Hallo iedereen
Ik heb nu dommel vdsl 2 met een discovery line en ik wil graag overstappen naar scarlet vdsl2
Ik heb een vraag: moet je je discovery line ook opzeggen of doet scarlet dit?
dommel naar scarlet
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Discovery is een apart contract tussen jouw en Belgacom, daar heeft Dommel niets mee te maken.
Jij zal die dus moeten opzeggen.
Maar ... als je het nummer wil behouden, moet je dit eerst naar Scarlet porteren.
In dit geval mag je zelf de discovery lijn niet opzeggen, de portatie naar Scarlet zal automatisch je contract voor de vaste lijn opzeggen.
Jij zal die dus moeten opzeggen.
Maar ... als je het nummer wil behouden, moet je dit eerst naar Scarlet porteren.
In dit geval mag je zelf de discovery lijn niet opzeggen, de portatie naar Scarlet zal automatisch je contract voor de vaste lijn opzeggen.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
De telefoonnummer van belgacom gebruik ik alleen voor internet. Dus die mag opgezegd worden. Ik heb alleen vdsl2 van scarlet nodig. (dat van 35 euro per maand)
Bij het bestellen van scarlet (via de site) heb ik mijn telefoonnummer van belgacom opgegeven Dit was niet slim denk ik.
Als ik de telefoonnummer opzeg ben ik dan mijn internet aansluiting kwijt?
Bij het bestellen van scarlet (via de site) heb ik mijn telefoonnummer van belgacom opgegeven Dit was niet slim denk ik.
Als ik de telefoonnummer opzeg ben ik dan mijn internet aansluiting kwijt?
-
- Pro Member
- Berichten: 325
- Lid geworden op: 28 jan 2006, 11:00
- Locatie: Kinrooi
- Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
- Bedankt: 27 keer
Ik verwacht niet dat je je internetverbinding dan kwijt gaat zijn. Voor zover ik op de website van Scarlet heb kunnen vinden moet er een 'raw copper aansluiting' inbegrepen zijn in de abonnementsprijs voor hun VDSL.
Niet dat ze het zo duidelijk vermelden op de website, maar bij hun ADSL-internetformule vermelden ze wél dat je een vaste lijn bij Belgacom nodig hebt, of dat zij voor 5 Euro extra een lijn (zonder mogelijkheid om te telefoneren) aanrekenen.
Bij Scarlet VDSL verwijzen ze niet naar het nodig zijn van een vaste lijn bij Belgacom.
Je kan altijd contact met hen opnemen via [email protected]. Zij beantwoorden je vraag dan binnen 7 werkdagen.
Niet dat ze het zo duidelijk vermelden op de website, maar bij hun ADSL-internetformule vermelden ze wél dat je een vaste lijn bij Belgacom nodig hebt, of dat zij voor 5 Euro extra een lijn (zonder mogelijkheid om te telefoneren) aanrekenen.
Bij Scarlet VDSL verwijzen ze niet naar het nodig zijn van een vaste lijn bij Belgacom.
Je kan altijd contact met hen opnemen via [email protected]. Zij beantwoorden je vraag dan binnen 7 werkdagen.
Pluk de dag
Internet : Hoofdlocatie : Epic Combo Light Experience : 1 mobiel abo + Internet comfort + Light TV (Pickx)
2e locatie : Orange Flybox Easy Internet atHome 150 GB
OS : Windows 10, Linux Mint
Internet : Hoofdlocatie : Epic Combo Light Experience : 1 mobiel abo + Internet comfort + Light TV (Pickx)
2e locatie : Orange Flybox Easy Internet atHome 150 GB
OS : Windows 10, Linux Mint
-
- Elite Poster
- Berichten: 3984
- Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
- Locatie: 398m van de [email protected]
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
Als je discovery lijn dan acteraf wordt weggenomen kan het goed zijn dat je plots zonder internet zit (ook al gebruikte je reeds enkele weken Scarlet, na dommel vdsl2):
Was hier het geval.
Was hier het geval.
Inderdaad, ik zal morgen bellen naar scarlet voor meer informatie. Via mail duurt veel te lang vrees ikFunfile schreef:Ik verwacht niet dat je je internetverbinding dan kwijt gaat zijn. Voor zover ik op de website van Scarlet heb kunnen vinden moet er een 'raw copper aansluiting' inbegrepen zijn in de abonnementsprijs voor hun VDSL.
Kan je je nog herinneren (als je scarlet via de website hebt besteld) of je "Ik wens de installatie op een reeds bestaande telefoonlijn?" ja of nee heb geantwoord?silencer schreef:Als je discovery lijn dan acteraf wordt weggenomen kan het goed zijn dat je plots zonder internet zit (ook al gebruikte je reeds enkele weken Scarlet, na dommel vdsl2):
Was hier het geval.
Ik heb nog een vraagje:
Bij scarlet zeggen ze dat je best wacht met opzeggen tot dat je scarlet abbonement is opgeleverd..
Wanneer bedoelen ze dit juist?
Als de technieker is langs geweest?
of dat je je login gegevens hebt gekregen via de post?
Bij scarlet zeggen ze dat je best wacht met opzeggen tot dat je scarlet abbonement is opgeleverd..
Wanneer bedoelen ze dit juist?
Als de technieker is langs geweest?
of dat je je login gegevens hebt gekregen via de post?
-
- Elite Poster
- Berichten: 2786
- Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
- Locatie: Antwerpen... naast de parking
- Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
- Bedankt: 248 keer
als de technieker is langsgeweest
de koe zegt boe