ja, en dat zijn klanten op 5 minuten alweer vergeten.mailracer schreef:Wat de pagina op facebook duidelijk wil maken is dat telenet zijn vaste klanten niet moet sussen met pietpiraat apps en andere nutteloze gadgets die je zelden nodig hebt, maar ze het budget van de ipad mini's beter hadden besteed aan een eenmalige korting voor vaste klanten bijvoorbeeld.
tegenover die ipad moeten ze wss x maanden voor betalen, vertrekken ze vroeger moet die helemaal in 1x betaald worden.
dus denkt de gemiddelde klant "nou, dan blijf ik nog een paar maanden", en zo heeft TN weer wat meer zekerheid.
waarom zou een bedrijf in godsnaam "eenmalige kortingen" geven aan vaste klanten (die er toch zijn, en die toch betalen) ?
en die actie is uiteindelijk iets waarvan (domme) mensen denken "joepie, ik krijg iets voor zo goed als niks erbij!",
terwijl je simpelweg dat ding toch betaalt.
enige reden om hiervoor over te stappen, is als je dat zowiezo van plan was (dan is het mooi meegenomen),
maar het is nu niet alsof je een cadeau krijgt, je zal er wel degelijk voor betalen.
nugoed, dat "vaste, trouwe klanten" ook wat willen, kan ik ergens inkomen... bgc geeft klanten bv de klantendagen (keer of 2x jaar een pretparkje aan halve prijs),
en TN zal ook wel zo'n variatie daarop hebben.
dus dat vaste klanten NIKS krijgen, is niet helemaal terecht denk ik.
trouwens... wat is een vaste klant?
iemand die al 20 jaar analoge kabel heeft en waar TN niks aan verdient?
iemand die 1 jaar all-in klant is?
als ze een vinger gaan geven, worden ze er straks met hun hele lijf ingesleurd, dus het is idd best dat TN hier gewoon - ZOALS ALTIJD AL GEWEEST IS - niet verder naar omkijkt.
het is niet omdat mensen mondiger worden, dat ze daarvoor ineens gelijk moeten krijgen