Dommel Mobile
- Kitt
- Elite Poster
- Berichten: 1004
- Lid geworden op: 12 sep 2005, 00:28
- Twitter: kitt1977
- Locatie: ON4TOP
- Uitgedeelde bedankjes: 129 keer
- Bedankt: 45 keer
- Contacteer:
Dat zou een beetje heel leuk zijn ... het is nog altijd een abonnement geen prepay ...
Ondertussen ook besteld ( 16 euro abonnementje ) .
Gezien je toch zo weer weg kan .. waarom niet es proberen
Ondertussen ook besteld ( 16 euro abonnementje ) .
Gezien je toch zo weer weg kan .. waarom niet es proberen
-
- Elite Poster
- Berichten: 1403
- Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 299 keer
Blijkbaar is de Telenet ziekte besmettelijk .... na King en Kong, Whop en Whoppa, Fluo en .... hebben we nu Yin en Yang ..... Wat schiet er nog over ...Tom en Jerry, Kwik, Kwek en Kwak, Suske en Wiske, Jommeke en Filleberke, Plop, Kwebbel en Lui, ...... Maar dit helemaal Off-Topic zijnde ......
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Ik wil nog altijd Ping en Pong
Het zijn inderdaad erg leuke abonnementjes. Ik ga even de kat uit de boom kijken maar als de meesten hun reactie hier postief is dan zou ik toch mijn sms gateways naar hun durven overschakelen. Ik heb nu 3x proximus easy 10 (€10/maand) en 3x base B09 (€9/maand). Samen komt dit neer op €57/maand. Als ik alles overzet naar Dommel zou ik dus €36 betalen of een besparing van €21/maand ofwel +/- 240 per jaar. Niet slecht dus
Het zijn inderdaad erg leuke abonnementjes. Ik ga even de kat uit de boom kijken maar als de meesten hun reactie hier postief is dan zou ik toch mijn sms gateways naar hun durven overschakelen. Ik heb nu 3x proximus easy 10 (€10/maand) en 3x base B09 (€9/maand). Samen komt dit neer op €57/maand. Als ik alles overzet naar Dommel zou ik dus €36 betalen of een besparing van €21/maand ofwel +/- 240 per jaar. Niet slecht dus
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
woaaw....leuk voor 6 €....
ondanks het vrouwtje maar rond de 2-3 €/maand belt/smst met colruytmobile....zal ik dat nemen....voor haar is dat onbeperkt bellen aan 60'
en dan stuur ik sms als ze mij op proximus GC moet bellen (en zeker in 't weekend!)
data gebruikt zij NIET.
ben aanvraag aan het doen....is domiciliëring veilig bij Dommel?
bij overschrijving staat **, maar kan nergens verwijzing vinden
update: antwoord Dommel: "Overschrijving is inderdaad mits gebruik te maken van de correcte gestructureerde mededeling die op elke proforma factuur staat vermeld."
ondanks het vrouwtje maar rond de 2-3 €/maand belt/smst met colruytmobile....zal ik dat nemen....voor haar is dat onbeperkt bellen aan 60'
en dan stuur ik sms als ze mij op proximus GC moet bellen (en zeker in 't weekend!)
data gebruikt zij NIET.
ben aanvraag aan het doen....is domiciliëring veilig bij Dommel?
bij overschrijving staat **, maar kan nergens verwijzing vinden
update: antwoord Dommel: "Overschrijving is inderdaad mits gebruik te maken van de correcte gestructureerde mededeling die op elke proforma factuur staat vermeld."
Laatst gewijzigd door satsurfer 03 dec 2013, 21:35, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
gisteravond simkaartje aangevraagd, nog vraagje gesteld via mail, dan vanmorgen (9.00 u.) de overeenkomst doorgemaild (bijlages via box.com geplaatst in mail.)
Deze avond om 17.00 en 17.09 u. vriendelijke antwoordjes! (stond in mijn spam )
"De eerste SIM-kaartjes vertrekken hier vrijdag. Die van jullie is er ongetwijfeld bij!'
Heb enkel 1 voor mijn vrouw aangevraagd....Ik heb de overeenkomst ondertekend (7X) in haar naam met 'i.o.' (naam echtgenote)...voor zekerheid beide id-kaarten bijgestopt....
Dus ik hoop maar op 1 kaartje....we zien wel....
Deze avond om 17.00 en 17.09 u. vriendelijke antwoordjes! (stond in mijn spam )
"De eerste SIM-kaartjes vertrekken hier vrijdag. Die van jullie is er ongetwijfeld bij!'
Heb enkel 1 voor mijn vrouw aangevraagd....Ik heb de overeenkomst ondertekend (7X) in haar naam met 'i.o.' (naam echtgenote)...voor zekerheid beide id-kaarten bijgestopt....
Dus ik hoop maar op 1 kaartje....we zien wel....
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
thx. bevestigt mijn vermoeden, daar er ook niets in de tool stond...(nu nog altijd niet trouwens).
update: Verneem net dat het ook bij mij niet toegekomen is (nog 0,25 EUR saldo).
zal vanavond op hun ticket replyen waarbij ze beloofden 'vrijdag op de post' te doen
en moet de nummerportering dan nog gebeuren? (raar dat ze IMEI nr. nt gevraagd hebben bij registratie)
update: Verneem net dat het ook bij mij niet toegekomen is (nog 0,25 EUR saldo).
zal vanavond op hun ticket replyen waarbij ze beloofden 'vrijdag op de post' te doen
en moet de nummerportering dan nog gebeuren? (raar dat ze IMEI nr. nt gevraagd hebben bij registratie)
- Kitt
- Elite Poster
- Berichten: 1004
- Lid geworden op: 12 sep 2005, 00:28
- Twitter: kitt1977
- Locatie: ON4TOP
- Uitgedeelde bedankjes: 129 keer
- Bedankt: 45 keer
- Contacteer:
IMEI normaal niet nodig dacht ik .. ( das van je gsm é ) .
Ik heb nog 8-9 euro .. vorig weekend es goed roaming used in duitsland ( data )
dus ik hoop dat ik snel over kan .. geen zin om nog es MV te herladen
Ik heb nog 8-9 euro .. vorig weekend es goed roaming used in duitsland ( data )
dus ik hoop dat ik snel over kan .. geen zin om nog es MV te herladen
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
Al op gelet dat Dommel -instap- Time Abbo niet meer op de hoofdsite vermeld staat! Je moet eerst op Ying of Yang klikken, om dan Time te zien.
En de Proximus GC verkoopstruc hebben ze ook overgenomen : 'introductieprijs'
onderaan in kleine letters:
"tijdelijke actie: vermelde introductieprijzen enkel geldig voor de eerste 500 klanten!"
En de Proximus GC verkoopstruc hebben ze ook overgenomen : 'introductieprijs'
onderaan in kleine letters:
"tijdelijke actie: vermelde introductieprijzen enkel geldig voor de eerste 500 klanten!"
-
- Plus Member
- Berichten: 196
- Lid geworden op: 18 nov 2011, 00:44
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 29 keer
In het kadertje rechtsboven prijkt toch nog altijd 'dommel time'? OK, het wordt niet prominent vermeld, maar goed, het staat er wel.
Ook ik heb me meteen aangemeld en evenmin een SIM-kaart ontvangen. Ik ben ook niet bepaald ongeduldig, en dat zou in deze nog wel eens van pas kunnen komen. In het bijzonder ben ik benieuwd hoe ze de transfer van mijn mobiel nummer gaan klaarspelen. Zo-even heb ik nog even ingelogd op hun beheersmodule, en effectief niet het minste spoor te bekennen van een SIM-kaart of een activatiemenu. Ik geef ze een week of twee. Als het hen binnen die tijd lukt, hoor je me niet klagen.
Overigens: die vermelding over de eerste 500 klanten vind ik wel heel merkwaardig. Mocht ik die truc willen uithalen, zou ik toch opteren voor 'de eerste 5000 klanten'. Want een MVNO die slechts mikt op 500 klanten, is dat niet wat minnetjes? Anderzijds: ik heb in de mainstream pers nog geen spoor van Dommel kunnen ontwaren. Zolang alleen de incrowd op de hoogte is, zal dit een zeer kleine margespeler blijven. Niet dat Dommel voor mijn part meteen moet uitgroeien tot een grote speler die geen aandacht meer kan/wil besteden aan de noden van zijn klanten, maar toch: een voldoende groot klantenbestand lijkt me noodzakelijk opdat dit mooie liedje kan blijven duren.
Ook ik heb me meteen aangemeld en evenmin een SIM-kaart ontvangen. Ik ben ook niet bepaald ongeduldig, en dat zou in deze nog wel eens van pas kunnen komen. In het bijzonder ben ik benieuwd hoe ze de transfer van mijn mobiel nummer gaan klaarspelen. Zo-even heb ik nog even ingelogd op hun beheersmodule, en effectief niet het minste spoor te bekennen van een SIM-kaart of een activatiemenu. Ik geef ze een week of twee. Als het hen binnen die tijd lukt, hoor je me niet klagen.
Overigens: die vermelding over de eerste 500 klanten vind ik wel heel merkwaardig. Mocht ik die truc willen uithalen, zou ik toch opteren voor 'de eerste 5000 klanten'. Want een MVNO die slechts mikt op 500 klanten, is dat niet wat minnetjes? Anderzijds: ik heb in de mainstream pers nog geen spoor van Dommel kunnen ontwaren. Zolang alleen de incrowd op de hoogte is, zal dit een zeer kleine margespeler blijven. Niet dat Dommel voor mijn part meteen moet uitgroeien tot een grote speler die geen aandacht meer kan/wil besteden aan de noden van zijn klanten, maar toch: een voldoende groot klantenbestand lijkt me noodzakelijk opdat dit mooie liedje kan blijven duren.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
in het begin stond Time naast de Yin en Yang
Na 500 klanten, betaal je iets meer? proximus zei 5000, maar die hebben ook een veel groter doelpubliek....bovendien heb ik nooit mensen geweigerd geweten, en bleef tarief dezelfde....
enige dat latere klanten geen dataroaming meer kregen als ze niet automatische opdracht hadden voor belkrediet op te laden.
"Anderzijds: ik heb in de mainstream pers nog geen spoor van Dommel kunnen ontwaren"
piepkleine melding in metrokrantje pag. 13 op 5/12
http://issuu.com/metrotime/docs/metro_n ... 09/5887992
P.S. nog geen sim in bus te bespeuren, noch reactie van dommel waarom geen sim.
update 11/12 dommel reactie:
De sim kaartjes zijn inderdaad nog niet verzonden.
Zodra we ze verzenden gaat u hiervan op de hoogte gebracht worden via email.
Onze excuses voor de vertraging!
op mijn vraag: wanneer?
"Deze week zullen ze zowiezo niet meer verzonden worden.
Ten vroegste begin volgende week zullen de sim kaartjes hier vertrekken naar de klanten."
- Kitt
- Elite Poster
- Berichten: 1004
- Lid geworden op: 12 sep 2005, 00:28
- Twitter: kitt1977
- Locatie: ON4TOP
- Uitgedeelde bedankjes: 129 keer
- Bedankt: 45 keer
- Contacteer:
Dacht als zoiets .. wss wachten ze zelf nog op de sim kaarten ... hopelijk is het nog voor dit jaar
We wachten af ... ondertussen daalt mijn MV krediet wel
We wachten af ... ondertussen daalt mijn MV krediet wel
-
- Elite Poster
- Berichten: 1403
- Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 299 keer
Dommel blijft zijn "Dommelse" zelf. Of de historie herhaalt zich en er blijven mensen in deze val lopen. Vanaf 2014 zullen de eerste facturatie- en verbindings problemen hier op het forum opduiken ...satsurfer schreef:
update 11/12 dommel reactie:
De sim kaartjes zijn inderdaad nog niet verzonden.
Zodra we ze verzenden gaat u hiervan op de hoogte gebracht worden via email.
Onze excuses voor de vertraging!
op mijn vraag: wanneer?
"Deze week zullen ze zowiezo niet meer verzonden worden.
Ten vroegste begin volgende week zullen de sim kaartjes hier vertrekken naar de klanten."
-
- Elite Poster
- Berichten: 3202
- Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
- Bedankt: 451 keer
@Muziekbos: Inderdaad, maar aangezien tegeenwoordig telefonie zo beschermt is voor de consument. Gewoon zorgen dat je geen automatische betaling hebt, facturen ze teveel, gewoon protesteren en veel kunnen/mogen ze niet meer doen. Maar het zal niet zonder werk zijn uiteraard.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
hoor van King & Kong ook niets anders van problemen. Maar dommel = proximusnetwerk. Dan moet het intern de opbouw van de gesprekken zijn die fout lopen? wss. voip aan die prijs (zonder dat de klant het weet)?Muziekbos schreef:Vanaf 2014 zullen de eerste facturatie- en verbindings problemen hier op het forum opduiken ...
Muziekbos: heb betaling per overschrijving (dus geen dommeliciëring ) gekozen. De miserie die klanten hier ondervonden indertijd met hun internet 'in mind' houdende. Btw, kan maandelijks opzeggen, wa is het probleem dan?
-
- Premium Member
- Berichten: 677
- Lid geworden op: 09 jul 2010, 11:06
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 7 keer
hallo,
+- 2 weken geleden heb ik dommel mobiel aangevraagt...
ze hadden me via mail gestuurd dat ze vrijdag de simkaart gingen opsturen...
nu zijn we al weer bijna 2 weken verder en niks nieuws meer,en geen simkaart...
ik was in de tijd niet te spreken over dommel betreffende hun facturatie enz....
nu dacht ik na 2 jaar dat ze mss wel verbeterd zijn....
nu omwille van de slechte communicatie wil ik mijn abonnement van mobiel zelfs al niet meer...
kan ik dit nog laten anuleren?
er zijn nog geen diensten geleverd....
iemand die meer weet?
Groetjes,
[Mod Edit] verplaatst naar bestaande topic over Dommel mobiel
+- 2 weken geleden heb ik dommel mobiel aangevraagt...
ze hadden me via mail gestuurd dat ze vrijdag de simkaart gingen opsturen...
nu zijn we al weer bijna 2 weken verder en niks nieuws meer,en geen simkaart...
ik was in de tijd niet te spreken over dommel betreffende hun facturatie enz....
nu dacht ik na 2 jaar dat ze mss wel verbeterd zijn....
nu omwille van de slechte communicatie wil ik mijn abonnement van mobiel zelfs al niet meer...
kan ik dit nog laten anuleren?
er zijn nog geen diensten geleverd....
iemand die meer weet?
Groetjes,
[Mod Edit] verplaatst naar bestaande topic over Dommel mobiel
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
aangevraagDdommelgebruiker schreef:+- 2 weken geleden heb ik dommel mobiel aangevraagt...
staat toch duidelijk op de site? ik zou asap een ticket opsturen en annulatie/verzakingsrecht vragen. Maar zit je niet op 15 dagen nu? Slechtste geval heb je al 1 maand aan je broek. Daarom heb ik overschrijving gekozen.dommelgebruiker schreef:hallo,
+- 2 weken geleden heb ik dommel mobiel aangevraagt...
kan ik dit nog laten anuleren?
er zijn nog geen diensten geleverd....
iemand die meer weet?
"bij online-bestellingen geniet elke consument van een verzakingsrecht gedurende veertien (14) dagen, vanaf de datum van bestelling. evenwel vervalt dit recht automatisch vanaf het moment dat de consument gebruik maakt van de dienst, zelfs indien het gebruik van de dienst plaatsvindt voor het einde van voornoemde termijn van veertien (14) dagen."
http://www.dommel.be/mobile/time/mobile/time/time.html
- Kitt
- Elite Poster
- Berichten: 1004
- Lid geworden op: 12 sep 2005, 00:28
- Twitter: kitt1977
- Locatie: ON4TOP
- Uitgedeelde bedankjes: 129 keer
- Bedankt: 45 keer
- Contacteer:
Denk dat dommel te snel gelaunched heeft op hun site ..
Nog altijd geen communicatie over wanneer simkaarten worden opgestuurd ..
Dus volgens mij hebben ze die zelf nog niet ontvangen ...
ticket follow ups / ticket opvolging
1 - anwer by dommel.com / antwoord van dommel.com - thursday/donderdag, 12 dec 2013, 2:25 p.m.
Deze wordt zo snel mogelijk verstuurd , u gaat hiervan ook nog een email krijgen met meer informatie .
Mvg
5dagen later nog altijd niks van info ..
Nog altijd geen communicatie over wanneer simkaarten worden opgestuurd ..
Dus volgens mij hebben ze die zelf nog niet ontvangen ...
ticket follow ups / ticket opvolging
1 - anwer by dommel.com / antwoord van dommel.com - thursday/donderdag, 12 dec 2013, 2:25 p.m.
Deze wordt zo snel mogelijk verstuurd , u gaat hiervan ook nog een email krijgen met meer informatie .
Mvg
5dagen later nog altijd niks van info ..
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Voor kenners is dat een "berekend risico", neem ik aan
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
- BillyMobiel
- Plus Member
- Berichten: 165
- Lid geworden op: 04 apr 2013, 14:07
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
- Bedankt: 11 keer
Al iets van Dommel gehoord?Kitt schreef:Dat zou een beetje heel leuk zijn ... het is nog altijd een abonnement geen prepay ...
Ondertussen ook besteld ( 16 euro abonnementje ) .
Gezien je toch zo weer weg kan .. waarom niet es proberen
Of iemand anders al een SIM ontvangen?
-
- Elite Poster
- Berichten: 3202
- Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
- Bedankt: 451 keer
Nee, stil
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
schandalig.....0 communicatie...internet zou ik NOOIT via hen afnemen. Gewoon véél te vroeg gelaunched (om andermans vliegen te vangen ) Helaas hebben ze verkeerd gewed, en zal het tegen hen keren...
Ik zal wss. een ticket sturen met ingebrekestelling.....en bij mijn huidige provider blijven....als een sim tijdig opsturen al niet meer kan....(en communicatie over -reden van- vertragingen?
Aan de andere kant: Ik herinner mij dat Generation Connect ook niet probleemloos verliep bij start.
Ticket gestart (15.45, goed uurtje later al antwoord)....blijkbaar zouden ze vandaag of morgen toekomen!
"De simkaarten zijn al verstuurd , als u deze vandaag niet ontvangen heeft gaat dit morgen ten laatse zijn ."
er hen wel fijntjes nadien op gewezen dat we zouden bericht krijgen als kaarten verstuurd werden...
asap terug antwoord!
"Er zouden automatisch emails verzonden worden als u sim kaart hier vertrekt .
We gaan dit laten nakijken , maar voor u ben ik zeker dat deze onderweg is .
Hopelijk ontvangt u deze morgen en kan u genieten van het Dommel mobile network .
Nog een fijne dag verder !"
Als het positief is, mag het ook gezegd worden.....
Ik zal wss. een ticket sturen met ingebrekestelling.....en bij mijn huidige provider blijven....als een sim tijdig opsturen al niet meer kan....(en communicatie over -reden van- vertragingen?
Aan de andere kant: Ik herinner mij dat Generation Connect ook niet probleemloos verliep bij start.
Ticket gestart (15.45, goed uurtje later al antwoord)....blijkbaar zouden ze vandaag of morgen toekomen!
"De simkaarten zijn al verstuurd , als u deze vandaag niet ontvangen heeft gaat dit morgen ten laatse zijn ."
er hen wel fijntjes nadien op gewezen dat we zouden bericht krijgen als kaarten verstuurd werden...
asap terug antwoord!
"Er zouden automatisch emails verzonden worden als u sim kaart hier vertrekt .
We gaan dit laten nakijken , maar voor u ben ik zeker dat deze onderweg is .
Hopelijk ontvangt u deze morgen en kan u genieten van het Dommel mobile network .
Nog een fijne dag verder !"
Als het positief is, mag het ook gezegd worden.....
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
was te mooi om waar te zijn...zonet naar huis gebeld...géén dommel simkaart!!! (pakket van amazon.de op 17/12 besteld, ondanks staking en alles nu al in huis!)
in de webclient zie ik toch niets gewijzigd (zoals verzonden of zo)....soit, welk verhaaltje gaan ze nu opdisselen....'schuld van de post'? Daar geloof ik echt niet in! Die zijn tijdig....
in de webclient zie ik toch niets gewijzigd (zoals verzonden of zo)....soit, welk verhaaltje gaan ze nu opdisselen....'schuld van de post'? Daar geloof ik echt niet in! Die zijn tijdig....
- Kitt
- Elite Poster
- Berichten: 1004
- Lid geworden op: 12 sep 2005, 00:28
- Twitter: kitt1977
- Locatie: ON4TOP
- Uitgedeelde bedankjes: 129 keer
- Bedankt: 45 keer
- Contacteer:
Bij een kennis vandaag kaartjes in de bus ... vreemd genoeg postzegel niet afgestempeld ..
https://www.dropbox.com/sh/o9h4rpqzi2pw66x/fI1qpaX0v1
Helaas ik nog niks in de bus ..net naar huis gebeld ..
https://www.dropbox.com/sh/o9h4rpqzi2pw66x/fI1qpaX0v1
Helaas ik nog niks in de bus ..net naar huis gebeld ..
-
- Premium Member
- Berichten: 734
- Lid geworden op: 30 dec 2009, 23:49
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 22 keer
Ik heb ook niets ontvangen :s Ik heb wel nog belwaarde,maar het blijft een zeer ambetante situatie. Het kan me eigenlijk niet schelen dat ik zo lang moet wachten, maar gewoon duidelijke tijdstippen wanneer je wordt geactiveerd enzo zou het wel aangenamer maken.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
@ Kitt: thx for the pics....dat het niet afgestempeld is, ligt aan de post zelf...kan gebeuren...spijtig zijn dat nu zelfklevende zegels, en kan je ze niet recupereren...vroeger wat onder stoom en had je hem terug
@ dragonflo: ja, en er komt niets van info op hun webclient. en ze beloven dat ze gaan verwittigen als het opgestuurd wordt, en ze doen het dan niet...blijkbaar is dat ook een fout, en moeten ze dit nu uitpluizen....
Gelukkig dat je maar 1 maand moet blijven....dan scheuren ze hun broek eraan als iedereen vertrekt....eerst al dat gezaag van klanten waar hun sim blijft, en dan de opvolging van de annulatie. Ook blij voor manuele overschrijving gekozen te hebben.
reply van Dommel om 17 u.:
"Geachte ,
U sim kaart is hier al zeker verzonden hopelijk gaat u deze dan morgen of maandag ontvangen .
Bij de activering van de kaart moet u enkele gegevens doorgeven om de portering te starten .
We wensen u een prettig weekend .
Mvg"
@ dragonflo: ja, en er komt niets van info op hun webclient. en ze beloven dat ze gaan verwittigen als het opgestuurd wordt, en ze doen het dan niet...blijkbaar is dat ook een fout, en moeten ze dit nu uitpluizen....
Gelukkig dat je maar 1 maand moet blijven....dan scheuren ze hun broek eraan als iedereen vertrekt....eerst al dat gezaag van klanten waar hun sim blijft, en dan de opvolging van de annulatie. Ook blij voor manuele overschrijving gekozen te hebben.
reply van Dommel om 17 u.:
"Geachte ,
U sim kaart is hier al zeker verzonden hopelijk gaat u deze dan morgen of maandag ontvangen .
Bij de activering van de kaart moet u enkele gegevens doorgeven om de portering te starten .
We wensen u een prettig weekend .
Mvg"
-
- Plus Member
- Berichten: 196
- Lid geworden op: 18 nov 2011, 00:44
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 29 keer
Aha, werken ze bij Dommel met het 'Last in, first out' systeem? Het blijven rare jongens.
Wat mij zeer interesseert: is er al iemand die een SIM-kaart ontvangen heeft, en ook daadwerkelijk op het netwerk is geactiveerd? En hoe lang heeft die omschakeling in beslag genomen?
Wat mij zeer interesseert: is er al iemand die een SIM-kaart ontvangen heeft, en ook daadwerkelijk op het netwerk is geactiveerd? En hoe lang heeft die omschakeling in beslag genomen?
-
- Elite Poster
- Berichten: 3202
- Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
- Bedankt: 451 keer
Vrijdag rond 15 uur gedaan, stond er op dat het 2 uur ging duren. Omstreeks 17u00 gebeld, wisten ze me doodleuk te vertellen dat ze dit niet (manueel) verwerken in de dag maar in de avond, dus de periode van 2 uur is op dit moment gelogen. Ik heb zo'n vermoeden dat dit (nog) niet geautomatiseerd is.
Klantendienst heel vriendelijk trouwens. Echter gaat er nog altijd niets boven de Base business support zonder ellenlange keuze menutjes, maar binnen de 15sec iemand aan de telefoon!
Op dit moment zit ik nog gewoon op mijn base abbotje te werken, maandag 12u30. Gelijk nu gemaild naar hun met de vraag of ik nog lang met 2 SIM's moet rondlopen. De andere abbo's staan klaar om over te zetten, toch maar even wachten.
In ieder geval, zullen wel zien hoe het loopt, je hebt alle vrijheid nu in de mobiele markt.
Klantendienst heel vriendelijk trouwens. Echter gaat er nog altijd niets boven de Base business support zonder ellenlange keuze menutjes, maar binnen de 15sec iemand aan de telefoon!
Op dit moment zit ik nog gewoon op mijn base abbotje te werken, maandag 12u30. Gelijk nu gemaild naar hun met de vraag of ik nog lang met 2 SIM's moet rondlopen. De andere abbo's staan klaar om over te zetten, toch maar even wachten.
In ieder geval, zullen wel zien hoe het loopt, je hebt alle vrijheid nu in de mobiele markt.