http://www.speedtest.net/my-result/i/693777134

Wat moet je juist met u sim kaart doen ?theduvelking schreef:Inderdaad. Enkel aanpassingen op de simkaart. Maar het werkt enkel op een 5S, niet op een 5.![]()
Denkt dat we hem gewoon wat minder aandacht moeten geven.
[Post made via mobile device ]
Maar nog altijd geen Apple Store, zegt ook genoeg...Trojan schreef:Als apple belgie links zou laten liggen zouden ze hier ook hun producten niet verkopen. Maar dat zullen ze natuurlijk wel niet doen.
Ik moet toch wel enkele bedenkingen hierover kwijt:Apple sluit geheime contracten af met telecomoperators, die ervoor zorgen dat elke mobiele klant mee betaalt voor onverkochte iPhones, ook al bezit hij geen iPhone. Dat onthult de Britse technologiesite The Register.
http://www.mobistar.be/nl/blog/mobistar ... at-preciesMaar wat bepaalt nu eigenlijk of jouw telefoon 4G-ready is? Dat ligt voornamelijk aan de technische configuratie. En daarnaast moeten sommige fabrikanten (Apple en Samsung) toegang verlenen aan de operator zodat de apparaten verbinding kunnen maken met het 4G netwerk.. Dit wordt 4G-certificering genoemd. Een dat certificeringsproces is erg veeleisend! Zo heeft Apple bijvoorbeeld voor de iPhone en iPad ons netwerk zeer uitgebreid getest om er zeker van de zijn dat je optimaal kan genieten van die toestellen én van de superhoge snelheid van ons 4G-netwerk. We hebben 4G-certificering van Samsung smartphones sinds maart 2013. En sinds april 2013 ook voor Apple toestellen, na een procedure van 6 maanden! Andere fabrikanten vereisen geen certificering. Dus ben je met een compatibel apparaat helemaal klaar voor het surfen op 4G van Mobistar!
http://www.iphoneclub.nl/302861/gerucht ... laza-gent/AndRo555 schreef:417 zijn er meer dan dat er Samsung stores zijn, of Sony (of HTC). En Samsung, Sony of HTC zijn nu ook niet echt bedrijven die Belgie "Haten"
Ik weet dat deze ook verkocht worden in MM/Saturns/... maar ook de iPhone wordt in veel van die ketens verkocht (ook niet overal)
Nog even terugkomen op dit verhaal: kan je wat specifieker zijn over wat je met die simkaart moet doen?carpoolman schreef:Hoi Allen;
Heb gisterenavond @ikmisje ontmoet en idd het werkt degelijk wel op een iphone 5S, wij hebben zitten proberen op een iphone 5 proximus 7.0.4 maar daar werkt het niet! (en ja heb zeker de 4G optie bij proximus).
Het is iets wat hij via een simkaart doet/injecteert of aanpast, er is zeker geen sprake van een aangepaste carrier file. Zijn systeem laat ook niet toe dat het LTE schakelaar zichtbaar wordt onder de mobiele instellingen daar blijft alles hetzelfde sterker nog daar staat gewoon weg de optie schakel 3G in.....
Greetings, carpoolman
Heb pech! Er stond de 6.1.4 op :'(.Geert2800 schreef:Ik heb eerlijk gezegd zowat het gevoel dat de zogezegd oplossing van misje een soort van hoax is.
Ben daarstraks in de Mediamarkt een iPhone 5 64GB gaan halen voor men broer en dat aan de prijs van een 5s 16GB.
En het is nu niet dat hij perse het nieuwste van het nieuwste wilt zoals ik.
Ben benieuwd welke ios daar opstaat. Hopelijk 1 dat we kunnen jailbreaken.
Dan zal ik snel die LTE oplossing voor hem toepassen met jailbreak.