiceren via de kanalen die je anders de hele dag door gebruikt en kunt gebruiken.
En zeg nu zelf, de meeste mensen die Generation Connect hebben zullen wel datagebruikers zijn met hun smartphone hé en aangezien de grenzen ook in de telecomwereld steeds meer vervagen...
En zeg nu zelf, de meeste mensen die Generation Connect hebben zullen wel datagebruikers zijn met hun smartphone hé en aangezien de grenzen ook in de telecomwereld steeds meer vervagen...
-
- Moderator
- Contacteer:
Dat prepayklanten meer opbrengen zou ik durven betwijfelen eigenlijk. Zeker aangezien deze niet elke maand (moeten) herladen terwijl je bij een abonnement welke elke maand moet betalen, ook al heb je geen aangepast abonnement. Waarom denk je dat je niet meer gratis kan sms'en na een maand? Gewoon om je aan te sporen om elke maand te herladen, ook al heb je dat feitelijk niet nodig.
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
De netto ARPU (= "average revenue per user) was voor Q4/2013:
- prepaid klanten: €12.6 per maand.
postpaid klanten: €25.4 per maand (€22.8 voor residentiële klanten, €28.4 voor business klanten).
- prepaid: 1.64 miljoen.
postpaid: 3.56 miljoen (1.93 miljoen residentieel + 1.63 miljoen business klanten).
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 140 keer
Na eens gespeeld te hebben met een testSIM van van Internet-on-Mobile kom ik tot de conclusie dat Mobistar zelfs 10GB kan geven zonder dat ik overweeg over te stappen naar hen.
Meer volume zou wel leuk zijn(zolang er geen verhoging in beltarief komt zoals bij Mobistar), maar voor mij is het in elk geval geen reden om te switchen.
Als ex-klant van Mobile Vikings was ik echter over alles tevreden behalve de netwerkdekking, dat zou nu naar het schijnt beter/vergelijkbaar met Proximus moeten zijn.
Binnenkort ga ik misschien nog eens een SIM bestellen om dat uit te testen.
En als die in orde is, zal ik een keuze moeten maken € 5 meer geven voor amper 100MB in het buitenland of voor het goedkoopste gaan.
Dus ofwel zou Proximus GC moeten verlagen naar € 15/herlaadbeurt, ofwel een pak meer MBs voor roaming geven.
En alhoewel een cap op 20MB niet onoverkomelijk is, is het niet verstandig om zoiets in te voeren als je directe concurrent (MV) die niet heeft.
Meer volume zou wel leuk zijn(zolang er geen verhoging in beltarief komt zoals bij Mobistar), maar voor mij is het in elk geval geen reden om te switchen.
Als ex-klant van Mobile Vikings was ik echter over alles tevreden behalve de netwerkdekking, dat zou nu naar het schijnt beter/vergelijkbaar met Proximus moeten zijn.
Binnenkort ga ik misschien nog eens een SIM bestellen om dat uit te testen.
En als die in orde is, zal ik een keuze moeten maken € 5 meer geven voor amper 100MB in het buitenland of voor het goedkoopste gaan.
Dus ofwel zou Proximus GC moeten verlagen naar € 15/herlaadbeurt, ofwel een pak meer MBs voor roaming geven.
En alhoewel een cap op 20MB niet onoverkomelijk is, is het niet verstandig om zoiets in te voeren als je directe concurrent (MV) die niet heeft.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 37 keer
- Contacteer:
Euhm ........... Het grootste probleem komt hier niet aan bod!!!
4G voor IPhone!! En ja is niet louter GC gebaseerd. Maar wel de reden dat ik naar MV terug zal keren in mei.
Meer data en meer roaming zou mij helpen!
4G voor IPhone!! En ja is niet louter GC gebaseerd. Maar wel de reden dat ik naar MV terug zal keren in mei.
-
- Moderator
- Contacteer:
10GB? HoedatteStroper schreef:Na eens gespeeld te hebben met een testSIM van van Internet-on-Mobile kom ik tot de conclusie dat Mobistar zelfs 10GB kan geven zonder dat ik overweeg over te stappen naar hen.
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Elite Poster
Dat is eerder een probleem met het bedrijf waarvan je je telefoon hebt verkocht dan Proximus. Je kan toch niet verwachten dat Proximus gaat toegeven aan de wan-praktijken van Apple?mgo72 schreef:Euhm ........... Het grootste probleem komt hier niet aan bod!!!
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Inderdaad, dat heeft meer met Apple en de relatie tussen Apple en Belgacom te maken dan met Belgacom op zich.
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 37 keer
- Contacteer:
Beste, dat is een zinloze discussie. Ze moeten maar zien dat ze geregeld krijgen.
De vraag was wat kan beter en wordt doorgegeven. Niet wat kan er beter voor de androiders of de jailbreakers.
En velen zijn het beu dus zullen ze wel weggaan.
De vraag was wat kan beter en wordt doorgegeven. Niet wat kan er beter voor de androiders of de jailbreakers.
En velen zijn het beu dus zullen ze wel weggaan.
- BillyMobiel
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
- Bedankt: 11 keer
Ik ben het er niet mee eens dat Belgacom kost wat kost z'n problemen met Apple moet regelen.mgo72 schreef:Beste, dat is een zinloze discussie. Ze moeten maar zien dat ze geregeld krijgen.
Als Belgacom hier veel geld voor uitgeeft wordt de kost hiervan gedeeld over alle Belgacom klanten, dus ook niet-Apple gebruikers.
Stem met je portefeuille, en koop een ander toestel of ga bij een andere provider...
-
- Elite Poster
't Is off topic en wil er niet teveel discussie rond maken, maar Base kan dan blijkbaar meer omdat hun moederbedrijf een deal heeft, maar Belgacom is het moederbedrijf van Tango (Luxemburg) en die hebben wel een deal met Apple. Dus het is niet zo zwart wit als het leek blijkbaar.AndRo555 schreef:Dat is eerder een probleem met het bedrijf waarvan je je telefoon hebt verkocht dan Proximus. Je kan toch niet verwachten dat Proximus gaat toegeven aan de wan-praktijken van Apple?mgo72 schreef:Euhm ........... Het grootste probleem komt hier niet aan bod!!!
Maar inderdaad, dit is geen discussiepunt ter verbetering van Generation Connect.
En in feite zijn de drie elementen hier al aangehaald; meer dataroaming, meer data nationaal (op welke manier ook ingevuld) en eventueel lagere prijs per minuut. Ook wordt er hier af en toe aangehaald om goedkoper te worden (15 EUR ipv 20) maar persoonlijk vind ik dat niet zo nodig. Proximus vraagt altijd al iets meer en zolang de kwaliteit er ook is is het nog iets om wat extra voor te betalen.
Wat ik nu net bedenk en hier nog niet heb zien passeren maar minstens even interessant kan zijn is voor 20/25 EUR ook minuten/smsen in het buitenland geven die opspaarbaar zijn en niet enkel (meer) data.
Mijn killer Generation Connect zou zijn:
25 EUR/maand:
- 3GB nationaal of een splitsing tussen 3G en 4G volumes
- 25 cent per minuut nationaal bellen
- onbeperkt sms'en in België
- 50MB per herlading dataroaming, opspaarbaar tot 500MB of zelfs onbeperkt (in volume, niet in tijd).
- 50 sms en/of belminuten roaming (liefst beide natuurlijk, maar ik blijf redelijk) opspaarbaar tot 500 of zelfs onbeperkt (in volume, niet in tijd) want tenslotte wordt er bij elke optelsom ook betaald voor de minuten/smsen die in het tarief zouden zitten.
En hierop dan een variant behouden voor 20 EUR/maand:
- 2 of 3GB nationaal of splitsing tussen 3G en 4G volumes
- 25 cent per minuut nationaal bellen
- onbeperkt sms'en in België
- 20MB per herlading dataroaming en ook opspaarbaar tot hogere limiet of onbeperkt in volume (niet in tijd opnieuw).
- 20 sms en/of belminuten roaming en ook opspaarbaar, zelfde verhaal.
-
- Moderator
- Contacteer:
Indeed
Telefonie = EDPnet + OVH
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Maar die dataroaming is binnenkort toch verleden tijd? Dan is de prijs mer Megabyte of je nu roamt of niet toch gelijk? Of heb ik dat nu zo verkeerd begrepen?
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
-
- Elite Poster
Binnenkort? Eind 2015 als ze het niet nog verder uitstellen, en ik vermoed dat het niet op die manier zal lopen althans niet direct. Dus graag nu een dergelijk systeem en geen wachten op godot.
- bollewolle
- Elite Poster
- Twitter: bollewolle
- Uitgedeelde bedankjes: 166 keer
- Bedankt: 89 keer
En die dataroaming regelgeving zegt ook niet dat het dan in het buitenland van de binnenlandse data-limiet afgehouden moet worden eh. Ze moeten gewoon zorgen dat hun binnen- en buitenlandse prijs per MB hetzelfde blijft. Het moet dus eigenlijk gewoon dezelfde prijs zijn als wanneer nu je data pakket opgebruikt is. Ik vermoed dus ook dat dit gewoon buiten het data pakket gaat blijven.
-
- Elite Poster
Inderdaad, nog even opletten dus en hoe dan ook mag er intussen een 'tussenoplossing' komen. Mobistar deed het recent, zij het met een duur abonnement (toch goedkoper dan de concurrentie in België).
In Frankrijk en andere landen kan je al even in je abonnement een vast aantal GB's krijgen binnen Europa, los van het volume dat je nationaal krijgt.
Generation connect doet al even iets op dat vlak, maar het wordt tijd dat het serieuzer wordt.
't Is ook ideale marketing; 't is toch zeker deels gericht op jongere mensen met uiteraard een smartphone en dus ook actief op internet met hun smartphone (niet altijd automatisch zo). Jongeren reizen in't algemeen behoorlijk veel; citytrips, erasmus, gewoon vakantie,... potentieel zat als je het mij vraagt.
In Frankrijk en andere landen kan je al even in je abonnement een vast aantal GB's krijgen binnen Europa, los van het volume dat je nationaal krijgt.
Generation connect doet al even iets op dat vlak, maar het wordt tijd dat het serieuzer wordt.
't Is ook ideale marketing; 't is toch zeker deels gericht op jongere mensen met uiteraard een smartphone en dus ook actief op internet met hun smartphone (niet altijd automatisch zo). Jongeren reizen in't algemeen behoorlijk veel; citytrips, erasmus, gewoon vakantie,... potentieel zat als je het mij vraagt.
-
- Elite Poster
Is er ondertussen al meer nieuws, Lord?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
Wat goedkoper mag wel als ze mee willen evolueren qua opties zit het voor mij wel goed. En de optie om apps te kopen met belkrediet zoals bij sommige providers mogelijk is (WP en eventueel Android. Dunno of IOS dat kan).
Sent from my Surface with Windows RT using Tapatalk
Sent from my Surface with Windows RT using Tapatalk
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 217 keer
Van mij zou vooral die maandelijkse "10 MB in Europa" mogen worden verhoogd en 'Europa' zou mogen worden uitgebreid naar "EU en topbestemmingen*" (zoals bij Daily Travel Passport). Van Proximus kan en mag je niet verwachten dat ze én het beste netwerk, én de laagste prijs (of een even lage prijs) hebben als de concurrentie. Dit zou niet eens worden toegestaan door het BIPT, aangezien ze op die manier misbruik zouden maken van hun dominante marktpositie, waardoor andere operatoren worden "kapot geconcurreerd".
* Topbestemmingen: Albanië, Australië, Canada, Egypte, Japan, Marokko, Nieuw-Zeeland, Tunesië, Turkije, Verenigde Staten en Zwitserland.
* Topbestemmingen: Albanië, Australië, Canada, Egypte, Japan, Marokko, Nieuw-Zeeland, Tunesië, Turkije, Verenigde Staten en Zwitserland.
- BillyMobiel
- Plus Member
nickz schreef:Van mij zou vooral die maandelijkse "10 MB in Europa" mogen worden verhoogd en 'Europa' zou mogen worden uitgebreid naar "EU en topbestemmingen*" (zoals bij Daily Travel Passport). Van Proximus kan en mag je niet verwachten dat ze én het beste netwerk, én de laagste prijs (of een even lage prijs) hebben als de concurrentie. Dit zou niet eens worden toegestaan door het BIPT, aangezien ze op die manier misbruik zouden maken van hun dominante marktpositie, waardoor andere operatoren worden "kapot geconcurreerd".
Albanië...??
Daar stel ik me toch wel een paar vragen bij hoor!
Ten eerste: sinds wanneer ligt Albanië niet meer in Europa?? Of wordt Europa tegenwoordig gelijk geschakeld met Europese Unie??
Ten tweede: is er in héél de wereld geen enkel ander land (buiten je andere topbestemmingen) waar je eerder naar op reis zou gaan dan Albanië?? Mexico? Thailand? Brazilië? En ik kan er nog wel een paar andere bedenken (of googlen)
-
- Moderator
- Contacteer:
Hmmmm...Mexico....
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 217 keer
Naar Albanië zou ik nooit op vakantie gaan (naar het hele Oostblok niet trouwens). Dat lijstje met zogenaamde "topbestemmingen" komt van Daily Travel Passport. Als er staat "EU en topbestemmingen", dan slaat die EU inderdaad op Europese Unie, en daar maakt Albanië (gelukkig) geen deel van uit (alhoewel de Europese Commissie wel al de aanbeveling heeft gedaan om Albanië de status van kandidaat-lidstaat te verlenen...).
Ik heb trouwens het verkeerde lijstje genomen. Het hadden die van Daily Travel Surf moeten zijn:
Europa : Alandseilanden (Finland), Andorra, Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Dominica (Eiland), Duitsland, Estland, Faeröer, Finland, Frankrijk, Frans-Guyana, Frans-Polynesië, Gibraltar, Griekenland, Guadeloupe (Franse Antillen), Guernsey (Bailiwick Of), Hongarije, Ierland, IJsland, Italië, Jersey Kanaaleilanden, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Man (Eiland), Martinique (Franse Antillen), Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Reunion (La), Roemenië, Saint Barthélemy (Franse Antillen), San Marino, Sint Maarten (Franse Antillen), Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk en Zweden.
Europa+ : alle bovenstaande landen en ook Albanië, Australië, China (behalve Hongkong), Japan, Nieuw-Zeeland, de Verenigde Staten en Zwitserland.
Ik heb trouwens het verkeerde lijstje genomen. Het hadden die van Daily Travel Surf moeten zijn:
Europa : Alandseilanden (Finland), Andorra, Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Dominica (Eiland), Duitsland, Estland, Faeröer, Finland, Frankrijk, Frans-Guyana, Frans-Polynesië, Gibraltar, Griekenland, Guadeloupe (Franse Antillen), Guernsey (Bailiwick Of), Hongarije, Ierland, IJsland, Italië, Jersey Kanaaleilanden, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Man (Eiland), Martinique (Franse Antillen), Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Reunion (La), Roemenië, Saint Barthélemy (Franse Antillen), San Marino, Sint Maarten (Franse Antillen), Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk en Zweden.
Europa+ : alle bovenstaande landen en ook Albanië, Australië, China (behalve Hongkong), Japan, Nieuw-Zeeland, de Verenigde Staten en Zwitserland.
-
- Elite Poster
Inderdaad, graag een update?
- BillyMobiel
- Plus Member
Vraag is amper een maand oud...mgo72 schreef:Enige feedback ?
't Is wel over Proximus dat we hier spreken hé!!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 140 keer
Net aan nog iets gedacht wat ik goed vond aan Mobile Vikings. Betalen met paypal, dan hoef ik mijn bankkastje niet bij te hebben. Al zal Proximus het waarschijnlijk niet doen wegens verkoop kaarten en aanbieden van automatische herlaadbeurten.
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]