Skynet webspace down

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Hupla, nog maar een dag of 2 is de status ticket ivm skynet user webspace die down waren gesloten of ze mogen hem weer openen want mijn webspace is niet te benaderen :(
Erg spijtig omdat mijn speed test van daaruit loopt en nu dus ook (weeral) plat ligt :cry:
Ik weet dat je niet teveel eisen mag stellen en ik moet toegeven dat de webspace redelijk goed is en niet teveel plat ligt, maar de afgelopen maanden is het toch ferm achteruit gegaan :(
NuKeM
ice
Starter
Starter

En ik dacht dat er weer wat met de instellingen van cuteFTP was geprutst. Vind het ook wel jammer. op mijn site moet flyer van een grote fuif gehost worden. nu maar naar pandora :oops: overgestapt voor hosting (tijdelijk weliswaar).
Hopelijk herpakken ze zich :?
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Contacteer:

ik heb geen problemen met mijn webspace
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Webspace is online, reachable, no problems.
Snelheid is zelfs heel goed ;)

Half uurtje geleden, was ze wel even down, maar ondertss weer alles prima dus...

Ice, ik zou je instelling toch even nakijken, in je andere post kloeg je ook van Ftp en toen was er niks aan de hand...

Edit:

Ik herzie mij mening: af en toe reageert de server niet op een call, maar denk eerlijk niet dat et de webserver is, zou dat niet naweeën zijn van die dns troubles?

2e herziening: laat ons zeggen dat ze af en toe problemen heeft... beetje vertraging op server ofzo...
I love it when a plan comes together!
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”