mijn telenet werkt niet

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Tomola
Plus Member
Plus Member
Berichten: 183
Lid geworden op: 24 aug 2008, 13:09
Bedankt: 3 keer

Hoi!

Bij mij ligt er inmiddels al een week mijntelenet eruit.
Kan dus niet kijken hoeveel ik inmiddels heb gedownload, en ook mijn rekeningen kan ik niet zien...
Ook mailen is niet mogelijk over dit probleem, ik kan alleen maar de "FAQ" benaderen...

Iemand anders hier last van?
Alvast bedankt!
LrnzpKiller
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 jun 2013, 23:42
Locatie: Beringen, Limburg, Belgie
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Nope, Geen problemen mee, misschien eens bellen naar telenet?
Tomola
Plus Member
Plus Member
Berichten: 183
Lid geworden op: 24 aug 2008, 13:09
Bedankt: 3 keer

Is het mogelijk dt "mijntelenet" er voor mij alleen uit kan liggen??

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Dat kan perfect. Maar daar zal je alleen achter komen als je naar Telenet belt op het alom gekende nummer: 015 666 666
Afbeelding
Tomola
Plus Member
Plus Member
Berichten: 183
Lid geworden op: 24 aug 2008, 13:09
Bedankt: 3 keer

Heb reactie terug van Telenet :

"u contacteerde ons omdat u niet kan inloggen op MijnTelenet. Om dit op te lossen is er een nieuwe software versie nodig. Deze is gepland eind januari.
Onze excuses voor het ongemak."

Vaag verhaal ala je het mij vraagt.... Ben ik de enige? Hoezo nieuwe software?
Waarom pas over 3 weken?....

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
Loeri
Premium Member
Premium Member
Berichten: 490
Lid geworden op: 04 sep 2011, 14:32
Uitgedeelde bedankjes: 73 keer
Bedankt: 26 keer

Al eens de telenet modem/router herstart?
Helpt soms bij mij bvb als ik geen verbonden apparaten zie in de lijst, even reboot en je ziet ze terug. :-D
Tomola
Plus Member
Plus Member
Berichten: 183
Lid geworden op: 24 aug 2008, 13:09
Bedankt: 3 keer

Ja dat heb ik ook al eens geprobeerd... maar helaas zonder resultaat...
Ik ben echt benieuwd of ik hier de enigste ben die dit probleem heeft.

Ik heb het idee dat er iets anders aan de hand is als ik per bericht wil reageren op hun mail (want reply op hun mail gaat natuurlijk niet) dan geeft hij ook een error in de trend van "deze service is tijdelijk niet beschikbaar.....!!!

wat is er toch aan de hand?! :roll:
Tomola
Plus Member
Plus Member
Berichten: 183
Lid geworden op: 24 aug 2008, 13:09
Bedankt: 3 keer

Opgelost!

Had ermee te maken dat er hij telenet geen bankrekeningnummer van mij bekend was..... :???:

Maar blijft raar dat de eerste vrouw mij verteld dat het ligt aan een software update die eind Januari beschikbaar komt...
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8445
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
Bedankt: 618 keer

We hadden het in een ander topic net nog over incompetente helpdesks en foutieve info.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Synman
Plus Member
Plus Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 28 jun 2013, 21:29
Locatie: Massemen (Wetteren) Belgium
Bedankt: 12 keer

Al eens de cache van de browser gewist? Ik had ook een prbleem, dat is nu opgelost.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”