Ik zou graag een pakket van Telenet nemen, maar kom het volgende probleem tegen. Tot voor 2001 werd de coax hier verdeeld via de betonnen elektriciteitspalen, hierdoor liep er dus van in onze living een grijze coax naar buiten, over de gevel tot een aftakpunt/versterker die geplaatst was op de gevel van de buren. Rond 2001 is het straat hier volledig vernieuwd. Hierdoor staan er nu op de plaatsen waar de betonnen elektriciteitspalen stonden, nu witte kastjes van Telenet. Van hieruit lopen nu ondergronds nieuwe zwarte coaxkabels naar de woningen. Bij ons huis komt er nu dus een zwarte coax uit de grond, loopt een paar meter omhoog tegen onze gevel en is van daar verbonden met een koppelstuk (afgeschermd met krimpkous/tape) naar onze oude, bestaande grijze coax die naar de living loopt. Het enige probleem is dat deze grijze kabel beschadigd is waar hij het huis binnentreed, de rubbere mantel is gescheurd en de kopere vlecht is evenals niet meer optimaal. Hierdoor zou ik dus de grijze kabel willen vernieuwen, de enige vraag is: hoe moet ik nu een PE6 aan zo'n (vermoedelijk PE11) aansluiten?
Foto:
![Afbeelding](http://i60.tinypic.com/iqbhvq.jpg)
Alvast bedankt!