Ik ben op zoek naar een nieuwe Internet/TV provider (moet niet per definitie dezelfde zijn).
Mijn eisen:
- Mag volume gelimiteerd zijn (ik verbruik nooit meer dan 50 gigabytes per maand, en zelfs dat is al bijzonder veel voor mij).
- Ik moet digitale TV hebben in HD (of toch uitzicht op HD uitzendingen in de toekomst).
- Minimum 20/2 qua snelheid (50/6 profiel is hier zeker beschikbaar door DLM, dat weet ik met zekerheid).
Mijn probleem is een beetje alsvolgt:
- Ik moet niet per definitie limietloos hebben (dus ik kan altijd de goedkoopste abo's pakken).
- Als ik eventueel IPTV zou nemen (Bhaalu bijvoorbeeld), kom ik door louter gebruik van Bhaalu wel aan een groot volumeverbruik, dus indien ik voor IPTV zou kiezen, moet ik dan weer wel overschakelen naar een abo dat bijna limietloos is.
Natuurlijk is prijs één van de belangrijkste punten.
Ik denk persoonlijk dat een traditionele combinatie van BGC Internet Start / TV OFWEL TN Basic Internet + Digitale TV met huur HD digicorder voor mij het goedkoopste gaat zijn? Niet? Ik kom bij Telenet/BGC uit op een kostprijs van iets meer dan 45 EUR alles inbegrepen (ik weet dat de prijzen gaan opslagen).
TV Vlaanderen is niet aan de orde (om diverse redenen, hoge setup kost, schotel, etc).
Iemand die mij zou kunnen vertellen wat een mooie combinatie zou zijn? Ik zou Bhaalu wel willen nemen, maar dan moet ik ook een ander internetabo hebben, en stijgt de prijs daarvan ook weer...
Thx!
Pieter
Reden edit; beetje zitten knoeien met een reactie plaatsen, maar mijn eigen OP bericht per ongeluk bewerkt, nu staat alles weer goed zoals het moet staan
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)