Ik heb mijn homeconnect (niet meer te verkrijgen ADSL2+ & telefonie packet) laten switchen naar een netline met speedpack abonnement bij dommel. Vandaag de modem in de bus gehad (fritzbox 7360) en de omschakeling staat gepland voor donderdag (6/2/2014).
Nu vroeg ik mij het volgende af: zit mijn binnenbekabeling / setup nog wel snor?
Heb even mijn 5 puntig stopcontact in de muur open gedraaid en daar zie ik een grijze pet kabel waarvan de witte en de grijze kabeltjes zijn aangesloten op het 5 puntige stopcontact.
(Pet kabel zoals hier omschreven: http://www.weethet.be/Belgacom_soorten_ ... abels.html)
Hierop zit dan een ADSL splitter (Excelsus z200be).
Nu vraag ik mij af: moet ik, als donderdag mijn ADSL signaal wegvalt, gewoon de fritzbox aansluiten op mijn huidige ADSL splitter en klaar is kees?
Indien niet => enige tips? Ik lees hier op het forum dat belgacom tegenwoordig een TF2007 installeert maar daar heb ik dus weinig aan gezien ik klant ben bij dommel..

In eerste instantie had ik er niet bij nagedacht maar ik wil donderdag niet zonder internet/telefoon vallen, vrijdag wil ik bereikbaar zijn voor mijn klanten

Bedankt alvast!