Afgelopen november kon ik haar via Skype bellen op dat nummer, nu krijg ik een melding in 't Kirundi die ik niet begrijp, maar in elk geval loopt 't fout.
Ik kan ook geen smsjes versturen,naar dat nummer, maar zij kan er wel naar mij sturen.
Ik kan haar niet bellen op dat nummer via mijn gsm, en zij kan mij ook niet bellen op mijn gsm (wordt na een fractie van een seconde afgebroken).
Iemand enig idee wat er anders is tegenover vorige keer, afgelopen november? Ze zou meer dan voldoende belkrediet moeten hebben, en in elk geval, om een skype-gesprek te ontvangen heb je toch geen belkrediet nodig, of wel?
Kan iemand me helpen? Want vanaf morgen zit ze op plaatsen waar mobiel internet onbestaande is, en dus zal mailen ook niet meer lukken??
Ik weet niet onmiddellijk wat ik als compensatie kan geven, maar ik zal in ieder geval ongelooflijk dankbaar zijn als iemand me kan helpen!
En als dat niet voldoende is, zal de roem en glorie die op dit forum te verdienen is wel een mooie aanvulling zijn zeker??