Waarom geraak ik nu boven de 10 gb bij skynet?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Mr. Smith
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 23 jun 2004, 22:28

ik zit hier voor enkele dagen op een skynet verbinding. Het is wel niet de mijne.

ik heb hier al minstens voor 11 gig traffiek en heb nog geeneens het mailtje ontvangen dat me meldt dat ik boven de 7 zit. ik kan ook niet het volume checken op de skynet pagina. De webmail doet het wel.

Is der iets verandert bij skynet of wat zou de oorzaak kunnen zijn ?
xr2i
Member
Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 17 okt 2003, 15:39
Bedankt: 1 keer

Tis misschien een Plus abbo.... (15Gb)
Squirtle
Plus Member
Plus Member
Berichten: 166
Lid geworden op: 22 jan 2004, 08:27
Contacteer:

ik ga elke maand dik over onze 15gb (5 extra omdat liefje haarhad laten vangen aan dat muziek-download-ding van skynet) en ik kan me niet herinneren van elke maan die emails te krijgen van 7gb, wel die dat ik over mijn 15gb zit. Misschien stuurt hun systeem die mail niet als je met 1x inbellen bvb. van 6gb -> 11gb gaat.

:idea: en anders kan het ook logisch zijn dat jij geen mailtje krijgt maar wel diegene van wie het abonnement is :roll:
Mr. Smith
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 23 jun 2004, 22:28

ok, ik heb nu pas het mailtje gehad die me zei deze lijn nu op smallband zit tot het einde van de maand.

Eigenaardig dat ik er geen kreeg op 7gb. Dat is nieuw voor me.

Enfin, ik ga weer op zoek naar een andere lijn :lol:
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1636
Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
Locatie: N.O.Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

Mr. Smith schreef:Enfin, ik ga weer op zoek naar een andere lijn :lol:
Ach, jij WiFi't de hele buurt op smalband?
Akira
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1386
Lid geworden op: 10 jan 2004, 13:30

zou gij et leuk vinden moesten ze de logingegevens van uw account weten en dan den 8ste dag van de maand over de limiet gaan zodat de betalende klant op smallband zit? kvind het eerlijk gezegd grof ik zit nu ook ver op smallband maar het is MIJN account en ik zou het niet fijn vinden om 5€ te moeten betalen omdat een of andere lamer mijn account misbruikt

ok ik heb ook al iemand anders zijn account gebruikt maar ik had tenminste toestemming

da ge illegale dingen download ok maar da ge iemand anders zijn account misbruikt :x
de pispaal <<
Gebruikersavatar
Mahimahi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1192
Lid geworden op: 14 nov 2002, 16:59
Locatie: Derde straatje op de rechterkant
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ik ga even een domme vraag stellen (Mr Cide doe nu a.u.b. geen kleine poesjes dood he :-( )

Mag ik uit de vorige posts hier opmaken dat iemand op een of andere manier zomaar aan je login gegevens kan geraken en daarmee dan het net op kan?
:wave: So long, and thanks for all the fish :wave:
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Dat nu niet mahimahi ... maar bijvoorbeeld wel als je thuis een WiFi router hebt en die niet hebt beveiligd. Dan kan men de op het net via jouw lijn én kent men de login van je account.

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
anoniem
Plus Member
Plus Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 30 mei 2004, 11:22

ut lig eroan heee :-D

oftie mens zunne roeter unne vuurmuur het.. :wink:
Gebruikersavatar
|T-J|
Plus Member
Plus Member
Berichten: 164
Lid geworden op: 30 jul 2004, 09:48
Locatie: Gent
Contacteer:

ik vraag me zelf af of het fileteren van een mac-adres op uw wifi router genoeg is om uw router te beveiligen tegen zo dingen.

je kan altijd de WEP aanzetten maar is het neit gewoon beter om uitsluitend pc's met een bepaald mac-adress toe te laten op uw router?
Gebruikersavatar
Mahimahi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1192
Lid geworden op: 14 nov 2002, 16:59
Locatie: Derde straatje op de rechterkant
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

@ Sasuke ...Ja van die mannen die met hun vanneken de straten afschuimen naar wireless verbindingen had ik al gehoord. Gelukkig wordt mijn toekomstig routerken er eentje met draadjes :-D

@ anoniem :-D hehe..... Zuidafrikaan of Derremonteneir anoniem?
:wave: So long, and thanks for all the fish :wave:
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1676
Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Mahimahi schreef:@ anoniem :-D hehe..... Zuidafrikaan of Derremonteneir anoniem?


Offtopic, maar kom : een Dendermondenaar kent zijn wereld hoor...
If you can't beat them, confuse them.
Gebruikersavatar
Mahimahi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1192
Lid geworden op: 14 nov 2002, 16:59
Locatie: Derde straatje op de rechterkant
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

LOL, Weet ik :-D ik ben er ook enen.
:wave: So long, and thanks for all the fish :wave:
Orcie
Plus Member
Plus Member
Berichten: 102
Lid geworden op: 26 jan 2004, 19:15

Als ik een draadloze verbinding zou hebben zouden ze mogen proberen dat ze willen, beveiligd of niet. Ik woon zo'n 90 meters van de baan weg, en daartussen ligt dan nog een bosje en de muren er bijgerekend en al, ze zouden toch wel wat moeite kennen om hier binnen te geraken. Wat niet wegneemt dat ik het toch zou beveiligen natuurlijk :).
Zyne
Plus Member
Plus Member
Berichten: 104
Lid geworden op: 30 jul 2004, 19:20

|T-J| schreef:ik vraag me zelf af of het fileteren van een mac-adres op uw wifi router genoeg is om uw router te beveiligen tegen zo dingen.


Filteren op MAC alleen is in principe bijlange niet genoeg...
Maar maak u ook niet te veel illusie's, beveiligen met WEP is dat ook niet. Als iemand de moeite wil doen om je MAC adressen op te sporen, kan hij net zo goed even een andere programmatje draaien om je WEP-key te kraken. Het duurt gemiddeld ongeveer 1,5 tot 2 uur vooraleer je een WEP-key kan kraken...

Ik heb hier thuis ook enkel een beveiliging op basis van MAC-adressen. Eigenlijk is het niet genoeg, maar tot nu toe hebben we nog geen problemen gehad, dus nog geen reden gehad om alles sterk te beveiligen.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”