Belgacom TV Replay: een nieuwe manier van televisie kijken
-
- Pro Member
- Berichten: 383
- Lid geworden op: 05 okt 2012, 20:43
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 25 keer
ik ben ook niet verwittigd geweest via mail. Werkt prima!
-
- Elite Poster
- Berichten: 4309
- Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 277 keer
Denk niet dat regio 02 er iets mee te maken heeft aangezien er al verschillende in regio 02 TV Replay hebben op V4 en V5 decoder.
Wel zijn er al die problemen melden met serie opnames sedert deze update !
Deze morgen e-mail ontvangen: Proficiat! U bent een van de 10.000 testers van TV Replay+
Wel zijn er al die problemen melden met serie opnames sedert deze update !
Deze morgen e-mail ontvangen: Proficiat! U bent een van de 10.000 testers van TV Replay+
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Ook deze morgen de email ontvangen voor mijn ouders
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Berichten: 1154
- Lid geworden op: 22 mei 2003, 20:23
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
- Bedankt: 100 keer
We hebben tv replay actief op onze v4 decoder, maar op de andere v3 decoder niet.
Kan straks wel eens een factory reset proberen te doen op v3 decoder om te zien of dat helpt. Vermits de decoder meestal volledig uitgeschakeld is heeft deze misschien de update niet ontvangen.
Kan straks wel eens een factory reset proberen te doen op v3 decoder om te zien of dat helpt. Vermits de decoder meestal volledig uitgeschakeld is heeft deze misschien de update niet ontvangen.
-
- Plus Member
- Berichten: 180
- Lid geworden op: 26 okt 2010, 15:35
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 4 keer
Ik heb gisteren de V3 nog eens aangezet, heeft wat updates gedaan, maar geen TV Replay.
Heb trouwens een mail ontvangen dat ik TVreplay+ kan testen.
Maar heb enkel nog een V3 decoder (gekregen van een vriend) en heb de huur v4 een tijd terug binnen gebracht. Ik heb Belgacom TV omdat het in mijn pack zit, maar gebruik het eigenlijk niet.
Grtz
Heb trouwens een mail ontvangen dat ik TVreplay+ kan testen.
Maar heb enkel nog een V3 decoder (gekregen van een vriend) en heb de huur v4 een tijd terug binnen gebracht. Ik heb Belgacom TV omdat het in mijn pack zit, maar gebruik het eigenlijk niet.
Grtz
-
- Elite Poster
- Berichten: 4309
- Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 277 keer
Er zijn al mensen die bij de TV Replay testers behoren die met een V3 zitten, die een bericht gekregen hebben met ruilnummer om hun V3 te laten omruilen in een Belgacom center, omdat TV Replay vermoedelijk niet werkt op de V3 !!
Anders eens naar de Helpdesk bellen 0800 22 800 en zeggen dat je bij de testers behoort en op je V3 geen TV Replay krijgt en als ze moeilijk moesten doen om te laten ruilen eventueel er bij vermelden dat je van anderen al gehoord hebt dat er al TV replay testers een bericht gekregen hebben met ruilnummer om hun V3 te laten omwisselen.
Natuurlijk zal dit wel alleen lukken voor iemand met een V3 huurdecoder.
Anders eens naar de Helpdesk bellen 0800 22 800 en zeggen dat je bij de testers behoort en op je V3 geen TV Replay krijgt en als ze moeilijk moesten doen om te laten ruilen eventueel er bij vermelden dat je van anderen al gehoord hebt dat er al TV replay testers een bericht gekregen hebben met ruilnummer om hun V3 te laten omwisselen.
Natuurlijk zal dit wel alleen lukken voor iemand met een V3 huurdecoder.
Ik heb een V3b, en helaas nog niets Geen email, en geen TV Replay beschikbaar.
Eerst geen mogelijkheid tot IPv6 wegens bbox2, en nu nog eens geen TV Replay .. Trouwe klanten worden precies goed beloond
Eerst geen mogelijkheid tot IPv6 wegens bbox2, en nu nog eens geen TV Replay .. Trouwe klanten worden precies goed beloond
-
- Elite Poster
- Berichten: 4309
- Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 277 keer
Nichtans geven ze wel de volgende zenders op :
Mss eens de decoder even rebooten.
Bij mij staat het symbool van TV Replay er ieder geval bij als ik naar de "TV-GUIDE" gaEEN / 2BE /CANVAS /VIER / VTM /VIJF ( deze ook in HD )
OP12 / KZOOM / ANNE / JIM / VITAYA / BGC5 / BGC11 / BGC 11+ / BGCZOOM
Mss eens de decoder even rebooten.
- testertje
- Elite Poster
- Berichten: 820
- Lid geworden op: 17 jan 2008, 18:55
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 68 keer
Via de decoder staan VTM en VTM HD er bij, via TV Overal niet (V4.0).jackho schreef:Nichtans geven ze wel de volgende zenders op :
Bij mij staat het symbool van TV Replay er ieder geval bij als ik naar de "TV-GUIDE" gaEEN / 2BE /CANVAS /VIER / VTM /VIJF ( deze ook in HD )
Mss eens de decoder even rebooten.
Victory Not Vengeance
-
- Elite Poster
- Berichten: 4309
- Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 277 keer
Ok , dit klopt inderdaad.
Bijkomende opmerking:
- blijkbaar worden mensen verwittigd om de V3 te laten omruilen door V5 (mss door een V4 ook, dit is nog niet duidelijk) en dit om de vermoedelijke reden dat TV Replay+ nog niet werkt met de V3
- Ook worden er mensen verwittigd om hun V4 door een V5 te gaan omwisselen omdat ze nog op ADSL staan en BGC wilt weten of de V5 met TV Replay+ ook goed draait op ADSL
kortom BGC wil alle soorten combinaties uittesten.
Bijkomende opmerking:
- blijkbaar worden mensen verwittigd om de V3 te laten omruilen door V5 (mss door een V4 ook, dit is nog niet duidelijk) en dit om de vermoedelijke reden dat TV Replay+ nog niet werkt met de V3
- Ook worden er mensen verwittigd om hun V4 door een V5 te gaan omwisselen omdat ze nog op ADSL staan en BGC wilt weten of de V5 met TV Replay+ ook goed draait op ADSL
kortom BGC wil alle soorten combinaties uittesten.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1154
- Lid geworden op: 22 mei 2003, 20:23
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
- Bedankt: 100 keer
juist eens naar belgacom gebeld. Daar zeggen ze dat een v3 decoder ook compatibel zou moeten zijn met tv replay. Bevestigd door expert.
Er klopt dus toch iets niet in hun verhaal.
De ene heeft een mail ontvangen waarin staat om de v3 om te ruilen, op de klantendienst zeggen ze dat het wel zou moeten werken.
Er klopt dus toch iets niet in hun verhaal.
De ene heeft een mail ontvangen waarin staat om de v3 om te ruilen, op de klantendienst zeggen ze dat het wel zou moeten werken.
-
- Elite Poster
- Berichten: 4309
- Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 277 keer
Inderdaad er klopt hier zeker iets niet,
spijtig genoeg staat er geen reden bij op deze e-mai die sommigen gekregen hebben
met een ticketcode om hun V3 te laten omruilen met een V5 !!
Of het zou dan moeten zijn dat het dezelfde reden is als van deze die een ticketcode gekregen hebben
om hun V4 door een V5 te laten vervangen omdat ze ook nog op ADSL zitten en dit willen uittesten met de V5 op ADSL!!!!!
(zoals ik hier boven in mijn vorige post al uitgelegd heb)
In ieder geval tot nu toe heb ik nog van geen één vernomen die een V3 heeft, en bij de testers behoort, al TV Replay+ heeft op zijn V3 !
spijtig genoeg staat er geen reden bij op deze e-mai die sommigen gekregen hebben
met een ticketcode om hun V3 te laten omruilen met een V5 !!
Of het zou dan moeten zijn dat het dezelfde reden is als van deze die een ticketcode gekregen hebben
om hun V4 door een V5 te laten vervangen omdat ze ook nog op ADSL zitten en dit willen uittesten met de V5 op ADSL!!!!!
(zoals ik hier boven in mijn vorige post al uitgelegd heb)
In ieder geval tot nu toe heb ik nog van geen één vernomen die een V3 heeft, en bij de testers behoort, al TV Replay+ heeft op zijn V3 !
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13591
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Ook wel speciaal: in testfase enkel voor Nederlandstalige zenders! Hoewel ik daarnet op onze BGC TV toch één programma op TF1 met een replay symbooltje zag!
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Elite Poster
- Berichten: 4309
- Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 277 keer
heb je daarvoor eerst een ruilnummer gevraagd en gekregen via de technische dienst
en dan om een V5 gevraagd in een Belgacom Center of heb je zonder vragen een V5 zo maar gekregen
(want ze durven ook een V4 meegeven)
of ben je zo met de V3 onder je arm in een Belgacom center binnen gestapt en er een V5 gevraagd ?
en dan om een V5 gevraagd in een Belgacom Center of heb je zonder vragen een V5 zo maar gekregen
(want ze durven ook een V4 meegeven)
of ben je zo met de V3 onder je arm in een Belgacom center binnen gestapt en er een V5 gevraagd ?
-
- Elite Poster
- Berichten: 1154
- Lid geworden op: 22 mei 2003, 20:23
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
- Bedankt: 100 keer
Nee, eerst naar belgacom gebeld, en dan uiteindelijk ruilnummer gekregen en in belgacomshop gezegd dat ze gezegd hadden dat ik een v5 zou meekrijgen.
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]
-
- Pro Member
- Berichten: 401
- Lid geworden op: 20 aug 2011, 11:52
- Twitter: tendonsie
- Locatie: Wervik, België
- Uitgedeelde bedankjes: 653 keer
- Bedankt: 40 keer
- Contacteer:
Zelfde probleem hier. Ik vermoed beneden de V3 en boven de V4.
Boven lukt het, beneden niets van icoontjes ook niet na volledige reboot met stroom eruit.
Boven lukt het, beneden niets van icoontjes ook niet na volledige reboot met stroom eruit.
Mijn websitesoverzicht & hardware: Tendonsie.com <-> Tendonsie Services Comm. V. (Nieuwe Site) <-> WorldofMinecraft
-
- Elite Poster
- Berichten: 4309
- Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 277 keer
Ik denk dat het nog altijd klopt als ik zeg dat er tot nu toe nog altijd niemand met een V3 de TV-Replay icoontjes gezien heeft !
ik vraag mij ook af of die sigma software die onlangs op de V3 decoders gezet geweest is
of die
- enkel en alleen voor TV-Replay aangepast werd
- en of ze die ook maar enkel en alleen op de V3 decoders van de TV-Replay testpersonen gezet hebben ?
ik vraag mij ook af of die sigma software die onlangs op de V3 decoders gezet geweest is
of die
- enkel en alleen voor TV-Replay aangepast werd
- en of ze die ook maar enkel en alleen op de V3 decoders van de TV-Replay testpersonen gezet hebben ?
-
- Member
- Berichten: 82
- Lid geworden op: 29 aug 2010, 17:11
- Bedankt: 11 keer
Blijkbaar komen de v3(b) decoders pas later in de test aan bod.
Ik heb dit antwoord ontvangen van Belgacom nadat ik probleem gemeld had via e-form.
Ik heb dit antwoord ontvangen van Belgacom nadat ik probleem gemeld had via e-form.
LOL, Of anders te lezen: "U heeft nog een oude V3 decoder, en het kost ons teveel deze te vervangen"Bedankt voor uw inschrijving als tester voor TV Replay+.
Zoals u weet is het aantal deelnemers om TV Replay te testen tot de commerciële lancering beperkt. Door het grote succes kunnen we uw aanvraag helaas niet weerhouden.
-
- Member
- Berichten: 54
- Lid geworden op: 29 nov 2008, 23:01
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 5 keer
Inderdaad, heb vandaag ook die mail ontvangen. Heb mij direct ingeschreven toen het bekend gemaakt werd maar ik heb wel een v3 decoder
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]
Bgc TV-Bgc internet- Bgc vaste telefoon- Bgc generation Mtv 15
- hardyscript
- Premium Member
- Berichten: 540
- Lid geworden op: 20 feb 2010, 16:35
- Locatie: Brugge
- Uitgedeelde bedankjes: 299 keer
- Bedankt: 29 keer
- Contacteer:
-
- Elite Poster
- Berichten: 4309
- Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 277 keer
De V3 decoders zullen bij de volgende software update TV-Replay functie ondersteunen, en mensen die erin geslaagd zijn om hun V3 om die reden te kunnen omruilen hebben blijkbaar geluk gehad door de onwetendheid van sommige operators die een ruilnummer gegeven hebben omdat hun V3 geen TV replay kon weergeven!U heeft nog een oude V3 decoder, en het kost ons teveel deze te vervangen
-
- Elite Poster
- Berichten: 2472
- Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 208 keer
Leven de randomness, ik heb 2 keer moeten proberen 404 eerst, dan bij de 1e ingeschreven en nu krijg ik de mail dat ik er niet bij ben.
Spijtig lijkt me een leuke feature om te testen, als het dan in 2014 direct betalend komt, weet ik niet of ik direct toehap.
Spijtig lijkt me een leuke feature om te testen, als het dan in 2014 direct betalend komt, weet ik niet of ik direct toehap.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1154
- Lid geworden op: 22 mei 2003, 20:23
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
- Bedankt: 100 keer
Ik blijkbaar inderdaad geluk gehad dat ik de v3 heb kunnen ruilen tegen v5.
Ik moet zeggen dat het goed werkt. Het zou alleen super zijn mochten ze die 36 uur uitbreiden naar een week ( of zoals bahluu naar 30 dagen).
Even offtopic; De verhalen die je hier leest over het niet schrappen van je oude decoder op je lijn zijn inderdaad waar.
Spaciaal in de winkel gezegd dat ze oude decoder moetsen schrappen.
Natuurlijk nada, gebeld naar belgacom, krijgen ze daar mijn oude decoder ook niet van de lijn gehaald.
Gisteren een uur aan telefoon gehangen om decoder te schrappen. Het gaat niet meneer, wij kunnen de decoder niet schrappen.
We gaan u morgen moeten terugbellen.
Ik moet zeggen dat het goed werkt. Het zou alleen super zijn mochten ze die 36 uur uitbreiden naar een week ( of zoals bahluu naar 30 dagen).
Even offtopic; De verhalen die je hier leest over het niet schrappen van je oude decoder op je lijn zijn inderdaad waar.
Spaciaal in de winkel gezegd dat ze oude decoder moetsen schrappen.
Natuurlijk nada, gebeld naar belgacom, krijgen ze daar mijn oude decoder ook niet van de lijn gehaald.
Gisteren een uur aan telefoon gehangen om decoder te schrappen. Het gaat niet meneer, wij kunnen de decoder niet schrappen.
We gaan u morgen moeten terugbellen.
-
- Plus Member
- Berichten: 147
- Lid geworden op: 04 sep 2012, 07:15
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 62 keer
Ik denk dat er misschien een andere reden is waarom sommigen uit de boot gevallen zijn voor de test: geen actief abonnement op TVOveral. De test is zowel op decoder als op TV Overal. Met mijn 'oud' pack is die optie niet inbegrepen, dus kan ik dat deel van TVReplay niet testen.
Ik blijf wel achter met een beetje teleurstelling: dat ze de test willen beperken tot 10000 deelnemers, dat kan ik nog begrijpen vanuit technisch standpunt, maar waarom dan niet de eerste 10000 geïnteresseerden i.p.v. de huidige willekeur waarbij ze mensen moeten teleurstellen zonder uit te leggen waarom iemand al dan niet 'geselecteerd' werd. Commercieel gezien niet zo'n goeie zet, want wie het nu niet mag proberen zal wellicht minder snel zin hebben om ervoor te betalen...
Ik blijf wel achter met een beetje teleurstelling: dat ze de test willen beperken tot 10000 deelnemers, dat kan ik nog begrijpen vanuit technisch standpunt, maar waarom dan niet de eerste 10000 geïnteresseerden i.p.v. de huidige willekeur waarbij ze mensen moeten teleurstellen zonder uit te leggen waarom iemand al dan niet 'geselecteerd' werd. Commercieel gezien niet zo'n goeie zet, want wie het nu niet mag proberen zal wellicht minder snel zin hebben om ervoor te betalen...