Hupla, nog maar een dag of 2 is de status ticket ivm skynet user webspace die down waren gesloten of ze mogen hem weer openen want mijn webspace is niet te benaderen
Erg spijtig omdat mijn speed test van daaruit loopt en nu dus ook (weeral) plat ligt
Ik weet dat je niet teveel eisen mag stellen en ik moet toegeven dat de webspace redelijk goed is en niet teveel plat ligt, maar de afgelopen maanden is het toch ferm achteruit gegaan
Skynet webspace down
En ik dacht dat er weer wat met de instellingen van cuteFTP was geprutst. Vind het ook wel jammer. op mijn site moet flyer van een grote fuif gehost worden. nu maar naar pandora overgestapt voor hosting (tijdelijk weliswaar).
Hopelijk herpakken ze zich
Hopelijk herpakken ze zich
-
- Administrator
- Contacteer:
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Webspace is online, reachable, no problems.
Snelheid is zelfs heel goed
Half uurtje geleden, was ze wel even down, maar ondertss weer alles prima dus...
Ice, ik zou je instelling toch even nakijken, in je andere post kloeg je ook van Ftp en toen was er niks aan de hand...
Edit:
Ik herzie mij mening: af en toe reageert de server niet op een call, maar denk eerlijk niet dat et de webserver is, zou dat niet naweeën zijn van die dns troubles?
2e herziening: laat ons zeggen dat ze af en toe problemen heeft... beetje vertraging op server ofzo...
Snelheid is zelfs heel goed
Half uurtje geleden, was ze wel even down, maar ondertss weer alles prima dus...
Ice, ik zou je instelling toch even nakijken, in je andere post kloeg je ook van Ftp en toen was er niks aan de hand...
Edit:
Ik herzie mij mening: af en toe reageert de server niet op een call, maar denk eerlijk niet dat et de webserver is, zou dat niet naweeën zijn van die dns troubles?
2e herziening: laat ons zeggen dat ze af en toe problemen heeft... beetje vertraging op server ofzo...
I love it when a plan comes together!