trouwe klanten niet tevreden

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5866
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
Bedankt: 598 keer
Te Koop forum

mailracer schreef:Wat de pagina op facebook duidelijk wil maken is dat telenet zijn vaste klanten niet moet sussen met pietpiraat apps en andere nutteloze gadgets die je zelden nodig hebt, maar ze het budget van de ipad mini's beter hadden besteed aan een eenmalige korting voor vaste klanten bijvoorbeeld.
ja, en dat zijn klanten op 5 minuten alweer vergeten.
tegenover die ipad moeten ze wss x maanden voor betalen, vertrekken ze vroeger moet die helemaal in 1x betaald worden.
dus denkt de gemiddelde klant "nou, dan blijf ik nog een paar maanden", en zo heeft TN weer wat meer zekerheid.

waarom zou een bedrijf in godsnaam "eenmalige kortingen" geven aan vaste klanten (die er toch zijn, en die toch betalen) ?
en die actie is uiteindelijk iets waarvan (domme) mensen denken "joepie, ik krijg iets voor zo goed als niks erbij!",
terwijl je simpelweg dat ding toch betaalt.
enige reden om hiervoor over te stappen, is als je dat zowiezo van plan was (dan is het mooi meegenomen),
maar het is nu niet alsof je een cadeau krijgt, je zal er wel degelijk voor betalen.

nugoed, dat "vaste, trouwe klanten" ook wat willen, kan ik ergens inkomen... bgc geeft klanten bv de klantendagen (keer of 2x jaar een pretparkje aan halve prijs),
en TN zal ook wel zo'n variatie daarop hebben.
dus dat vaste klanten NIKS krijgen, is niet helemaal terecht denk ik.

trouwens... wat is een vaste klant?
iemand die al 20 jaar analoge kabel heeft en waar TN niks aan verdient?
iemand die 1 jaar all-in klant is?
als ze een vinger gaan geven, worden ze er straks met hun hele lijf ingesleurd, dus het is idd best dat TN hier gewoon - ZOALS ALTIJD AL GEWEEST IS - niet verder naar omkijkt.

het is niet omdat mensen mondiger worden, dat ze daarvoor ineens gelijk moeten krijgen :)
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3872
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
Bedankt: 315 keer

dat je er een 24 maanden contract mee aan je been hebt, kan ik uit hun voorwaarde niet afleiden.
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6151
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 273 keer
Bedankt: 1934 keer

mailracer schreef:Wat de pagina op facebook duidelijk wil maken is dat telenet zijn vaste klanten niet moet sussen met pietpiraat apps en andere nutteloze gadgets die je zelden nodig hebt, maar ze het budget van de ipad mini's beter hadden besteed aan een eenmalige korting voor vaste klanten bijvoorbeeld.
Zoiets moet je niet proberen duidelijk maken met 3 dagen de aandacht te vestigen op een facebookpagina maar met een overstap naar een goedkoper product. Dat is de enige logica die werkt.

Als volgende week 500 000 Telenet-klanten overstappen van Whoppa naar Basic Internet/alternatieve VoIP-operator/TV met een kaartje dan zal Telenet zeer snel een aantal prijsverlagingen en prijsverhogingen doorvoeren.

Je moet goed beseffen dat Telenet-promoties worden uitgevonden op basis van objectief cijfermateriaal, niet op basis van de gemoedsgesteldheid of humeur van (luie) klanten.
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 222 keer

krisken schreef:Als je een wachtbuis hebt, dan moet je je oprit toch niet openbreken? Hij ligt er al onder?
Zal het even uitleggen... De wachtbuis loopt van aan de straatverlichting (waar telenet/elektriciteit/gas/water ook binnen komt) tot binnen bij mij.

Wij hebben dus tot aan de straatverlichting alles dicht gelegd natuurlijk. Ga daar geen stukje laten open liggen omdat ik ooit eens een koperpaar wil bestellen. :|

Maw, wel degelijk opbreken. We kunnen ook opteren om de verlichtingspaal uit de grond te trekken maar ik denk niet dat ze dat graag hebben. :P
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
Bedankt: 248 keer

dan had je evengoed geen wachtbuis kunnen leggen, en daarop besparen :lol:
de koe zegt boe
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Je hebt dus een beschikbare wachtbuis tot aan de zogenaamde rooilijn dan? Dan is het een kwestie van dat stukje van je oprit openbreken waar de wachtbuis onder ligt en klaar. Op een paar uur hebben ze dit gefixed en ligt je oprit dus weer dicht. De vraag is natuurlijk of je dat wilt...

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6151
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 273 keer
Bedankt: 1934 keer

Zucht, straatverlichting staat per definitie op openbaar domein en da's jouw eigendom niet, dus daar mag jij zelfs niet graven of klinkers leggen.
Belgacom zal dus gewoon één putje moeten graven op openbaar domein, vlak voor jouw eigendom en kunnen daarna met behulp van een koevoet wel even 20 centimeter onder jouw oprit die wachtbuis zoeken. Dat zal jou geen euro kosten aangezien ze daarna probleemloos hun kabel door jouw wachtbuis kunnen duwen.
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3654
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 246 keer
Bedankt: 102 keer
Provider

Wachtbuis of niet, dsl is geen optie zegt hij wegens te traag!

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 222 keer

raf1 schreef:Zucht, straatverlichting staat per definitie op openbaar domein en da's jouw eigendom niet, dus daar mag jij zelfs niet graven of klinkers leggen.
Belgacom zal dus gewoon één putje moeten graven op openbaar domein, vlak voor jouw eigendom en kunnen daarna met behulp van een koevoet wel even 20 centimeter onder jouw oprit die wachtbuis zoeken. Dat zal jou geen euro kosten aangezien ze daarna probleemloos hun kabel door jouw wachtbuis kunnen duwen.
Mannekes, dat gezaag over de wachtbuis... Goed lezen is ook een must he. Ik zeg dat ik het nog zou doen als er een deftig alternatief is voor Telenet maar dat is er gewoon niet. Trouwens, nog zo iets, als ze dat zouden openbreken moet ik ook de buren nog overtuigen dat ze deels hun oprit ook mogen openbreken... De buren hun wachtbuis ligt immers vlak naast de mijne.

Tussen haakjes, wel fijn dat iedereen weet hoe mijn situatie is maar helaas pindakaas, de verlichtingspaal staat OP mijn eigendom. Straffer nog, die stond in het midden van mijn toekomstige oprit, 3 meter op mijn bouwgrond en we hebben die net voor de bouw laten verplaatsen tot op de scheidingslijn half op mijn bouwgrond, half op de bouwgrond van de buren OP mijn domein. Bij mijn ouders staat deze trouwens ook op hun eigendom. Ik vraag me af waar jullie vandaan halen dat verlichtingspalen enkel op openbaar domein staan want dat is pertinent onjuist.

Voor er nog gezaag komt... De waterleiding ligt OOK op mijn domein, en nog straffer, het wateraftakpunt (en natuurlijk het kraantje) van de OVERburen ligt midden op mijn oprit.
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3872
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
Bedankt: 315 keer

raf1 schreef: Als volgende week 500 000 Telenet-klanten overstappen van Whoppa naar Basic Internet/alternatieve VoIP-operator/TV met een kaartje dan zal Telenet zeer snel een aantal prijsverlagingen en prijsverhogingen doorvoeren.

Je moet goed beseffen dat Telenet-promoties worden uitgevonden op basis van objectief cijfermateriaal, niet op basis van de gemoedsgesteldheid of humeur van (luie) klanten.
Waarmee je duidelijk stelt dat niet luie klanten plots tevreden moeten zijn met minder aan data en tv-gebruik. Alleen maar om telenet duidelijk te maken dat vaste klanten ook eens vewend willen worden met een promotie zonder extra aankoop
elmariachi2920
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 08 aug 2011, 17:09
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer

net op twitter gezien:

@Telenet
We willen naar je luisteren en van je leren. We komen op bezoek en starten met Rond-Je-Tafel-Gesprekken http://bit.ly/HCJGjA #RJT
4:07 PM - 8 Nov 2013

(zie niet direct hoe ik tweet zelf kan embedden...)
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5797
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 721 keer
Bedankt: 472 keer
Provider

Computer: Be Quiet! Dark Base 900 ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix OC
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6048
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 347 keer

Toch netjes :)

Sent from my Lumia 920 using Tapatalk
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 222 keer

Doemscenario voor Telenet, klanten van userbase uitnodigen. :)
zerobug
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 20 nov 2002, 19:27
Bedankt: 2 keer

We zijn nu bijna 2 maanden verder en nog steedsgeen goede voornemens van Telenet. De meeste mensen houden hun al niet meer aan hun Goede voornemens voor het nieuwe jaar.

Ik denk dat Telenet hun goede voornemens ook al vergeten zijn en het gewoon in de doofpot gaan steken.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Het respect voor trouwe klanten is inderdaad ver zoek... ik wou onlangs een extra HD Digibox aankopen (zie deze thread) tot plots de prijs niet de geadverteerde prijs bleek te zijn :eek: Blijkbaar was de 20 euro korting enkel voor nieuwe klanten al was hier nergens melding van gemaakt bij de promotie !

De persoon aan de telefoon heeft zich in alle bochten gewrongen met smoesjes en vergissingen maar dat is mijn probleem niet :evil:
Dettie
Premium Member
Premium Member
Berichten: 573
Lid geworden op: 27 aug 2006, 13:17
Locatie: Poperinge
Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
Bedankt: 68 keer

telenet heeft een enquete gestart blijkbaar ... op het laatste geven ze dit nog mee ...



Ipsos heeft in samenwerking met Telenet een panel, Talk2Telenet, waarop klanten hun ongezouten mening kunnen geven over verschillende onderwerpen. Zo help je Telenet bij de ontwikkeling van nieuwe producten, beoordeel je nieuwe campagnes voor ze worden gelanceerd of geef je aan dat onze website kan verbeterd worden, en vooral hoe!
Je mag gerust zijn: het is niet onze bedoeling je lastig te vallen of je op te bellen. We houden contact per e-mail: minstens één keer per maand ontvang je van ons een korte, eenvoudige enquête. Het invullen van deze enquêtes duurt maximum 5 minuten. Je helpt er Telenet en al zijn klanten ongelooflijk mee vooruit.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6875
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
Bedankt: 282 keer

8 jaar geleden heb ik TN abo opgezegd omwille van de arrogante houding van hun klantendienst! Dit probleem is dus niet van gisteren lijkt mij...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2748
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 426 keer
Bedankt: 208 keer

Idem hier + prijs natuurlijk.
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5797
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 721 keer
Bedankt: 472 keer
Provider

Het zal volgens mij ook afwachten worden wat er gaat gebeuren met de licentierechten van de jupiler pro league. Indien deze niet provider gebonden zou zijn zou er is een lelijke verschuiving kunnen komen.
Computer: Be Quiet! Dark Base 900 ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix OC
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Dettie schreef:Ipsos heeft in samenwerking met Telenet een panel, Talk2Telenet, waarop klanten hun ongezouten mening kunnen geven over verschillende onderwerpen.
Blijkbaar is het een gesloten systeem want je kan je niet registreren... http://ipsos2.dubinterviewer.com/DubMem ... s/home.jsp

Trouwens Telenet moet hier gewoon komen lezen en dan weet men meteen wat er fout zit...

- Volume
- Gesloten poorten
- "Verplichting" van HGW
- Prijs
- Bedriegelijke reclames
- Encryptie van basis kanalen
- Incompetente en arrogante helpdesk
- ...

... dit zijn trouwens problemen die al 10 jaar bestaan en nog steeds bestaan... dat men dus stopt met de hypocrisie van hieraan iets te doen.
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 222 keer

Talk2Telenet is idd op uitnodiging. Ze laten maar een bepaalde hoeveelheid mensen toe blijkbaar. Nu, ik heb al veel enquettes ingevuld, maar of er al iets van gekomen is...
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”