Belgacom Internet overall => Datalimiet overschreden

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
tom35
Pro Member
Pro Member
Berichten: 313
Lid geworden op: 20 apr 2009, 19:40
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 23 keer

Sylvester schreef:is het niet zo dat de operatoren nu verplicht zijn om meldingen te geven onmiddellijk na de overschrijding van de datalimiet zit ?
Blijkbaar niet tenzij je een lag van 14 hrs als redelijk beschouwd.

Tom
luigi
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 14 aug 2013, 12:49
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

@ Tom35, mijn zoon moest vorige maand 169€ betalen voor zijn confortpack (normaal 51,95€-met korting de eerste 6 maanden), dus 117,05€ meer.
Reden hiervoor was spelletjes spelen op zijn smart-phone, en die maken blijkbaar verbinding met het internet, met als gevolg hoog data verbruik.
Veranderen van provider, allemaal goed en wel, maar veel keus heb je hier niet, en ze houden elkaar goed in het oog...
lois
Steven7
Premium Member
Premium Member
Berichten: 560
Lid geworden op: 07 aug 2004, 18:56
Locatie: Veerle
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 36 keer

Bij Mobistar is het zo dat je niet meer verder kan surfen eens de limiet overschreden is, tenzij je expliciet met een bericht te kennen geeft dat je bereid bent hiervoor meer te betalen of zogenaamde volumeblok bij te nemen.
Ombudsdienst telecommunicatie heb ik ook al goede ervaringen mee gehad.
tom35
Pro Member
Pro Member
Berichten: 313
Lid geworden op: 20 apr 2009, 19:40
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 23 keer

luigi schreef:@ Tom35, mijn zoon moest vorige maand 169€ betalen voor zijn confortpack (normaal 51,95€-met korting de eerste 6 maanden), dus 117,05€ meer.
Reden hiervoor was spelletjes spelen op zijn smart-phone, en die maken blijkbaar verbinding met het internet, met als gevolg hoog data verbruik.
Veranderen van provider, allemaal goed en wel, maar veel keus heb je hier niet, en ze houden elkaar goed in het oog...
lois

Luigi,

Je hebt gelijk maar hierboven las ik dat dit niet boven de 60 euro mag gaan. Bij jouw zoon gaat dat dus wel.
Heeft hij geen waarschuwingen gehad of ook veel te laat zoals ik?
Die 37 euro was op een dik uur surfen er door gedraaid, gelukkig waren we dan thuis en is dat gestopt, anders had het veel meer kunnen zijn.
Ik heb ondertussen gezien dat de tablet toelaat zelf een limiet in te stellen, ook de kids hun telefoon kan dit.
Ik overweeg zeer sterk om te verhuizen van provider, en zeker als die 37 euro niet terug gekrediteerd wordt.
Doordat ze aan hun klanten hiervoor geen oplossing bieden geven ze duidelijk aan dat we gewoon een melkkoe zijn.

TN heeft voor hetzelfde geld dubbel volume op de smartphone, dat is zeker te overwegen zou ik zeggen en met de king + heb je voor 5 eruo meer het 4dubbele maw 2GB aan datavolume tov 500Mb bij BC... MSs best is vergelijken ...

Tom
luigi
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 14 aug 2013, 12:49
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Telenet vertrouw ik niet meer, die lappen er langst alle kanten nog wat verborgen kosten bij...dan nog liever Mobile Vikings, 15€ per maand voor 2GB data en 100 belminuten, en 1 uur per dag bellen naar andere Vikings...
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”