![Afbeelding](http://www.tv-vlaanderen.be/aanbiedinginternet/img/tv_motionbox.jpg)
2 jaar gratis huur (8 €) Motionbox *
als u kiest voor Internet & Bellen aan €34,05 extra per maand *
Meen je dat nu echt? Wat noem jij duur? Een digicorder jaren huren of een degelijke Linux satellietontvanger kopen? Ik heb er twee gekocht, een Xtrend ET-9500 voor in de woonkamer en een Xtrend ET-4000 op de slaapkamer.satsurfer schreef:Bij tvv een dure settopbox + 2,5 €/maand.
Logisch, 't zijn ook dezelfde boxenSplitter schreef:de box lijkt wel erg hard op mobistar hun live box....
Maar er is wel een SID limitatie bij TV Vlaanderen, dat wil zeggen dat een smartcard niet meer dan 4 programma's tegelijk decodeert.Vladimirke schreef:Meen je dat nu echt? Wat noem jij duur? Een digicorder jaren huren of een degelijke Linux satellietontvanger kopen? Ik heb er twee gekocht, een Xtrend ET-9500 voor in de woonkamer en een Xtrend ET-4000 op de slaapkamer.satsurfer schreef:Bij tvv een dure settopbox + 2,5 €/maand.
Beide via cccam met elkaar verbonden waardoor jouw €2,5 per maand niet van tel zijn. Het gebruiksgemak overtreft de gecastreerde dozen van Telenet en Belgacom mijlenver. Ik wil de vrijheid van keuze in het toestel hebben en geen rommelbakken in huis.
Klopt, maar meestal is er toch niks op TV en dit dan in HD.boulder schreef:Maar er is wel een SID limitatie bij TV Vlaanderen, dat wil zeggen dat een smartcard niet meer dan 4 programma's tegelijk decodeert.Vladimirke schreef:Meen je dat nu echt? Wat noem jij duur? Een digicorder jaren huren of een degelijke Linux satellietontvanger kopen? Ik heb er twee gekocht, een Xtrend ET-9500 voor in de woonkamer en een Xtrend ET-4000 op de slaapkamer.satsurfer schreef:Bij tvv een dure settopbox + 2,5 €/maand.
Beide via cccam met elkaar verbonden waardoor jouw €2,5 per maand niet van tel zijn. Het gebruiksgemak overtreft de gecastreerde dozen van Telenet en Belgacom mijlenver. Ik wil de vrijheid van keuze in het toestel hebben en geen rommelbakken in huis.
Je kunt dan wel decoders bijzetten, je moet altijd opletten dat je niet bovn die grens gaat of je hebt problemen met je opnames.
Achzo, dat kan natuurlijk.Vladimirke schreef:Toch niet, ik kijk veel naar de Duitsers en voor die enkele gecodeerde programma's die ik opneem loop ik niet tegen de limiet aan.
Slaap je nu iets rustiger?