(Dash)camera's en privacy... (was ik heb nieuw speelgoed)

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
BillyMobiel
Plus Member
Plus Member
Berichten: 165
Lid geworden op: 04 apr 2013, 14:07
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 11 keer

wimpie3 schreef:Aan het filmpje is (wellicht) niks gemanipuleerd, laat ons daar vanuit gaan.
't Is echter wel een (vrij kort) extract, wat ons niet toont wat ervoor en erna gebeurt.
Ik ga niet zeggen dat er geen gevaarlijk gedrag te zien is in het filmpje, maar er kan even erg gedrag gepleegd zijn door de filmmaker. Bitter weinig mensen die een camera achteraan de auto hebben...
axs
Moderator
Moderator
Berichten: 2548
Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 215 keer

De 2 minuten van voor het voorval zijn te vinden op YouTube.... en daar is niks verkeerds te zien.
En de minuten daarvoor lijken mij niet relevant aangezien de kans wel heel klein is dat de bestuurder hiervoor netjes achter het andere verkeer bleef ;)
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

... Waarom wil iedereen toch tegenwoordig zo de moraalridder uithangen en heiliger dan de paus zijn???
Als die Bimmer dat bij mij doet, dan hoop ik inderdaad dat hij stopt!
Maar wss beseft em nog niet dat hij zichzelf meer in gevaar brengt dat die camionette.. Ongelooflijk dat er op zoveel fora en sociale media zoveel over gezeverd wordt.
En dan diegene die zeggen dat ze ook soms wel eens gefrustreerd raken van een camionette dat te lang op de linker blijft hangen of andere sjarels in het verkeer die denken heiliger te zijn dan de paus, worden dan bekeken als misdadigers.

Echt, er moest een GASboete komen voor: het heiliger voordoen dan de paus.

Indien niet, pas ik mij aan en doe ik dit:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Mja, ik vind dat er toch iets scheelt hoor. Op de baan tussen Gent en Oostende een 20-tal auto's langs rechts voorbijgereden (linkervakplakkers en middenvakplakkers), OMDAT HET KON. Het zou eigenlijk niet mogen. Mensen, ga RECHTS rijden in deze RECHTSSTAAT. :cop:

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Ramaht
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1278
Lid geworden op: 05 jul 2008, 10:36
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 150 keer

De reden waarom er zoveel verkeershooligans zijn is niet ver te zoeken hoor.
De pakkans is 0.1% ofzo, "het beleid" heeft liever kassamachienes langs de kant van de weg staan dan dat de politie effectief middelen krijgt om te verbaliseren.

En dan is verbaliseren niet een briefke opsturen 2 weken later he. Liefst met veel toeters en bellen u uit het verkeer plukken, direct verklaring afnemen en ondertussen nog eens checken of ge met de rest wel in orde zijt. Zodat ge toch zeker een uur kwijt zijt.
Dat briefke in de bus is voor velen niet meer als een noodzakelijk kwaad, ochere €50 denken ze, maar zich in persoon mogen verantwoorden van de daden dat is al ferm wat minder en zeker omdat dat allemaal nogal wat tijd in beslag neemt.
MichelJ
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1024
Lid geworden op: 10 maa 2010, 13:32
Locatie: Kapellen
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 64 keer

Misschien inderdaad een zeer goed idee om 90% van de politie op verkeer te zetten?

Het is gemakkelijker om kassamachientjes te plaatsen, blijkbaar heeft de gemiddelde Belg geen problemen met telkens weer te betalen ipv zijn rijgedrag aan te passen aan de wet. Hierdoor blijft er meer mankracht vrij om criminelen aan te pakken, die dan sneller vrijkomen dan dat de administratie afwerking duurt, wat veel ergerlijk is dan die boetes ( die uiteindelijk gemakkelijk te vermijden zijn )
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Ik heb liever dat ze de wegpiraten er uit halen en zwaarder straffen dan dat ze elke 500m een fototoestel bijplaatsen. Meer dan gemakkelijk cashen is dat niet en het heeft al lang niks meer met de veiligheid te maken (zeker niet nu ze 1/3 s'nachts gaan flitsen op lege autostrades bvb.). Iedereen kan wel eens te snel rijden, vaak zelfs onbewust want de wagens van tegenwoordig geven niet het gevoel van snelheid. Vol in de remmen gaan om een ongeval uit te lokken of om iemand een lesje te leren doe je wel bewust.

En criminaliteit, ik zou toch denken dat daar andere ploegen mee bezig zijn, maar die komen precies niet graag buiten. Als men je bezit wil, geef het maar gewoon af. Ooit een fiets als gestolen gaan aangeven => pikt gewoon nen anderen... Een pv-ke en de kous is af. Zwaardere feiten gaan dan wel weer verloren door verjaring of procedurefouten. Ik weet niet meer op welke radiozender het was deze week, maar ze hadden een "onderzoek" gedaan naar de grootste ergernissen van mensen en de politie stond op 1. Dat is eigenlijk hoe langer hoe meer te begrijpen want je hebt er steeds minder aan (wil ik zeker niet mee zeggen dat het allemaal klaplopers zijn). Met een camera voorkom je geen misdrijven, je kan ze hooguit (als ge geluk hebt dat de beelden redelijk zijn) bewijzen achteraf.
Espresso
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 37
Lid geworden op: 20 apr 2010, 22:29

In elk geval niet al het beeldmateriaal is getoond , dus kan men ook geen oordeel vellen .
Ik vind het toch maar rare beelden.
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

De beelden van voor het geval zijn ook op Youtube gezet om aan te tonen dat hij geen linksplakker was onder andere. De politie zal ook wel het gewone filmpje willen/hebben, anders zou het nogal oneerlijk zijn. Men vroeg trouwens getuigen en andere mensen die slachtoffer waren en binnen de 2 dagen hadden ze al 14 meldingen. Bij genoeg meldingen hoeven ze het filmpje zelfs niet te gebruiken.
mgo72
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 805
Lid geworden op: 30 nov 2011, 11:21
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 37 keer
Contacteer:

MichelJ schreef:Misschien inderdaad een zeer goed idee om 90% van de politie op verkeer te zetten?

Het is gemakkelijker om kassamachientjes te plaatsen, blijkbaar heeft de gemiddelde Belg geen problemen met telkens weer te betalen ipv zijn rijgedrag aan te passen aan de wet. Hierdoor blijft er meer mankracht vrij om criminelen aan te pakken, die dan sneller vrijkomen dan dat de administratie afwerking duurt, wat veel ergerlijk is dan die boetes ( die uiteindelijk gemakkelijk te vermijden zijn )
Als de gemiddelde Belg steeds betaalt en de wetten niet respecteert, is het misschien tijd om de wet in vraag te stellen. 120 op autosnelweg om 4 uur 's nachts is niet van deze tijd.
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

Actieve flitscamera's staan dan ook op de plaatsen met de meeste pakkans, niet op de plaatsen waar het nodig is...

Maar ivm het bewuste filmpje, zelfs het stuk ervoor zegt niks over de positie van die BMW tov de filmer bij het inzetten van het inhaalmanoeuvre..

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Joe de Mannen schreef:Maar ivm het bewuste filmpje, zelfs het stuk ervoor zegt niks over de positie van die BMW tov de filmer bij het inzetten van het inhaalmanoeuvre..
Klopt maar ondertussen heeft men achterhaald over welk soort persoon het gaat en als dat allemaal klopt dan denk ik niet dat we in het filmpje een verkeerd beeld krijgen.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Over de BMW-bestuurder of de filmer?
Jordy1990
Premium Member
Premium Member
Berichten: 508
Lid geworden op: 25 dec 2010, 21:46
Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
Bedankt: 44 keer

De BMW bestuurder wordt beschuldigd van slagen en verwondingen van een deurwaarder. Dat heb ik vorige week toch op het nieuws gehoord. De kans is dus vrij groot dat hij zich op de baan ook agressief gedraagt.
mistertaliban
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 31
Lid geworden op: 30 aug 2011, 19:07
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Deze ochtend op Canvas gezien. Vond het passend bij dit onderwerp.

A new year, a new item! Meat Graham, your new guide to Flanders. Graham has some things to say about our lovely region and some minor irritations he experiences here. Like those darned middle laners... One of the first things you encounter as expat when arriving in Flanders.

http://www.fansofflanders.be/Channels/S ... 001_SoFlem
MichelJ
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1024
Lid geworden op: 10 maa 2010, 13:32
Locatie: Kapellen
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 64 keer

mgo72 schreef:
Als de gemiddelde Belg steeds betaalt en de wetten niet respecteert, is het misschien tijd om de wet in vraag te stellen. 120 op autosnelweg om 4 uur 's nachts is niet van deze tijd.
Dan moet de gemiddelde Belg maar van zijn gat komen en de politiek ingaan als je iets wil veranderen aan de wet. Maar liever een dik loon in de privé en zagen (onze nationale sport, waar ik ook gretig aan meedoe) en schipper aan wal spelen dan aktief ervoor gaan.
MichelJ
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1024
Lid geworden op: 10 maa 2010, 13:32
Locatie: Kapellen
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 64 keer

MClaeys schreef:..... En criminaliteit, ik zou toch denken dat daar andere ploegen mee bezig zijn, maar die komen precies niet graag buiten. Als men je bezit wil, geef het maar gewoon af. Ooit een fiets als gestolen gaan aangeven => pikt gewoon nen anderen... Een pv-ke en de kous is af. Zwaardere feiten gaan dan wel weer verloren door verjaring of procedurefouten. Ik weet niet meer op welke radiozender het was deze week, maar ze hadden een "onderzoek" gedaan naar de grootste ergernissen van mensen en de politie stond op 1. Dat is eigenlijk hoe langer hoe meer te begrijpen want je hebt er steeds minder aan (wil ik zeker niet mee zeggen dat het allemaal klaplopers zijn). Met een camera voorkom je geen misdrijven, je kan ze hooguit (als ge geluk hebt dat de beelden redelijk zijn) bewijzen achteraf.
Daar ben ik volledig mee akkoord, maar als je werk alsmaar moeilijker om degelijk uit te voeren. Ze komen in Londen op straat, leggen daar heel der wijken in vuur en vlam om het voor iemand op te nemen die als bendelid misschien al heeft deelgenomen aan allerlei misdaden, gewapend is. Wat moet je dan doen als agent, een snelheidsmeter in je matrak inbouwen en dat je achteraf kan bewijzen dat je slechts met zoveel joule hebt geslagen, je weet maar nooit dat je iets te hard hebt geslagen volgens de wet.

Een zeer moeilijk evenwicht tussen het vrijwaren van onze vrijheid/rechten en het opleggen van plichten van de burger. Liever zij dan ik.
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

on4bam schreef:
Joe de Mannen schreef:Maar ivm het bewuste filmpje, zelfs het stuk ervoor zegt niks over de positie van die BMW tov de filmer bij het inzetten van het inhaalmanoeuvre..
Klopt maar ondertussen heeft men achterhaald over welk soort persoon het gaat en als dat allemaal klopt dan denk ik niet dat we in het filmpje een verkeerd beeld krijgen.
Over welk 'soort' gaat het dan, ik ben benieuwd welke 'soorten' er allemaal zijn :roll:

En 'als' dat allemaal klopt, inderdaad, als...
Jordy1990 schreef:De BMW bestuurder wordt beschuldigd van slagen en verwondingen van een deurwaarder. Dat heb ik vorige week toch op het nieuws gehoord. De kans is dus vrij groot dat hij zich op de baan ook agressief gedraagt.
Er is ook een kans dat de 'brave filmer met camionet' één van die mannen is die denkt dat hij met z'n camionet iedereen moet tegenhouden die rapper kan rijden dan zijn camionet. Om maar wat te noemen. En om maar aan te tonen hoe rap iemand z'n rekening in het openbaar gemaakt wordt.

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Jordy1990
Premium Member
Premium Member
Berichten: 508
Lid geworden op: 25 dec 2010, 21:46
Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
Bedankt: 44 keer

Joe de Mannen schreef: Er is ook een kans dat de 'brave filmer met camionet' één van die mannen is die denkt dat hij met z'n camionet iedereen moet tegenhouden die rapper kan rijden dan zijn camionet. Om maar wat te noemen. En om maar aan te tonen hoe rap iemand z'n rekening in het openbaar gemaakt wordt.
Vandaar ook mijn nuance dat de KANS groot is. ;-)
Uiteraard zien we spijtig genoeg niet alles wat er gebeurd is. Maar zeg nu eerlijk de camionette begeeft zich heel geleidelijk naar het linkerrijvak dus het lijkt mij niet dat hij de BMW wou afsnijden. Na het inhaalmanoeuvre zet hij zich ook snel terug rechts. Maar goed, die discussie is al vaak gevoerd, de rechter zal zich wel uitspreken over de zaak en aangezien er zich blijkbaar al getuigen gemeld hebben, zal wel blijken wat er exact gebeurd is. :-)
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

mistertaliban schreef:Deze ochtend op Canvas gezien. Vond het passend bij dit onderwerp.

A new year, a new item! Meat Graham, your new guide to Flanders. Graham has some things to say about our lovely region and some minor irritations he experiences here. Like those darned middle laners... One of the first things you encounter as expat when arriving in Flanders.

http://www.fansofflanders.be/Channels/S ... 001_SoFlem
Hahahaha super! :) :beerchug:

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Joe de Mannen schreef:Er is ook een kans dat de 'brave filmer met camionet' één van die mannen is die denkt dat hij met z'n camionet iedereen moet tegenhouden die rapper kan rijden dan zijn camionet. Om maar wat te noemen. En om maar aan te tonen hoe rap iemand z'n rekening in het openbaar gemaakt wordt.

J.
Dan zou hij niet zo rustig naar het linkse vak gaan denk ik + dat geeft de BMW-bestuurder nog steeds het recht niet om op die manier te reageren. Daar komt ook nog bij dat de BMW-bestuurder eerst de indruk geeft gewoon voorbij te rijden en pas een reactie geeft na het flikkeren met de fahren.
Maar ik kan mis zijn, ik was er niet bij.
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Welke Mini SD card gebruiken jullie bij de G1W?
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

En hier het filmpje van de G1W (35€):

Zet het op 1080p.. Ik moet wel zeggen dat het originele nog beter is en niet schokt zoals in dat YT fimpje. Ik weet niet hoe dat komt?
Als je het niet wil geloven, altijd vrij om langs te komen (en als ik gelijk heb kost dat u een duvelke of 2)



Zoals je ziet neemt de kwaliteit wel af in het donker, als je sneller rijdt. Trager is dan ietsje beter weer.
Wel moet ik iets zien te vinden door mijn Xenon's.. De nr platen reflecteren daardoor precies iets te hard :) ( de +-EV staat op 0)
kloon
Plus Member
Plus Member
Berichten: 203
Lid geworden op: 04 sep 2005, 18:18
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 14 keer

Ziet er op de gsm zeer goed uit. Waar gekocht?
Gebruikersavatar
Kenw00t
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1778
Lid geworden op: 28 dec 2008, 19:38
Uitgedeelde bedankjes: 346 keer
Bedankt: 250 keer

Ziet er goed uit. Ik heb geen Xenon's en kan ook de reflecterende nummerplaten niet lezen als het donker is.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

Dafke schreef:Zet het op 1080p.. Ik moet wel zeggen dat het originele nog beter is en niet schokt zoals in dat YT fimpje.
euh... ligt het aan mij of is er enkel een 360p beschikbaar van kwaliteit op YT?
ik krijg iig geen 720 of 1080 als keuze...
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

@Splitter: Het ligt bij u.
Ik vind ook dat het beeld er goed uitziet,
alleen als het wat donkerder is dan is er iets meer ruis,
maar het valt nog mee, zeker voor die prijs.
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

heh... net even in firefox getest en idd, enkel in chromium krijg ik geen hd...
snap het niet goed, maarbon.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Kwaliteit lijkt mij prima... wel geen snelheid in beeld te zien wat spijtig is.

(wel schending van de privacy door zomaar andere mensen te filmen met nummerplaat !)
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

r2504 schreef:[...]

(wel schending van de privacy door zomaar andere mensen te filmen met nummerplaat !)
Uh huh! Ge hebt die van mij gefilmd om 16h55!! Ik doe u een process aan!!!

j/k hè
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Gebruikersavatar
Kenw00t
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1778
Lid geworden op: 28 dec 2008, 19:38
Uitgedeelde bedankjes: 346 keer
Bedankt: 250 keer

r2504 schreef:Kwaliteit lijkt mij prima... wel geen snelheid in beeld te zien wat spijtig is.
Er is inderdaad nergens sprake over de aanwezigheid van een GPS-module om de snelheid te berekenen. Jammer...
r2504 schreef:(wel schending van de privacy door zomaar andere mensen te filmen met nummerplaat !)
Tja, dan ken ik iemand die een illegale hobby heeft: http://9-plaat.be/
Afbeelding
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Schending priva?
Kan zijn maar boeit mij op dit moment niet. Is enkel om de kwaliteit aan te tonen.
Volgende filmpjes komen niet op i-net maar ingeval van accident speel ik het rechtstreeks door naar de cops.. :cop:
johand
Premium Member
Premium Member
Berichten: 483
Lid geworden op: 07 sep 2011, 07:38
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 14 keer

on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Dafke schreef:Schending priva?
Kan zijn maar boeit mij op dit moment niet. Is enkel om de kwaliteit aan te tonen.
Hopelijk denken de gefilmden daar ook zo over.
Dafke schreef:Volgende filmpjes komen niet op i-net maar ingeval van accident speel ik het rechtstreeks door naar de cops.. :cop:
En dan is er geen probleem. Zo hoort het.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Dafke schreef:Welke Mini SD card gebruiken jullie bij de G1W?
Heb 'm nu ook 2 weken, gebruik nu dit kaartje uit de Action: http://userbase.be/forum/viewtopic.php?p=532941#p532941
Splitter schreef:heh... net even in firefox getest en idd, enkel in chromium krijg ik geen hd...
snap het niet goed, maarbon.
Als je HTML5 gebruikt of in Flash DASH uitschakelt heb je minder kwaliteits-opties op YouTube
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Meon: En heb je geen last van 3/4 sec verlies tussen de verschillende files?
Ik heb nu hier op het werk een 8Gb transend kaartje, en daar heb ik geen problemen mee.
Er zijn er andere die zo ééntje van 32GB hebben, en die hebben zo gaps van 3/4 sec tussen elke file.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Heb dat kaartje er pas deze ochtend in gestoken... Zal straks eens kijken of er gaten zijn.
jorgo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 21 dec 2009, 15:59
Uitgedeelde bedankjes: 146 keer
Bedankt: 30 keer

Waar hebben jullie je G1W gekocht?
Meon, zou je eventueel eens een raw filmpje naar mega.co.nz (of andere site) kunnen uploaden?
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

estore009 op eBay.
Dat kaartje uit de Action werkt overigens erg goed, van file naar file springen overlapt zelfs voor een halve seconde, dus geen gap en niets kwijt.

Voorbeeldfilmpje dat ik nog op m'n harde schijf had: http://chimay.userbase.be/09250017.mp4
Die blur in het midden is dus smeltwater :)
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1694
Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
Bedankt: 85 keer

Kan bestand niet opene, krijg:
Video kan niet worden afgespeeld, omdat het bestand is beschadigd.
:cry:

EDIT: bij mij ook FF
Laatst gewijzigd door Abusimbal 18 feb 2014, 22:15, in totaal 1 gewijzigd.
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”