SurfADSL... Een alternatief?

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
MaRtO
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1250
Lid geworden op: 26 nov 2003, 20:33
Locatie: BE

Thanx, ik zal het dan eens doen.(of wel mijn vader) :P
Gast

johnny202020 schreef:Morgen heb ik surfadsl heb deze morgen alles geregeld , normaal gezien was het al voor vandaag maar scarlet heeft verlof en is dus morgen.
ik kom van adsl2fit en heb bij surfadsl de abonnement van 80gb genomen en een profiel van 4096/512 voor 6€ erbij.
voor wie die al op de scarlet netwerk zit, is de wacht maar een paar uren.



Hallo, waar kun je dit selecteren dat je die 80 gig en 4096/512 wilt bestellen? Moet je dit meedelen via de telefoon of staat dit op de bestelbon. Op de site kan je maar de huidige packs bestellen maar ik zie nergens iets staan van 80 gig en meer.

Greetz
Gebruikersavatar
Wim D
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 24 maa 2004, 22:27

Volgens mij enkel per telefoon
(staat trouwens nog nergens anders bevestigd)
MaRtO
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1250
Lid geworden op: 26 nov 2003, 20:33
Locatie: BE

Maar wat is het emailadres en telefoonnummer van surfADSL, ik zie het nergens staan op hun site? :???:
Gebruikersavatar
Wim D
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 24 maa 2004, 22:27

"Hoe verloopt een telefonische bestelling? Bel naar 081/228104"
MaRtO
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1250
Lid geworden op: 26 nov 2003, 20:33
Locatie: BE

Ik heb een mail terug gekregen van [email protected] :P
Beste,

bedankt voor je mail.

Als je niets vermeld op je formulier weten we dat het een basic pack is.

Je dient je overeenkomst met Belgacom zelf op te zeggen.

Transfert wil zeggen dat je lijn overgezet dient te worden van SKYNET naar SURFADSL. Dit gebeurt tegelijkertijd.

Je kan je huidige modem gebruiken.

Groetjes

Johan
MaRtO
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1250
Lid geworden op: 26 nov 2003, 20:33
Locatie: BE

Maar hoe moet ik mijn abonnement bij skynet dan annuleren, en als ik mijn abonnement dan geannuleert heb hoelang duurt het dan voordat ik eigenlijk geen lid meer ben, of gebeurt dat direct?
Gast

Ik geloof dat enns je eerste jaar voorbij bij skynet de opzeg 7 dagen is.
Bij mij werd het toen ook netjes tot op de dag afgerekend.
Gebruikersavatar
alfadude
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 770
Lid geworden op: 22 nov 2002, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 7 keer

BTW. ik was de gast hierboven.
Gebruikersavatar
|T-J|
Plus Member
Plus Member
Berichten: 164
Lid geworden op: 30 jul 2004, 09:48
Locatie: Gent
Contacteer:

wel spijtig dat hun telefoon altijd bezet is...
Gebruikersavatar
alfadude
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 770
Lid geworden op: 22 nov 2002, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 7 keer

Dat is inderdaad regelmatig.
Zou het aan de verlofperiode liggen.(onderbemand?)
Gebruikersavatar
|T-J|
Plus Member
Plus Member
Berichten: 164
Lid geworden op: 30 jul 2004, 09:48
Locatie: Gent
Contacteer:

just got in

jumbo pack adsl besteld
4mbit down
512 up

tegen eind volgende week zou het in orde moeten zijn.


vriendeljke mens,
maar hij zei dat er enorm veel aanvragen zijn de laastse tijd dus daarom kan het wat langer duren.
MaRtO
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1250
Lid geworden op: 26 nov 2003, 20:33
Locatie: BE

Mail dan eens naar [email protected] :wink:
Akira
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1386
Lid geworden op: 10 jan 2004, 13:30

sjeezus marto :| als je mensen wil helpen zijt dan zeker da ge 2 keer gelezen hebt wat ze gepost hebben, als hij iemand aan de lijn heeft gehad moet ie toch niet de helpdesk mailen???
als je mensen wilt hebben lees dan meer dan 1 keer wat ze vragen en als je een antwoord geeft, overlees het 10 keer en denk bij jezelf is dit wel zinnig, want de meeste van "I want to help you" posts zijn echt waardeloos

hopelijk ga je nu wat meer nadenken
de pispaal <<
MaRtO
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1250
Lid geworden op: 26 nov 2003, 20:33
Locatie: BE

Mr.Cide, ik weet wel dat je iets tegen mij hebt maar daarom moet je dat toch niet iedere keer zeggen. :?

Maar je kan het toch ook vragen aan de helpdesk als de telefoon bezet is.
Ik geef ze gewoon maar advies. :-)
Gebruikersavatar
Wim D
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 24 maa 2004, 22:27

Mr. Cide is indeed a bit harsh today...
MaRtO
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1250
Lid geworden op: 26 nov 2003, 20:33
Locatie: BE

Ik heb nu surfadsl en ik ben er zeer tevreden over.
Ik heb ook betere downspeed dan normaal en upspeed.
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 1213 kbit/s or 152 kbyte/s
- Upload speed : 318 kbit/s or 40 kbyte/s
Mon Sep 13 2004 at 19:10:55 UTC+0200

Maar mijn ftp webspace bestaat nog bij skynet. Ik kan er nog inloggen en mijn site werkt nog.
Akira
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1386
Lid geworden op: 10 jan 2004, 13:30

°MaRtO°° schreef:Ik heb nu surfadsl en ik ben er zeer tevreden over.
Ik heb ook betere downspeed dan normaal en upspeed.
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 1213 kbit/s or 152 kbyte/s
- Upload speed : 318 kbit/s or 40 kbyte/s
Mon Sep 13 2004 at 19:10:55 UTC+0200


betere downspeed??


ik heb skynet en heb meer dan het dubbele van u :? of zat je capped op 1Mbit?
de pispaal <<
Gebruikersavatar
Snakehit
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 806
Lid geworden op: 05 mei 2004, 15:37
Locatie: Izegem, Belgie
Contacteer:

Marto schreef:Maar mijn ftp webspace bestaat nog bij skynet. Ik kan er nog inloggen en mijn site werkt nog.


Ik ben nu bijna 1 jaar weg bij skynet en dat werkt nog altijd.
Wees blij, is goed. Als je ze niet moet hebben, pm me dan. :lol::wink:
MaRtO
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1250
Lid geworden op: 26 nov 2003, 20:33
Locatie: BE

Ja, mijn speed is gecapped anders was mijn lijn onstabiel. :cry:
Maar zo gaat het nog snel genoeg. :-)
Gebruikersavatar
Cyrus23
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 06 dec 2003, 12:12
Locatie: Lommel
Contacteer:

En dan klagen dat adsl2fit slecht was. Ok adsl2fit is nt wat het moet zijn maar sinds er veel afhaken zie ik de speed drastisch stijgen. Kan ook een illussie zijn of maybe omdat ik binnekort aan een limiet onderworpen word. :-)
Zever in pakskes daar ben ik goed in dus zeik niet ik weet altijd beter.
Siglo
Premium Member
Premium Member
Berichten: 579
Lid geworden op: 06 sep 2004, 14:56
Locatie: /var/www
Bedankt: 1 keer

Net een 4096/512 abbo bij Surfadsl genomen, ik kom van 3360/192 bij Tiscali, maar:
1) de snelheden zijn verschrikkelijk onstabiel, de speedtest danst op en neer ( bij Tiscali had ik een prachtige rechte lijn tegen het plafond)
2) ze zijn stukken TRAGER dan bij Tiscali:
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 1133 kbit/s or 142 kbyte/s
- Upload speed : 278 kbit/s or 35 kbyte/s
Sat Sep 18 2004 at 13:42:54 UTC+0200
bij Tiscali had ik altijd (ook op piekmomenten) +/- 350 down en 19 up

Nog andere mensen met dezelfde indrukken?
Siglo
Premium Member
Premium Member
Berichten: 579
Lid geworden op: 06 sep 2004, 14:56
Locatie: /var/www
Bedankt: 1 keer

Speedtest v2 - Welcome - www.userbase.be
--------------------------------------------------

Downloadspeed from Easynet at Belgium (700kB): 2206kbit/s
Uploadspeed to Easynet at Belgium (160kB): 295 kbit/s

Downloadspeed from Chello at Sweden (700kB): 1179kbit/s
Uploadspeed to Chello at Sweden (160kB): 396 kbit/s

Downloadspeed from Oregon at USA (700kB): 369kbit/s
Uploadspeed to Oregon at USA (160kB): 377 kbit/s

Downloadspeed from ASAHI-NET at Japan (700kB): 257kbit/s
Uploadspeed to ASAHI-NET at Japan (160kB): 133 kbit/s

ronduit traag...
MaRtO
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1250
Lid geworden op: 26 nov 2003, 20:33
Locatie: BE

Alleen rond 8u 30 's avonds is surfadsl bij mij traag, anders niet.
Ik heb een email gestuurd naar hun helpdesk en ze zeiden dat ze heel de week bezig waren aan een upgrade van bandbreedte.

En mijn downloadspeed is sneller dan bij skynet. Bij skynet was mijn lijn wel gecapped naar 1.1mb/s en nu 1.9mb/s.

Als de downspeed maar stabiel gaat komen volgende week. :-o
Gebruikersavatar
bke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1008
Lid geworden op: 22 apr 2004, 20:41
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 6 keer

°MaRtO°° schreef:Alleen rond 8u 30 's avonds is surfadsl bij mij traag, anders niet.
Ik heb een email gestuurd naar hun helpdesk en ze zeiden dat ze heel de week bezig waren aan een upgrade van bandbreedte.

En mijn downloadspeed is sneller dan bij skynet. Bij skynet was mijn lijn wel gecapped naar 1.1mb/s en nu 1.9mb/s.

Als de downspeed maar stabiel gaat komen volgende week. :-o


Als ge nu hogere speeds hebt denk ik eerder da ge niemeer gecapped zijt... Het zou heel goed kunnen dat je cap weg is en dat surfadsl gewoon zo traag is! (als ik naar Siglo zijn posts kijk) en dat ze verbeteringen aan het doen zijn zou ik ook niet 100 percent geloven! Ze zeggen dat gewoon omdat je niet zou overstappen.
Ares: (CPU) AMD Ryzen 1800x (RAM) 16GB DDR4 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 970 EVO 250 GB (VGA) NVidia GeForce 1050 Ti 4GB (OS) Windows 10 Pro
Apollo: (CPU) AMD FX 8300 (RAM) 8GB DDR3 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 850 EVO 256GB (VGA) AMD Radeon HD 5850 (OS) Windows 10 Pro
Siglo
Premium Member
Premium Member
Berichten: 579
Lid geworden op: 06 sep 2004, 14:56
Locatie: /var/www
Bedankt: 1 keer

Voila,

Ook effe mailtje verstuurd naar de helpdesk. Ik ben in blijde verwachting van een positief antwoord... :|
Siglo
Premium Member
Premium Member
Berichten: 579
Lid geworden op: 06 sep 2004, 14:56
Locatie: /var/www
Bedankt: 1 keer

antwoord van de helpdesk

Hallo,

Ik laat uw lijn testen om te zien of het eventueel vandaar komt. Dit zal
maar mogelijk zijn vanaf maandag.
Ik hou u allesinds geinformeerd. U zou normaal veel hogere snelheden moeten
bereiken.

mvg


Ai, dat zegt genoeg. We sturen de vraag door naar Belgacom (lijntest) dan is die hete patat even uit mijn handen (= klassiek helpdesk gedrag in geval van lastige vragen). De lijn werkte een half uur voordien nog perfect via Tiscali...
Siglo
Premium Member
Premium Member
Berichten: 579
Lid geworden op: 06 sep 2004, 14:56
Locatie: /var/www
Bedankt: 1 keer

Het is om van te bleiten gelijk een klein kind: gemiddeld 145kbyte/s van Belnet!! Vroeger meer dan het dubbele. Een 1meg lijn met een 4meg labeltje erop...
Ik wordt er stilletjesaan misselijk van. Ik heb in 5 jaar zo traag niet gesurfd! Het enige moment wanneer het wat vooruit gaat is om 6u in de ochtend, rara waarschijnlijk omdat de 3 andere klanten dan nog in hun bed liggen? :cry:
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

Damn man

Het word steeds moeilijker voor mij om nog een gepaste provider te vinden.

Surfadsl kan ik ook maar beter schrappen op mijn lijstje dan :| Wat blijft er nog over op het moment.

Nu is de enigste isp zonder limieten nog Versatel maar 1mbit is toch traag nu ik het terug gewend ben met speeds tegen 200kb s bij Adsl2fit jawel je hoort het goed.

Als ik niet was betrapt op .... dowloaden dan had ik mijn abo misschien nog verlengd.

Het word heel moeilijk om nog een deftige isp te vinden hier in België :?
Gebruikersavatar
bke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1008
Lid geworden op: 22 apr 2004, 20:41
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 6 keer

Siglo, blijft de upload wat stabiel? (constant 40?) Want dat zou eigenlijk de reden zijn waarom ik ga overstappen. Ook de dubbele limiet van bij Belgacom. Als dat in orde is ga ik al content zijn. Ivm lage speeds, ik ben het gewend van 120 kb/s te hebben. Dus dat zou ik niet zo heel erg vinden, en als die speed 's nachts beter is ga ik 's nachts downloaden dan. Maar eerst blijf ik nog een tijdje bij Belgacom. Nog wat genieten van dé beste provider van België 8)
Ares: (CPU) AMD Ryzen 1800x (RAM) 16GB DDR4 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 970 EVO 250 GB (VGA) NVidia GeForce 1050 Ti 4GB (OS) Windows 10 Pro
Apollo: (CPU) AMD FX 8300 (RAM) 8GB DDR3 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 850 EVO 256GB (VGA) AMD Radeon HD 5850 (OS) Windows 10 Pro
Siglo
Premium Member
Premium Member
Berichten: 579
Lid geworden op: 06 sep 2004, 14:56
Locatie: /var/www
Bedankt: 1 keer

[DmW]_BkE schreef:Siglo, blijft de upload wat stabiel? (constant 40?)


Absoluut niet...
soms 40, 35, 21, 43, 52, 27,... Niet te voorspellen.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Tae schreef:Het word heel moeilijk om nog een deftige isp te vinden hier in België :?


www.xs4all.be
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Siglo schreef:Het is om van te bleiten gelijk een klein kind: gemiddeld 145kbyte/s van Belnet!! Vroeger meer dan het dubbele. Een 1meg lijn met een 4meg labeltje erop...
Ik wordt er stilletjesaan misselijk van. Ik heb in 5 jaar zo traag niet gesurfd! Het enige moment wanneer het wat vooruit gaat is om 6u in de ochtend, rara waarschijnlijk omdat de 3 andere klanten dan nog in hun bed liggen? :cry:


Tja,

Mensen hebben hier gedurende een jaar zever genoeg kunnen lezen over een andere Scarlet ISP (adsl2fit) waarbij ik MEER DAN EENS heb aangetoond dat de snelheidsproblemen bij Scarlet lagen. Ok, de rest was misschien ook niet om naar over naar huis te schrijven, maar de snelheidsproblemen op zich heb ik genoeg redelijk argumentatief bewezen dat dit aan Scarlet lag (1mbit capping niet meegerekend).

En dan zie ik nu mensen die gewoon een abbo nemen bij een andere kleine, nieuwe ISP die over het Scarlet netwerk gaat. Mja, dan stel ik mij daar toch vragen bij. In ieder geval bewijzen deze problemen met surfadsl NOG meer dat ik steeds gelijk heb gehad en dat het aan Scarlet lag. Maar ja, als een ISP de concurrentie wil aangaan met Skynet door snellere snelheden aan te bieden op een netwerk dat nog niet 1/10 van de capaciteit heeft als het Turboline netwerk, tja, dan vraagt die ISP om problemen. Maar door dan WholeSale ISP's aan te nemen als resellers en enkel hen te benadelen, maar zijn eigen ISP (Scarlet) wel voorrang te verlenen op het netwerk valt dit allemaal niet zo op, omdat mensen klagen bij hun ISP, en niet bij de netwerk exploitant.

En dan heb je aan de andere kant nog de Wholesale die dit allemaal weet, maar niet wil klagen bij Scarlet omdat ze weten dat voor hetgene ze betalen bij Scarlet eigenlijk niet te veel mogen zagen daar het spotgoedkoop is.

Enfin, ik kon het weer niet meer aanzien en heb m'n gedacht (braaf) gezegd.

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Siglo
Premium Member
Premium Member
Berichten: 579
Lid geworden op: 06 sep 2004, 14:56
Locatie: /var/www
Bedankt: 1 keer

en ondertussen gaat het van kwaad naar erger:
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 142 kbit/s or 18 kbyte/s
- Upload speed : 418 kbit/s or 52 kbyte/s
Mon Sep 20 2004 at 20:16:27 UTC+0200
Siglo
Premium Member
Premium Member
Berichten: 579
Lid geworden op: 06 sep 2004, 14:56
Locatie: /var/www
Bedankt: 1 keer

Het gaat duidelijk om capaciteitsproblemen: 's avonds is de lijn onbruikbaar en 's morgens is die op zijn best:
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 3236 kbit/s or 405 kbyte/s
- Upload speed : 262 kbit/s or 33 kbyte/s
Tue Sep 21 2004 at 07:23:40 UTC+0200

Deze morgen een nieuw antwoord op een van mijn mailtjes:
"Hallo,

Even geduld. Wij onderzoken de lijn en odertussen is er een upgrade van de
bandbreedte aangevraagd.
zodra die operationneel is laat ik het u weten.

mvg"
MaRtO
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1250
Lid geworden op: 26 nov 2003, 20:33
Locatie: BE

Bij mij is het ook zo. Eigenlijk is het zo, overdag goed 's avonds slechts.
En als ik een mail stuur ivm speeds enzo antwoorden ze niet, dus ik zal ook eens bellen. Ze hebben met die speeds maar 1 keer terug beantwoord en ze zeiden "We zijn bezig met een upgrade over volume en speeds". Hopelijk ligt het probleem bij ons thuis want ik wil die speeds 's avonds niet een heel jaar hebben. Want bij Skynet heb ik mijn lijn doen cappen naar 1.1 mb/s. :P
Gebruikersavatar
bke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1008
Lid geworden op: 22 apr 2004, 20:41
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 6 keer

°MaRtO°° schreef:Bij mij is het ook zo. Eigenlijk is het zo, overdag goed 's avonds slechts.
En als ik een mail stuur ivm speeds enzo antwoorden ze niet, dus ik zal ook eens bellen. Ze hebben met die speeds maar 1 keer terug beantwoord en ze zeiden "We zijn bezig met een upgrade over volume en speeds". Hopelijk ligt het probleem bij ons thuis want ik wil die speeds 's avonds niet een heel jaar hebben. Want bij Skynet heb ik mijn lijn doen cappen naar 1.1 mb/s. :P


Da zou héééél goe kunnen da ge wel een heel jaar met die speeds zit. Lees Sasuke- zijn post maar es goed ivm Scarlet :-)
Ares: (CPU) AMD Ryzen 1800x (RAM) 16GB DDR4 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 970 EVO 250 GB (VGA) NVidia GeForce 1050 Ti 4GB (OS) Windows 10 Pro
Apollo: (CPU) AMD FX 8300 (RAM) 8GB DDR3 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 850 EVO 256GB (VGA) AMD Radeon HD 5850 (OS) Windows 10 Pro
MaRtO
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1250
Lid geworden op: 26 nov 2003, 20:33
Locatie: BE

Zo erg is het nu ook niet weer, maar het zou wel beter zijn als die speeds 's avonds groter zijn. En je zegt zelf dat je ook gaat overschakelen naar surfadsl nadat een technieker gekomen is en dat je dan goeie speeds zult hebben. Als je daar achter dan echt goeie speeds hebt (ongeveer 3.3mb/s) dan zal ik ook zeker een technieker laten komer hoor. :P
Siglo
Premium Member
Premium Member
Berichten: 579
Lid geworden op: 06 sep 2004, 14:56
Locatie: /var/www
Bedankt: 1 keer

Er is beterschap! Ik kreeg net een mailtje dat het nu beter zou gaan (bandbreedte upgrade gebeurd?), en inderdaad:
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 3022 kbit/s or 378 kbyte/s
- Upload speed : 410 kbit/s or 51 kbyte/s
Tue Sep 21 2004 at 18:05:55 UTC+0200

Dat zijn uitstekende resultaten :-D . Ik volg deze verder op.
Gebruikersavatar
bke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1008
Lid geworden op: 22 apr 2004, 20:41
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 6 keer

Siglo schreef:Er is beterschap! Ik kreeg net een mailtje dat het nu beter zou gaan (bandbreedte upgrade gebeurd?), en inderdaad:
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 3022 kbit/s or 378 kbyte/s
- Upload speed : 410 kbit/s or 51 kbyte/s
Tue Sep 21 2004 at 18:05:55 UTC+0200

Dat zijn uitstekende resultaten :-D . Ik volg deze verder op.


Dit is idd super! Nu stap ik denk ik wel bijna 100 procent zeker over :-)

morgen 'ns kijken wat de technieker zegt ivm 3.3 mbps hier...

°MaRtO°° schreef:Zo erg is het nu ook niet weer, maar het zou wel beter zijn als die speeds 's avonds groter zijn. En je zegt zelf dat je ook gaat overschakelen naar surfadsl nadat een technieker gekomen is en dat je dan goeie speeds zult hebben. Als je daar achter dan echt goeie speeds hebt (ongeveer 3.3mb/s) dan zal ik ook zeker een technieker laten komer hoor. :P
Marto, ik wacht niet voor die 3.3 hier omdat ik bij surfadsl dan betere speeds zou ebben! Zeker niet! Ik ken er niet veel die beter doen dan Belgacom ivm speeds en stabiliteit.
Ares: (CPU) AMD Ryzen 1800x (RAM) 16GB DDR4 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 970 EVO 250 GB (VGA) NVidia GeForce 1050 Ti 4GB (OS) Windows 10 Pro
Apollo: (CPU) AMD FX 8300 (RAM) 8GB DDR3 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 850 EVO 256GB (VGA) AMD Radeon HD 5850 (OS) Windows 10 Pro
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”