Ondertussen ook besteld ( 16 euro abonnementje ) .
Gezien je toch zo weer weg kan .. waarom niet es proberen
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Dommel blijft zijn "Dommelse" zelf. Of de historie herhaalt zich en er blijven mensen in deze val lopen. Vanaf 2014 zullen de eerste facturatie- en verbindings problemen hier op het forum opduiken ...satsurfer schreef:
update 11/12 dommel reactie:
De sim kaartjes zijn inderdaad nog niet verzonden.
Zodra we ze verzenden gaat u hiervan op de hoogte gebracht worden via email.
Onze excuses voor de vertraging!
op mijn vraag: wanneer?
"Deze week zullen ze zowiezo niet meer verzonden worden.
Ten vroegste begin volgende week zullen de sim kaartjes hier vertrekken naar de klanten."
hoor van King & Kong ook niets anders van problemen. Maar dommel = proximusnetwerk. Dan moet het intern de opbouw van de gesprekken zijn die fout lopen? wss. voip aan die prijs (zonder dat de klant het weet)?Muziekbos schreef:Vanaf 2014 zullen de eerste facturatie- en verbindings problemen hier op het forum opduiken ...
aangevraagDdommelgebruiker schreef:+- 2 weken geleden heb ik dommel mobiel aangevraagt...
staat toch duidelijk op de site? ik zou asap een ticket opsturen en annulatie/verzakingsrecht vragen. Maar zit je niet op 15 dagen nu? Slechtste geval heb je al 1 maand aan je broek. Daarom heb ik overschrijving gekozen.dommelgebruiker schreef:hallo,
+- 2 weken geleden heb ik dommel mobiel aangevraagt...
kan ik dit nog laten anuleren?
er zijn nog geen diensten geleverd....
iemand die meer weet?
Al iets van Dommel gehoord?Kitt schreef:Dat zou een beetje heel leuk zijn ... het is nog altijd een abonnement geen prepay ...
Ondertussen ook besteld ( 16 euro abonnementje ) .
Gezien je toch zo weer weg kan .. waarom niet es proberen