Hoi!
Bij mij ligt er inmiddels al een week mijntelenet eruit.
Kan dus niet kijken hoeveel ik inmiddels heb gedownload, en ook mijn rekeningen kan ik niet zien...
Ook mailen is niet mogelijk over dit probleem, ik kan alleen maar de "FAQ" benaderen...
Iemand anders hier last van?
Alvast bedankt!
mijn telenet werkt niet
-
- Starter
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 20 jun 2013, 23:42
- Locatie: Beringen, Limburg, Belgie
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Nope, Geen problemen mee, misschien eens bellen naar telenet?
Heb reactie terug van Telenet :
"u contacteerde ons omdat u niet kan inloggen op MijnTelenet. Om dit op te lossen is er een nieuwe software versie nodig. Deze is gepland eind januari.
Onze excuses voor het ongemak."
Vaag verhaal ala je het mij vraagt.... Ben ik de enige? Hoezo nieuwe software?
Waarom pas over 3 weken?....
[ Post made via mobile device ]
"u contacteerde ons omdat u niet kan inloggen op MijnTelenet. Om dit op te lossen is er een nieuwe software versie nodig. Deze is gepland eind januari.
Onze excuses voor het ongemak."
Vaag verhaal ala je het mij vraagt.... Ben ik de enige? Hoezo nieuwe software?
Waarom pas over 3 weken?....
[ Post made via mobile device ]
Ja dat heb ik ook al eens geprobeerd... maar helaas zonder resultaat...
Ik ben echt benieuwd of ik hier de enigste ben die dit probleem heeft.
Ik heb het idee dat er iets anders aan de hand is als ik per bericht wil reageren op hun mail (want reply op hun mail gaat natuurlijk niet) dan geeft hij ook een error in de trend van "deze service is tijdelijk niet beschikbaar.....!!!
wat is er toch aan de hand?!
Ik ben echt benieuwd of ik hier de enigste ben die dit probleem heeft.
Ik heb het idee dat er iets anders aan de hand is als ik per bericht wil reageren op hun mail (want reply op hun mail gaat natuurlijk niet) dan geeft hij ook een error in de trend van "deze service is tijdelijk niet beschikbaar.....!!!
wat is er toch aan de hand?!
Opgelost!
Had ermee te maken dat er hij telenet geen bankrekeningnummer van mij bekend was.....
Maar blijft raar dat de eerste vrouw mij verteld dat het ligt aan een software update die eind Januari beschikbaar komt...
Had ermee te maken dat er hij telenet geen bankrekeningnummer van mij bekend was.....
Maar blijft raar dat de eerste vrouw mij verteld dat het ligt aan een software update die eind Januari beschikbaar komt...
-
- Elite Poster
- Berichten: 8445
- Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
- Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
- Bedankt: 618 keer
We hadden het in een ander topic net nog over incompetente helpdesks en foutieve info.
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]