problemen datanetwerk proximus?
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Hier (Schaarbeek) werkt het internet alvast wel via 3G (getest op 2 GSM's).
Ook in het Gentse blijkt het te werken.
Ook in het Gentse blijkt het te werken.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Starter Plus
- Berichten: 35
- Lid geworden op: 16 jun 2012, 13:10
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 1 keer
herstart hielp hier (nog) niet. Er staat wel al de hele tijd een "H" op, dus mijn datanetwerk lijkt wel te werken, maar alles staat in het grijs, terwijl dit normaal blauw is.
Nog even afwachten dan maar
Nog even afwachten dan maar
-
- Premium Member
- Berichten: 552
- Lid geworden op: 01 dec 2008, 18:52
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 28 keer
Was hele dag in Gent, en werkte heel de dag niet hoorkrisken schreef:Hier (Schaarbeek) werkt het internet alvast wel via 3G (getest op 2 GSM's).
Ook in het Gentse blijkt het te werken.
Nog steeds niets, ach ja, zal wel snel gemaakt worden.
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Gentse = Merelbeke (kanten van hoek Merelbeke-Gentbrugge-Ledeberg)
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Berichten: 2929
- Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Hier ook geen data, net herstart en nog steeds niet werkend.
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Pro Member
- Berichten: 298
- Lid geworden op: 10 apr 2007, 15:23
- Uitgedeelde bedankjes: 107 keer
- Bedankt: 4 keer
Missschien totaal unrelated maar Scarlet post dit net op Facebook:
[quote=""Scarlet op Facebook"]Door een dringende technische interventie zal het vannacht tussen 23u en 3u niet mogelijk zijn om sms'sen te zenden of ontvangen. Ook mobiele data zal niet mogelijk zijn. Onze oprechte excuses.[/quote]
(ps: in brugge rond de middag geen probleem gehad via 3G stick)
[quote=""Scarlet op Facebook"]Door een dringende technische interventie zal het vannacht tussen 23u en 3u niet mogelijk zijn om sms'sen te zenden of ontvangen. Ook mobiele data zal niet mogelijk zijn. Onze oprechte excuses.[/quote]
(ps: in brugge rond de middag geen probleem gehad via 3G stick)
-
- Elite Poster
- Berichten: 2654
- Lid geworden op: 27 jun 2013, 21:07
- Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
- Bedankt: 172 keer
Eens zien of hier een vorm van excuses/compensatie rond komt... Niet dat het zo heel wijd verspreid lijkt, maar toch precies toch al vrij lang in de getroffen gebieden.
-
- Plus Member
- Berichten: 142
- Lid geworden op: 22 jan 2012, 20:18
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 5 keer
Hier in Zonhoven ook geen internet op mijn smartphone.
-
- Pro Member
- Berichten: 239
- Lid geworden op: 16 apr 2008, 20:05
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 1 keer
Hier sinds deze middag regio Ouwegem - De Pinte geen internet meer mogelijk. Heb de 4G optie en ik zie ze wel staan, maar toch werkt internet niet. Reboot helpt niet. Deze avond in Machelen-Zulte nog steeds geen internet! Duurt wel erg lang toch!
-
- Member
- Berichten: 96
- Lid geworden op: 31 dec 2012, 14:21
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 10 keer
Regio Brussel, Halle, Beersel en Brussel centrum geen mobiel internet, dit op meerdere gsms en met verschillende connecties 4G, 3G, edge niets werkt sinds de middag
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]
-
- Member
- Berichten: 96
- Lid geworden op: 31 dec 2012, 14:21
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 10 keer
Nu in Gent niets van verbinding gehad op 3G tussen Brussel zuid en Gent sint pieters, geforceerder 4G geeft wel verbinding. Maar dus geen 3G. Wel wat overdreven een dag zonder mobiel internet en ik ben niet de enige blijkbaar
-
- Elite Poster
- Berichten: 2929
- Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Bij mij werkt de data opnieuw, zelfs zonder herstarten...
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Premium Member
- Berichten: 602
- Lid geworden op: 03 okt 2006, 01:22
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 69 keer
Werkt nog steeds naar behoren, regio Londerzeel.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2654
- Lid geworden op: 27 jun 2013, 21:07
- Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
- Bedankt: 172 keer
Bij mij toch nog op geen enkel moment problemen gemerkt in Gent, dus raar dat sommigen dat hier wel melden voor Gent...
Edit: nog maar net gepost of ik merk dat plots mijn 3G ook niet meer gaat...
Edit: nog maar net gepost of ik merk dat plots mijn 3G ook niet meer gaat...
Laatst gewijzigd door iRockabizzydilly 14 nov 2013, 09:12, in totaal 2 gewijzigd.
-
- Member
- Berichten: 96
- Lid geworden op: 31 dec 2012, 14:21
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 10 keer
Klantendienst zegt dat ongeveer 90% van de klanten problemen ervaart met zijn data connectie. Het probleem leek gisteren avond om 11 uur opgelost maar is nu terug. "We werken zo snel mogelijk aan een oplossing en onze verontschuldigen"
-
- Pro Member
- Berichten: 290
- Lid geworden op: 17 mei 2005, 15:13
- Locatie: West-Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 17 keer
Gisteren problemen in Gent ( regio watersportbaan ) , om 17u40 had ik terug 3G
SamSung Galaxy S7 Edge
Base
Software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs , and the Universe trying
to produce bigger and better idiots . So far, the Universe is winning.
Base
Software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs , and the Universe trying
to produce bigger and better idiots . So far, the Universe is winning.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1656
- Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
- Locatie: Brabant
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 104 keer
Deze morgen (rond 6h20) was het netwerk bij mij ook even uitgevallen maar na een reboot ging alles terug.
De laatste dagen valt het netwerk hier af en toe weg, dacht eerst dat het aan men toestel zou liggen, of eventueel aan de slijtage van de simkaart maar blijkbaar moet men het probleem eerder bij proximus gaan zoeken.
De laatste dagen valt het netwerk hier af en toe weg, dacht eerst dat het aan men toestel zou liggen, of eventueel aan de slijtage van de simkaart maar blijkbaar moet men het probleem eerder bij proximus gaan zoeken.
-
- Elite Poster
- Berichten: 6018
- Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
Gisteravond ook "last" van gehad, vanmorgen ging het weer perfect en in Antwerpen had ik weer even last. Naar mijn gevoel (not confirmed) had ik het enkel bij 4G connectie.
Sent from my Lumia 920 using Tapatalk
Sent from my Lumia 920 using Tapatalk
-
- Elite Poster
- Berichten: 2654
- Lid geworden op: 27 jun 2013, 21:07
- Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
- Bedankt: 172 keer
Normaal gaat het om zowel 4G, 3G als 2G.
Men zegt dat het meestal opgelost werd door eens te herstarten maar daar was toch niks van aan hier. Een 3u'tjes panne, nadat men aankondigde dat de problemen opgelost waren.
Gisteren echter niks van last ondervonden.
Heeft men al gecommuniceerd over de oorzaak? Bij Mobistar was het slechts deels en door een stroompanne in Brussel, bij Proximus was de oorzaak van een andere aard volgens datanews.
[ Post made via mobile device ]
Men zegt dat het meestal opgelost werd door eens te herstarten maar daar was toch niks van aan hier. Een 3u'tjes panne, nadat men aankondigde dat de problemen opgelost waren.
Gisteren echter niks van last ondervonden.
Heeft men al gecommuniceerd over de oorzaak? Bij Mobistar was het slechts deels en door een stroompanne in Brussel, bij Proximus was de oorzaak van een andere aard volgens datanews.
[ Post made via mobile device ]
-
- Elite Poster
- Berichten: 2929
- Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Heeft Eva al een reden gegeven van de problemen? Zie niet direct iets op de twitter account.
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Elite Poster
- Berichten: 2654
- Lid geworden op: 27 jun 2013, 21:07
- Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
- Bedankt: 172 keer
Ik merk nu ook wel dat 3G "veel" "trager" is dan normaal. Hier thuis haal ik normaal tot over de 20Mbit, nu 6Mbit telkens.
Wat me ook opviel is dat ik continu sms'en krijg van gemiste oproepen zonder voicemail bericht nagelaten te hebben, maar geen oproepen ontvang en dus niet weet als iemand belt, herstarten helpt niks.
Ik weet niet of dit hiermee te maken heeft, maar loopt wel toevallig samen.
Wat me ook opviel is dat ik continu sms'en krijg van gemiste oproepen zonder voicemail bericht nagelaten te hebben, maar geen oproepen ontvang en dus niet weet als iemand belt, herstarten helpt niks.
Ik weet niet of dit hiermee te maken heeft, maar loopt wel toevallig samen.