Belgacom Internet overall => Datalimiet overschreden
-
- Pro Member
- Berichten: 313
- Lid geworden op: 20 apr 2009, 19:40
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 23 keer
Beste,
Gisterenavond heeft mijn zoon aan het streamen geweest met de tablet, resultaat 360Mb over zijn limiet met de tablet.
Ik heb nochtans de waarschuwing ingesteld dat ik een signaal moet krijgen op 250MB, 512MB en wanneer ik 10 euro extra verbuikt heb.
Dit signaal is deze morgen om 08.43 gekomen, meer dan 12uur na het voorval.
Dit is toch niet serieus. De klantendienst houdt zich van de domme, schakelt me van het kastje naar de muur om dan aan te geven dat deze meldingen niet real time zijn.
Ok, ik ben er mee akkoord, mijn zoon is fout geweest, anderzijds verwacht ik dat die signalen aktueel en up to date zijn, bij dergelijke vertargingen kan je reeds enkele 100den euro's kosten aan je broek hebben.
Dit is voor mij de reinste oplichting en bedriegen van zijn klanten dat belgacom doet.
Het gaat me niet om die 36 euro maar om het principe. Ik was zelfs bereid een zwaarder abbonement te nemen om dit op te lossen , maar gehoor hebben ze niet.
Zijn er nog die dat al voor gehad hebben ?
MSs nog aan toevoegen, de facturatiedienst zei me dat ze zo duizenden klanten per dag/week krijgen..., maw dit is een doebewuste melkkoe die ze opzetten voor hun klanten.
Dammm wat ben ik pissed op BC
Tom
Gisterenavond heeft mijn zoon aan het streamen geweest met de tablet, resultaat 360Mb over zijn limiet met de tablet.
Ik heb nochtans de waarschuwing ingesteld dat ik een signaal moet krijgen op 250MB, 512MB en wanneer ik 10 euro extra verbuikt heb.
Dit signaal is deze morgen om 08.43 gekomen, meer dan 12uur na het voorval.
Dit is toch niet serieus. De klantendienst houdt zich van de domme, schakelt me van het kastje naar de muur om dan aan te geven dat deze meldingen niet real time zijn.
Ok, ik ben er mee akkoord, mijn zoon is fout geweest, anderzijds verwacht ik dat die signalen aktueel en up to date zijn, bij dergelijke vertargingen kan je reeds enkele 100den euro's kosten aan je broek hebben.
Dit is voor mij de reinste oplichting en bedriegen van zijn klanten dat belgacom doet.
Het gaat me niet om die 36 euro maar om het principe. Ik was zelfs bereid een zwaarder abbonement te nemen om dit op te lossen , maar gehoor hebben ze niet.
Zijn er nog die dat al voor gehad hebben ?
MSs nog aan toevoegen, de facturatiedienst zei me dat ze zo duizenden klanten per dag/week krijgen..., maw dit is een doebewuste melkkoe die ze opzetten voor hun klanten.
Dammm wat ben ik pissed op BC
Tom
- D3bian
- Elite Poster
- Berichten: 1256
- Lid geworden op: 29 jun 2006, 10:43
- Locatie: Zemst
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 25 keer
Ik stel voor om dit even met Eva op te nemen, want dit lijkt me niet de bedoeling te zijn, zeker niet als ze willen dat hun Proximus naam nog iets positiefs wil zeggen in de telecom wereld.
- TiTanium
- Moderator
- Berichten: 5757
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
- Locatie: Antwerpen 2
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Ik vind als je met limieten werkt dat dit per 15min of zo moet updaten, hoe sneller hoe beter. Zeker met die 4G snelheden kan het gevaarlijk worden, beste is altijd limieten mee instellen op de tablet/smartphones. Dan heb je een dubbel controle.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 6939
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
Er staat duidelijk op e service (want die meldingen werken via e serbices) dat er een vertraging opzit van minstens 8 uur.
snachts zal belgacom nooit geen waarschuwing sturen. Vanwege de nachtrust beginnen de systemen maar smsjes te sturen vanaf 8u
snachts zal belgacom nooit geen waarschuwing sturen. Vanwege de nachtrust beginnen de systemen maar smsjes te sturen vanaf 8u
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Elite Poster
- Berichten: 8445
- Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
- Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
- Bedankt: 618 keer
Waarom heb je dan limieten.
Dat ze dan de www stream redirecten naar een portal op het moment dat de limiet overschreden is. Maar ja, daar zal ook wel "vertraging" opzitten. Het enige waar geen vertraging op zal zitten is de teller die bijhoudt hoeveel je zal moeten bijbetalen.
Dit is een laakbare manier van werken die gerust aan de schandpaal mag getimmerd worden.
[ Post made via mobile device ]
Dat ze dan de www stream redirecten naar een portal op het moment dat de limiet overschreden is. Maar ja, daar zal ook wel "vertraging" opzitten. Het enige waar geen vertraging op zal zitten is de teller die bijhoudt hoeveel je zal moeten bijbetalen.
Dit is een laakbare manier van werken die gerust aan de schandpaal mag getimmerd worden.
[ Post made via mobile device ]
- TiTanium
- Moderator
- Berichten: 5757
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
- Locatie: Antwerpen 2
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Ik heb 's nachts al smsjes ontvangen van proximus. (dat was voor een mislukte multimediabericht.)
Vertraging van 8 uur is absurd lang met 4G. Ze moeten waarschuwen als uw factuur een bepaald bedrag overschrijd, dus op deze manier kunnen ze zelf de nodige zaken niet naleven... Ik zou niet graag in de mensen hun schoenen staan als ze even koud genomen worden met een fikse factuur!
EDIT:
Met generation connect is dit dan wel perfect mogelijk, die telt real time af! Dus logica is wel ver zoek...
Vertraging van 8 uur is absurd lang met 4G. Ze moeten waarschuwen als uw factuur een bepaald bedrag overschrijd, dus op deze manier kunnen ze zelf de nodige zaken niet naleven... Ik zou niet graag in de mensen hun schoenen staan als ze even koud genomen worden met een fikse factuur!
EDIT:
Met generation connect is dit dan wel perfect mogelijk, die telt real time af! Dus logica is wel ver zoek...
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
- raf1
- Elite Poster
- Berichten: 4954
- Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
- Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
- Bedankt: 1542 keer
Bekend probleem, oplosbaar met een app die het dataverbruik monitort, meer info in dit topic: http://userbase.be/forum/viewtopic.php?t=35401
Ofwel Belgacom-datakaartje in de vuilnisbak en een prepaidformule aanschaffen: http://www.bestetarief.be/
Ofwel Belgacom-datakaartje in de vuilnisbak en een prepaidformule aanschaffen: http://www.bestetarief.be/
- TiTanium
- Moderator
- Berichten: 5757
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
- Locatie: Antwerpen 2
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Tja, vind niet dat mensen altijd de oplossingen moeten zoeken, denk dat proximus wel genoeg kennis heeft om dit sneller te laten verlopen of nagenoeg real time. Misschien data aanbieden in abonnement met een prepaid formule en is het op..., stuur surf naar verkort nummer om verder te gaan aan de kost die hier geld, niemand geen onaangename verrassingen meer.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
-
- Pro Member
- Berichten: 313
- Lid geworden op: 20 apr 2009, 19:40
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 23 keer
Proximusboyke,
Dat is dan te gek voor woorden wat je schrijft. als ik aan het surfen ben, hoe kunnen ze me dan storen met een SMS bericht.
Dit alles heeft maar 1 reden en dat is klanten oplichten.
De facturatiedienst meld het ook dat ze zo duizenden oproepen krijgen.
Gelukkig heeft mijn zoon slechts 1.5h gesurft, en er toch 600Mb door gedraaid via streaming en is het bij 36 euro gebleven. Voor hetzelfde geld loopt dit op tot enkele honderden euro's.
Het gaat me nu niet om die 36 euro maar om het principe, wat is de meerwaarde van de e-services als je er niet kan op vertrouwen.
Ik weet 1 ding, eva mag me hier contacteren, ik heb 3 keer met de klantendienst gebeld ze hebben me van het kastje nar de muur gestuurd, en stap straks nog een belgacom winkel binnen. Daarnaast is een TN winkel en ga hen vragen een prijs te maken, als BC niet reageert zwier ik alles buiten.
En ja ik benz elfs bereid een zwaarder pack te nemen en wil me engageren voor 12 maanden maw dat zal meer kosten dan die 36 euro, maar NIET op deze manier, dit is liegn en oplichten om de mensen geld uit hun zakken te lokken.
PS: ik had gevraagd of er kon geblokkeerd worden dat je over de limiet gaat, laat dit wel nu juist niet lukken zeker in hu software, waarom denk je dat dit is...
bedriegers, andere woorden zijn er niet voor .
Pff ik ben boos op BC , als trouwe klant zo in de kou gezet...
Dat is dan te gek voor woorden wat je schrijft. als ik aan het surfen ben, hoe kunnen ze me dan storen met een SMS bericht.
Dit alles heeft maar 1 reden en dat is klanten oplichten.
De facturatiedienst meld het ook dat ze zo duizenden oproepen krijgen.
Gelukkig heeft mijn zoon slechts 1.5h gesurft, en er toch 600Mb door gedraaid via streaming en is het bij 36 euro gebleven. Voor hetzelfde geld loopt dit op tot enkele honderden euro's.
Het gaat me nu niet om die 36 euro maar om het principe, wat is de meerwaarde van de e-services als je er niet kan op vertrouwen.
Ik weet 1 ding, eva mag me hier contacteren, ik heb 3 keer met de klantendienst gebeld ze hebben me van het kastje nar de muur gestuurd, en stap straks nog een belgacom winkel binnen. Daarnaast is een TN winkel en ga hen vragen een prijs te maken, als BC niet reageert zwier ik alles buiten.
En ja ik benz elfs bereid een zwaarder pack te nemen en wil me engageren voor 12 maanden maw dat zal meer kosten dan die 36 euro, maar NIET op deze manier, dit is liegn en oplichten om de mensen geld uit hun zakken te lokken.
PS: ik had gevraagd of er kon geblokkeerd worden dat je over de limiet gaat, laat dit wel nu juist niet lukken zeker in hu software, waarom denk je dat dit is...
bedriegers, andere woorden zijn er niet voor .
Pff ik ben boos op BC , als trouwe klant zo in de kou gezet...
-
- Elite Poster
- Berichten: 4309
- Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 277 keer
Daarnaast is een TN winkel en ga hen vragen een prijs te maken, als BC niet reageert zwier ik alles buiten.
Wat ik mij nu afvraag is of het dan op dit gebied bij TN er dan eerlijker aan toe gaat ?
ik heb persoonlijk geen ervaring met TN.
Wat ik mij nu afvraag is of het dan op dit gebied bij TN er dan eerlijker aan toe gaat ?
ik heb persoonlijk geen ervaring met TN.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2654
- Lid geworden op: 27 jun 2013, 21:07
- Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
- Bedankt: 172 keer
Mij zou het geenszins verbazen dat dat technisch komt door het feit dat Belgacom als MVNO behandeld wordt op het Proximus net en het Belgacom systeem dat de meldingen doet niet hetzelfde is als dat van Proximus (rechtstreeks).
-
- Elite Poster
- Berichten: 4309
- Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 277 keer
die hulp is dan soms een kleine compensatie maar daarmee is de oorzaak van het probleem nog niet aangepakt, enfin je kan er zeker niets bij verliezen om de ombudsman er over aan te spreken.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1457
- Lid geworden op: 19 dec 2011, 18:42
- Locatie: Heist-op-den-Berg
- Uitgedeelde bedankjes: 483 keer
- Bedankt: 98 keer
- Contacteer:
Ik merk ook dat die meldingen altijd opvallend laat doorkomen. Ook de vertraging die op de e-services/Hello! App zit is vandaag de dag enigzins belachelijk. Dit merk ik ook voor mijn vast internet: als ik bv. in het begin van de maand 25 GB downloadt kan het zijn dat de meter pas na drie dagen iets anders aangeeft dan 0 GB verbruikt..
Ik gebruik om mijn verbruik te controleren My Data Manager op mijn iPhone en Android tablet. Daar kan je ook meldingen instellen etc. Topapplicatie!
Ik gebruik om mijn verbruik te controleren My Data Manager op mijn iPhone en Android tablet. Daar kan je ook meldingen instellen etc. Topapplicatie!
-
- Pro Member
- Berichten: 313
- Lid geworden op: 20 apr 2009, 19:40
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 23 keer
Ik ben ondertussen naar de BC winkel geweest en daar waren ze best heel vriendelijk, heel wat anders dan op het 0800 nr.
er heeft me iemand op het forum aangesproken vann BC en gaat dit dinsdag onderzoeken.
Ik hoop dat BC iets doet aan deze verschrikkelijke lag want aan dat tempo ben je tegen meer dan 40 euro per uur aan het surfen, dat zijn belachelijke tarieven...
Wordt vervolgd.
tom
er heeft me iemand op het forum aangesproken vann BC en gaat dit dinsdag onderzoeken.
Ik hoop dat BC iets doet aan deze verschrikkelijke lag want aan dat tempo ben je tegen meer dan 40 euro per uur aan het surfen, dat zijn belachelijke tarieven...
Wordt vervolgd.
tom
- Zorba
- Elite Poster
- Berichten: 847
- Lid geworden op: 08 nov 2010, 18:29
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 57 keer
Sinds begin deze maand heb ik Pack Internet Maxi en dus sim kaart met 2GB. Echter sinds 04/04 (activering) blijft mijn verbruik steken op 1,40M, zowel op de Hello app als in e-services.
Zal wel zien op het einde van de maand of de werkelijke data werd aangerekend zeker?
Zal wel zien op het einde van de maand of de werkelijke data werd aangerekend zeker?
- MichelLoyen
- Plus Member
- Berichten: 172
- Lid geworden op: 05 aug 2011, 10:33
- Locatie: Tienen
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 10 keer
Ik heb een abonnement bij T-Mobile in Nederland met 'onbeperkt' dataverkeer, d.w.z. zodra je bundel op is dan wordt op GPRS snelheid gezet (64k) wat net genoeg is voor mail en text maar niet meer. Je hebt dan de mogelijkheid om een reset te doen voor een eenmalig bedrag. Dit geldt zelfs voor de internet Europa bundel: Voor 15 eur per maand krijg je 500MB in Europa, na 500MB gaat je snelheid gewoon naar 64k maar nog steeds onbeperkt! Het resetten van de internet Europa bundel kost 10 eur, je krijgt dan gewoon weer 500MB voor de resterende tijd van de maand.
@Belgische operatoren: Kijken jullie ook naar deze constructie voor jullie klanten? Ik persoonlijk vindt de beste oplossing, ik hoef me dan nooit druk te maken over een bill shock. Het ergste wat me kan gebeuren is dat ik traag internet heb omdat mn bundel op is en zelf dan heb ik de keuze om te resetten. Ook een goede internet Europa bundel mis ik nog hier in België, 25eur voor 150MB (bij Proximus is dat bijv.) vind ik niet kunnen om eerlijk te zijn. Uiteraard weet ik dat eind 2015 er veranderingen komen, maar dat duurt nog even.
@Belgische operatoren: Kijken jullie ook naar deze constructie voor jullie klanten? Ik persoonlijk vindt de beste oplossing, ik hoef me dan nooit druk te maken over een bill shock. Het ergste wat me kan gebeuren is dat ik traag internet heb omdat mn bundel op is en zelf dan heb ik de keuze om te resetten. Ook een goede internet Europa bundel mis ik nog hier in België, 25eur voor 150MB (bij Proximus is dat bijv.) vind ik niet kunnen om eerlijk te zijn. Uiteraard weet ik dat eind 2015 er veranderingen komen, maar dat duurt nog even.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3018
- Lid geworden op: 04 aug 2012, 12:48
- Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
- Bedankt: 267 keer
Volgens mij had mobistar zo iets met panter 60, na 5GB ging de snelheid gewoon naar beneden. Nu precies niet meer, of ik moet toen verkeerd gekeken hebben.
Langs de andere kant geeft mobistar nu wel 200GB data bij panter 25!!
Wat ik wel mis bij veel operatoren is ergens een optie waar je kan aangeven wat er gebeurt nadat je toegedragen volume overschreden is, verder aan xx euro per MB of gewoon geen data meer.
Langs de andere kant geeft mobistar nu wel 200GB data bij panter 25!!
https://www.mobistar.be/nl/aanbod/gsm-a ... nter#tab-5Gebruik van mobiel internet
Mobistar helpt je om je budget beter onder controle te houden! Als je je volume van 200 GB overschrijdt, krijg je een bericht met de melding dat je geen toegang meer krijgt tot mobiel internet. Je kan dan wel nog herlaadbeurten aankopen via je gsm om te kunnen blijven surfen.
Wat ik wel mis bij veel operatoren is ergens een optie waar je kan aangeven wat er gebeurt nadat je toegedragen volume overschreden is, verder aan xx euro per MB of gewoon geen data meer.
-
- Starter
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 25 jan 2009, 12:59
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 11 keer
Ook weer goed om te weten dat dit forum blijkbaar het officiële aanspreekpunt is van al onze Belgische operatoren samen. Je hoeft enkel "@Belgische operatoren" te schrijven, en het komt in orde. Ik ben er zeker van dat ze hun formules nu zullen aanpassen, aangezien dat voor U het beste zou zijn. Laat je ons weten wat ze je terugschrijven?MichelLoyen schreef:@Belgische operatoren: Kijken jullie ook naar deze constructie voor jullie klanten? Ik persoonlijk vindt de beste oplossing
Als je dat écht "niet kunnen" vindt, stel ik voor dat je zelf als operator begint, en een dergelijk plan aanbiedt. Jij zult ongetwijfeld meer met de klanten inzitten, dan met geld verdienen.MichelLoyen schreef:Ook een goede internet Europa bundel mis ik nog hier in België, 25eur voor 150MB (bij Proximus is dat bijv.) vind ik niet kunnen om eerlijk te zijn.
Wat is trouwens de bedoeling van deze hele thread? Iemand heeft een limiet die gekend is, en hij gaat erover. Wat gaan de andere gebruikers op dit forum hieraan kunnen doen?
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 5339
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Het gaat er vooral om dat die verwittigingen die ingesteld zijn, veel te laat komen.
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Elite Poster
- Berichten: 788
- Lid geworden op: 22 sep 2008, 08:21
- Locatie: Diksmuide
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 58 keer
Ik zou zeggen, stap over op een Mobistar Internet on Mobile prepaid kaartje? Voor 15€ herladen krijg je 60 belminuten, 1000 SMS en 3 Gb data. Heb je de limit bereikt, dan gaat de kraan dicht, dus geen overwachte meerkost...
DJ KaReL de Groot --- www.kareldegroot.be
-
- Premium Member
- Berichten: 480
- Lid geworden op: 31 okt 2010, 11:30
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 40 keer
@Svetty,
je vergeet blijkbaar dat er wel een aantal medewerkers van de operatoren op dit forum actief zijn. (weet echter niet of alle operatoren hier vertegenwoordigd zijn)
Ik maak me echter ook geen illusies dat de operatoren omwille van die éne post hun tariefplannen gaan herbekijken, maar wanneer blijkt dat het in het buitenland op een andere/betere manier geregeld is, mag dit hier toch wel even vermeld worden.
De limieten zijn inderdaad gekend, maar je kan er niet omheen dat er op deze meldingen toch een serieuze vertraging kan zit en je op 4G al heel wat extra data-volume kan verzetten dat niet in je bundel zit...
Nu denk ik dat die meldingen ivm limieten van vast internet vroeger ook met enige vertraging kwamen, maar dan werd je gewoon wat later op smallband geplaatst en hoefde je niet extra bij te betalen. (is mijn ervaring, weet niet of dit overal en altijd zo geweest is)
je vergeet blijkbaar dat er wel een aantal medewerkers van de operatoren op dit forum actief zijn. (weet echter niet of alle operatoren hier vertegenwoordigd zijn)
Ik maak me echter ook geen illusies dat de operatoren omwille van die éne post hun tariefplannen gaan herbekijken, maar wanneer blijkt dat het in het buitenland op een andere/betere manier geregeld is, mag dit hier toch wel even vermeld worden.
De limieten zijn inderdaad gekend, maar je kan er niet omheen dat er op deze meldingen toch een serieuze vertraging kan zit en je op 4G al heel wat extra data-volume kan verzetten dat niet in je bundel zit...
Nu denk ik dat die meldingen ivm limieten van vast internet vroeger ook met enige vertraging kwamen, maar dan werd je gewoon wat later op smallband geplaatst en hoefde je niet extra bij te betalen. (is mijn ervaring, weet niet of dit overal en altijd zo geweest is)
- MichelLoyen
- Plus Member
- Berichten: 172
- Lid geworden op: 05 aug 2011, 10:33
- Locatie: Tienen
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 10 keer
@jorisx bedankt voor de reactie, ik wou juist hetzelfde zeggen maar je was me voor
@Svetty ik wilde er nog aan toevoegen dat het volgens mij op een forum de bedoeling is om informatie, meningen, suggesties, zienswijzen, enz. met elkaar delen en ook te helpen waar mogelijk. Zoals jorisx terecht aangeeft participeren operatoren hier wel degelijk mee op het forum en zijn zij zeker wel geïnteresseerd in wat de klant(en) willen. Een post gaat daar niet direct iets aan veranderen, een veelvoud aan posts in meerdere fora die gezamenlijk een gedeelte van de klantengroep representeren wellicht wel. Indien ik uw redenatie zou moeten volgen dan kunnen we beter dit forum afschaffen want het maakt toch allemaal niet uit wat ge hier zet.
Enfin, laten we het positief houden en gewoon fijn info met elkaar delen...daarvoor ben ik toch alleszins lid geworden hier en ik ben ook al vaak genoeg heel fijn geholpen waarvoor nog steeds mijn grote dank
@Svetty ik wilde er nog aan toevoegen dat het volgens mij op een forum de bedoeling is om informatie, meningen, suggesties, zienswijzen, enz. met elkaar delen en ook te helpen waar mogelijk. Zoals jorisx terecht aangeeft participeren operatoren hier wel degelijk mee op het forum en zijn zij zeker wel geïnteresseerd in wat de klant(en) willen. Een post gaat daar niet direct iets aan veranderen, een veelvoud aan posts in meerdere fora die gezamenlijk een gedeelte van de klantengroep representeren wellicht wel. Indien ik uw redenatie zou moeten volgen dan kunnen we beter dit forum afschaffen want het maakt toch allemaal niet uit wat ge hier zet.
Enfin, laten we het positief houden en gewoon fijn info met elkaar delen...daarvoor ben ik toch alleszins lid geworden hier en ik ben ook al vaak genoeg heel fijn geholpen waarvoor nog steeds mijn grote dank
- MichelLoyen
- Plus Member
- Berichten: 172
- Lid geworden op: 05 aug 2011, 10:33
- Locatie: Tienen
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 10 keer
PS...bij deze de linkjes met info voor wie het interessant vindt
Basis abbo bij T-Mobile heeft altijd 64k internet (onbeperkt), je neemt daar bovenop een databundel naar keuze:
http://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/sim-only
Daarnaast de internet Europa bundel, 500MB in zone 1 Europa:
https://www.t-mobile.nl/mobiel-abonneme ... less.aspx/
Ik heb nu een sim-only zonder belminuten, met 500MB in Nederland en 500MB internet Europa voor 26eur per maand.
Basis abbo bij T-Mobile heeft altijd 64k internet (onbeperkt), je neemt daar bovenop een databundel naar keuze:
http://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/sim-only
Daarnaast de internet Europa bundel, 500MB in zone 1 Europa:
https://www.t-mobile.nl/mobiel-abonneme ... less.aspx/
Ik heb nu een sim-only zonder belminuten, met 500MB in Nederland en 500MB internet Europa voor 26eur per maand.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5514
- Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
- Locatie: Hier ter plaatse
- Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
- Bedankt: 313 keer
Ik heb het ook al eens gehad maar gelukkig was de overschrijding maar klein. De Hello-app is maar nuttig als ze tijdig info geeft en met tijdig bedoel ik max 1 uur maar eerder nog real time.
Valt het op dat Belgacom wel een sms kan sturen van zodra je maar 1 meter over de grens bent maar niet als je ver over je limiet zit, dan zit men ineens is met iemand "te storen"
Een limiet dient om het gebruik te limiteren en als het dat niet doet is het geen limiet maar een kans om snel wat extra geld te verdienen.
Als de ombudsman niet helpt dan misschien naar Testaankoop, je zal heus niet de enige zijn die dit al aan de hand gehad heeft.
Valt het op dat Belgacom wel een sms kan sturen van zodra je maar 1 meter over de grens bent maar niet als je ver over je limiet zit, dan zit men ineens is met iemand "te storen"
Een limiet dient om het gebruik te limiteren en als het dat niet doet is het geen limiet maar een kans om snel wat extra geld te verdienen.
Als de ombudsman niet helpt dan misschien naar Testaankoop, je zal heus niet de enige zijn die dit al aan de hand gehad heeft.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
- sirWard
- Erelid
- Berichten: 928
- Lid geworden op: 05 jan 2009, 20:15
- Twitter: sirWard
- Locatie: Sint-Amandsberg - 91OOS0
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 87 keer
1u bij Proximus, ik heb al meermaals meer dan 24u vertraging gezien in de app van Mobistar. Schandelijk dat die zaken niet in real-time worden doorgegeven. 1u kan al hinderlijk zijn maar 24u? Dan heb je geen internet meer en kan je er maar naar gissen want volgens de app...
-
- Pro Member
- Berichten: 313
- Lid geworden op: 20 apr 2009, 19:40
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 23 keer
Svetty schreef:Ook weer goed om te weten dat dit forum blijkbaar het officiële aanspreekpunt is van al onze Belgische operatoren samen. Je hoeft enkel "@Belgische operatoren" te schrijven, en het komt in orde. Ik ben er zeker van dat ze hun formules nu zullen aanpassen, aangezien dat voor U het beste zou zijn. Laat je ons weten wat ze je terugschrijven?MichelLoyen schreef:@Belgische operatoren: Kijken jullie ook naar deze constructie voor jullie klanten? Ik persoonlijk vindt de beste oplossing
Als je dat écht "niet kunnen" vindt, stel ik voor dat je zelf als operator begint, en een dergelijk plan aanbiedt. Jij zult ongetwijfeld meer met de klanten inzitten, dan met geld verdienen.MichelLoyen schreef:Ook een goede internet Europa bundel mis ik nog hier in België, 25eur voor 150MB (bij Proximus is dat bijv.) vind ik niet kunnen om eerlijk te zijn.
Wat is trouwens de bedoeling van deze hele thread? Iemand heeft een limiet die gekend is, en hij gaat erover. Wat gaan de andere gebruikers op dit forum hieraan kunnen doen?
Svetty,
Er zijn inderdaad limieten waar je je moet aan houden. BC heeft echter de e-services waarvan ik vertrouw dat die werken. Als er echter een vertraging op zit van meer dan 12 uur, en je bent aan 40 euro per uur aan het surfen, dan is dit gewoon absurd dat ze dit als veiligheid beschouwen en zo durven noemen. Deze vertraging was me tot verleden week niet bekend en daarom dat ik dit ook hier deel, ik kan me niet voorstellen dat ik de enige gebruiker ben die dit niet wist. Ik heb ook eerst BC gebeld voordat ik hier een berichtje gepost heb.
Verleden maand had ik het extra verbruik van 14 euro gewoon betaald, ik had toen nog niet door dat er zoveel vertraging op zat, hoeveel betalen niet gewoon de rekening zoals ik verleden maand ?
Op een prepaidkaart kunnen ze perfekt instellen dat wanneer het geld op is, je niet meer kan bellen. Als je bankrekening leeg is kan je je bankkaart ook niet meer gebruiken. Waarom zou het dan niet mogelijk zijn met een optie te blokkeren dat je niet meer kan surfen of bellen wanneer je een bepaalde instelbare limiet overschrijd. Dit is perfekt mogelijk, maar dat geeft brengt hen geen extra geld in het laadje natuurlijk ( en dit geldt uiteraard voor alle operatoren, niet alleen BC).
Tom
- Trojan
- Elite Poster
- Berichten: 3229
- Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
- Locatie: Kontich
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Is het niet zo dat standaard alles geblokkeerd wordt als je €60 bovenop uw gewone factuur zit?
Ik herinner mij daar toch iets van dat er zelfs een wet voor is. (tenzij dat enkel voor roaming is)
Ik herinner mij daar toch iets van dat er zelfs een wet voor is. (tenzij dat enkel voor roaming is)
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
-
- Elite Poster
- Berichten: 8445
- Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
- Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
- Bedankt: 618 keer
Ik dacht dat dat roaming was, en je mag het natuurlijk niet afgezet hebben. Spijtig genoeg gaat het hier bij de OP om 36 euro, en ik vind 60 toch ook veel als de waarschuwing veel te laat komt.
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]
- raf1
- Elite Poster
- Berichten: 4954
- Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
- Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
- Bedankt: 1542 keer
50 euro overschrijding van jouw gekende abonnementsprijs is de wettelijke norm. Op dat moment is de operator wettelijk verplicht om jou te contacteren, meestal via sms.
Er bestaan natuurlijk wél operatoren die klantvriendelijker zijn dan TN en BGC en jou de mogelijkheid bieden om realtime geïnformeerd te worden als inbegrepen datavolume wordt overschreden.
Bijvoorbeeld:
https://mobilevikings.be/nl/
http://www.medionmobile.be/nl/
https://www.colruytmobile.be/colruytmobile/nl/home
http://mobile.carrefour.eu/home.cfm?lang=nl
http://www.base.be/nl/
http://www.mobistar.be/nl/
en nog vele anderen...
Er bestaan natuurlijk wél operatoren die klantvriendelijker zijn dan TN en BGC en jou de mogelijkheid bieden om realtime geïnformeerd te worden als inbegrepen datavolume wordt overschreden.
Bijvoorbeeld:
https://mobilevikings.be/nl/
http://www.medionmobile.be/nl/
https://www.colruytmobile.be/colruytmobile/nl/home
http://mobile.carrefour.eu/home.cfm?lang=nl
http://www.base.be/nl/
http://www.mobistar.be/nl/
en nog vele anderen...
- lacer
- Elite Poster
- Berichten: 2635
- Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
- Bedankt: 133 keer
Als je bankrekening leeg is kan je wel altijd nog een beetje in het rood gaan en velen hebben dat niet onmiddellijk in de gaten waardoor je dure debet interesten betaald.tom35 schreef:...
Op een prepaidkaart kunnen ze perfekt instellen dat wanneer het geld op is, je niet meer kan bellen. Als je bankrekening leeg is kan je je bankkaart ook niet meer gebruiken...
Of je zou dit moeten geblokkeerd hebben ?
Misschien is dit wel een kromme vergelijking maar het komt erop neer dat vele bedrijven ons zien als melkkoeien
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
- TiTanium
- Moderator
- Berichten: 5757
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
- Locatie: Antwerpen 2
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Voor in het rood gaan moet je tekenen, standaard kan dit toch niet. Ik moest er toen voor tekenen en ik heb geweigerd
Belgacom abonnement is niet echt een bankrekening en kan je spijtig genoeg altijd voor verrassingen staan
Belgacom abonnement is niet echt een bankrekening en kan je spijtig genoeg altijd voor verrassingen staan
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
-
- Pro Member
- Berichten: 313
- Lid geworden op: 20 apr 2009, 19:40
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 23 keer
even een update, ik had contact met BC via iemand van het forum en hij ging dit bekijken maar alles is stil geworden. Eva heeft me netjes doorverwezen naar de kleine lettertjes ergens verdwaald op de website die niemand ooit leest tenzij je er een link naar krijgt, maw , die billshoque waarvan hierboven gesproken is wordt wel degelijk misbruikt door BC om er geld uit te slaan en klanten te misbruiken. De veiligheden die ze aanbieden werken met eend dergelijk grote lag dat dit bedoeld is om alleen maar geld uit de klanten hun zakken te halen. Bij een prepaid kaart weten z e tot de laatste cent wanneer ze je moeten blokkeren maar bij een abbo zou dit niet lukken... Buzever in pakskes...
Weet er iemand of je tegenwoordig nog gebonden bent aan een leverancier met je gsm abbo's. Ik was verleden maand net voor de kids overgeschakeld naar een abbo van BC maar zie nu dat er bij TN een promotie is voor all in one. mss wordt het tijd om alles van BC voor eens en voor altijd buiten te zwieren...
Mss moet ik dit maar is escaleren naar testaankoop of bv een paar krantenwebsites ....
tom
Weet er iemand of je tegenwoordig nog gebonden bent aan een leverancier met je gsm abbo's. Ik was verleden maand net voor de kids overgeschakeld naar een abbo van BC maar zie nu dat er bij TN een promotie is voor all in one. mss wordt het tijd om alles van BC voor eens en voor altijd buiten te zwieren...
Mss moet ik dit maar is escaleren naar testaankoop of bv een paar krantenwebsites ....
tom
-
- Pro Member
- Berichten: 313
- Lid geworden op: 20 apr 2009, 19:40
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 23 keer
Trojan schreef:Is het niet zo dat standaard alles geblokkeerd wordt als je €60 bovenop uw gewone factuur zit?
Ik herinner mij daar toch iets van dat er zelfs een wet voor is. (tenzij dat enkel voor roaming is)
hoi, ik vind persoonlijk 60 euro veel te veel. Trouwens als ze dat kunnen blokkeren op 60 euro, waarom laten ze dan niet toe op je e-services dat je zelf een bedrag instelt. een sms 12 uur na datum versturen ze wel, blokkeren, how wacht even, dat hebben we minder inkomsten, neen dat gaat niet lukken een melkkoe dat zijn w, en ze zullen er wel voor zorgen dat ze zoveel mogelijk geld uit onze zakken kunnen kloppen....
Nogmaals, het gaat me niet om die 40 euro, maar om het principe...
-
- Plus Member
- Berichten: 210
- Lid geworden op: 24 jul 2010, 18:02
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 10 keer
@Tom35 ik snap uw frustratie compleet
Ombudsman is altijd goed om langs te passeren . Ik heb dit ook ooit gedaan met de praktijken met vrij downloaden van Telenet . Er was een gemiddelde maar die werd nergens gecommuniceerd . Als je boven dit gemiddelde ging werd je op smallband gezwierd . Ik heb gelijk gekregen van Ombudsman in deze . De compensatie : 1 maand gratis diensten . Enkel , ik was toen natuurlijk geen klant meer bij telenet (uiteraard!! ik vermijd TN als de pest na al hun klantonvriendelijke acties het laatste decennia) dus het komt op niets neer .
Je moet het dus niet voor eigen gewin doen . Echter , het is wel zeer nuttig om deze dingen te doen voor andere mensen vind ik .
Aangaande uw geval . Dit vind ik ook niet kunnen en is echt uitmelken . Net zoals de roaming billshocks die ze ook een hele tijd uitgebuit hebben , tot Europa iedereen terugfloot en er een verplicht plafond opzette van 50-60€ dmv een sms bericht waarop je moet replyen als je nog verder wil kunnen surfen . Het kan dus wel degelijk , wanneer je een limiet bereikt ONMIDDELLIJK de datatoegang stopzetten . Nogmaals , zolang er geen wet rond is en men ze niet verplicht om dit te doen melken ze de onwetende burger uit .
Ik begrijp wel niet goed waarom uw zoon over mobiele data streamed , waren jullie misschien niet thuis op dat moment ?
Mijn advies is om naar mobile vikings over te stappen voor mobiele data. Ben zelf al jaren viking en zeer tevreden . Dit is prepaid en wat ik doe is het volgende :
Ik laad mijn kaart op voor een bedrag X . daarvoor krijg ik 30 dagen een bepaalde hoeveelheid data . Dan bel ik direct met een 0900 nummer mijn belwaarde op tot 0 , waarvan ik 50% terugbetaald krijg (thoorn.nl) . Mijn prepaid geld staat dan op 0 . Ik doe dit omdat anders wanneer ik boven mijn datalimiet ga , men de data gaat aanreken en van het geld wat op mijn kaartje staat gaat afnemen , en dan kan ik geen 50% van mijn oplaadwaarde recupereren . Op deze manier ga je nooit extra moeten betalen .
Ombudsman is altijd goed om langs te passeren . Ik heb dit ook ooit gedaan met de praktijken met vrij downloaden van Telenet . Er was een gemiddelde maar die werd nergens gecommuniceerd . Als je boven dit gemiddelde ging werd je op smallband gezwierd . Ik heb gelijk gekregen van Ombudsman in deze . De compensatie : 1 maand gratis diensten . Enkel , ik was toen natuurlijk geen klant meer bij telenet (uiteraard!! ik vermijd TN als de pest na al hun klantonvriendelijke acties het laatste decennia) dus het komt op niets neer .
Je moet het dus niet voor eigen gewin doen . Echter , het is wel zeer nuttig om deze dingen te doen voor andere mensen vind ik .
Aangaande uw geval . Dit vind ik ook niet kunnen en is echt uitmelken . Net zoals de roaming billshocks die ze ook een hele tijd uitgebuit hebben , tot Europa iedereen terugfloot en er een verplicht plafond opzette van 50-60€ dmv een sms bericht waarop je moet replyen als je nog verder wil kunnen surfen . Het kan dus wel degelijk , wanneer je een limiet bereikt ONMIDDELLIJK de datatoegang stopzetten . Nogmaals , zolang er geen wet rond is en men ze niet verplicht om dit te doen melken ze de onwetende burger uit .
Ik begrijp wel niet goed waarom uw zoon over mobiele data streamed , waren jullie misschien niet thuis op dat moment ?
Mijn advies is om naar mobile vikings over te stappen voor mobiele data. Ben zelf al jaren viking en zeer tevreden . Dit is prepaid en wat ik doe is het volgende :
Ik laad mijn kaart op voor een bedrag X . daarvoor krijg ik 30 dagen een bepaalde hoeveelheid data . Dan bel ik direct met een 0900 nummer mijn belwaarde op tot 0 , waarvan ik 50% terugbetaald krijg (thoorn.nl) . Mijn prepaid geld staat dan op 0 . Ik doe dit omdat anders wanneer ik boven mijn datalimiet ga , men de data gaat aanreken en van het geld wat op mijn kaartje staat gaat afnemen , en dan kan ik geen 50% van mijn oplaadwaarde recupereren . Op deze manier ga je nooit extra moeten betalen .
-
- Pro Member
- Berichten: 313
- Lid geworden op: 20 apr 2009, 19:40
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 23 keer
Criminila,
We waren onderweg in de auto.
Als BC zou zeggen dat ze me het duurdere abbo zouden aanrekenen waarin 1GB datalimiet in zit, (ik heb maar 800Mb verbruikt), dan zou ik dat nog kunnen volgen. Nu heb ik voor die overschrijding van 360 MB 37 euro te betalen, wetende dat ik op het gebruik sinds 1 jaar 2 keer mijn volledige limiet gebruikt heb en mss 10 maanden waar ik amper 50Mb verbruikt heb. Jammer dat ze alleen in hun voordeel rekenen.
tom
We waren onderweg in de auto.
Als BC zou zeggen dat ze me het duurdere abbo zouden aanrekenen waarin 1GB datalimiet in zit, (ik heb maar 800Mb verbruikt), dan zou ik dat nog kunnen volgen. Nu heb ik voor die overschrijding van 360 MB 37 euro te betalen, wetende dat ik op het gebruik sinds 1 jaar 2 keer mijn volledige limiet gebruikt heb en mss 10 maanden waar ik amper 50Mb verbruikt heb. Jammer dat ze alleen in hun voordeel rekenen.
tom
- raf1
- Elite Poster
- Berichten: 4954
- Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
- Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
- Bedankt: 1542 keer
Nogmaals, nogmaals, nogmaals: Er bestaan andere operatoren dan de geldwolven BGC en TN. En belangrijker: je doorbreekt op die manier de continue klantenstroom tussen TN en BGC waar beide bedrijven zóveel van profiteren.tom35 schreef:Nogmaals, het gaat me niet om die 40 euro, maar om het principe...
-
- Pro Member
- Berichten: 313
- Lid geworden op: 20 apr 2009, 19:40
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 23 keer
Raf,
je hebt zeker gelijk dat er alternatieven zijn. Echter voor de kabel is er voor mij geen alternatief dan TN aangezien mijn vdsl maar een 20Mbit lijn is.
Daarnaast heb ik een vaste lijn thuis waar ik niet mee weg kan, operatoren zoals scarlet of bv base of dommel zijn geen optie ik moet een vaste lijn hebben zonder VOIP. Maw als ik alles verdeeld moet gaan nemen gaat me dit een heel pak meer kosten, daar kan ik gewoon niet rond.
Ik sta open voor suggesties, maar als ik nu de king bekijk van TN waar je 8.95 korting krijgt op de king bij een tripple play, dan zijn er weinigen die daar aan kunnen vrees ik.
Tom
je hebt zeker gelijk dat er alternatieven zijn. Echter voor de kabel is er voor mij geen alternatief dan TN aangezien mijn vdsl maar een 20Mbit lijn is.
Daarnaast heb ik een vaste lijn thuis waar ik niet mee weg kan, operatoren zoals scarlet of bv base of dommel zijn geen optie ik moet een vaste lijn hebben zonder VOIP. Maw als ik alles verdeeld moet gaan nemen gaat me dit een heel pak meer kosten, daar kan ik gewoon niet rond.
Ik sta open voor suggesties, maar als ik nu de king bekijk van TN waar je 8.95 korting krijgt op de king bij een tripple play, dan zijn er weinigen die daar aan kunnen vrees ik.
Tom