Nja vind het voor België toch wat vreemd, met dat ze in België nog niet echt hun eigen fysieke store hebben zoals in NL Amsterdam enz.iRockabizzydilly schreef:Da's ook een marktsegment zeker alleszins niet voor mij, ik heb het meer voor de technische kantjes.
EDIT:Simpel. Meer verkopen via eigen kanalen zoals de Online Apple Store. Niet slecht bedoeld maar met de voorgeschiedenis van Mobistar en lanceringen is dat hier misschien nog niet zo'n slechte zaak.tendonsie schreef:Het is inderdaad super stil.
Volgens mij is er gewoon bijna geen stock,
grote reclame maken en niet kunnen leveren zou wel stom zijn.
Misschien ook Apple die hun weer het één en ander oplegt.
Maar geen prijzen, zeer vreemd. Sta je morgen aan de deur en weet je prijs nog niet tot je binnen bent.
Ik heb mijne al tijdje geleden gereserveerd, en ook eerste keer dat ik niet de dag ervoor telefoontje krijg.
Alsof niemand het nog weet.
5C vind ik z'n geld niet waard, als je zo duur zit, kun je evengoed het duurdere toestel nemen wat je easyer verkoopt en langer z' n waarde gaat behouden.
Edit, Mobstar Twitter, herhalen ze vele keren dat ze zelf nog altijd niet weten wat ze gaan krijgen, en onder druk staan van Apple dat pre-order opeens uit den boze is. Vraag me af wat ze hier mee willen bereiken bij Apple... https://twitter.com/MobistarNL
Trouwens, een paar uur geleden stuurde Mobistar al mailings rond dat je ze vanaf middernacht via hun online store kunt bestellen.
Prijzen zijn al even uitgebreid gekend en hier ook al gepost. Ook bij Telenet was er vandaag een aankondiging er rond, met prijzen.
Zowel bij Mobistar als Telenet op nieuwsbrief ingeschreven en niets gehad atm.
Dat ze het wegtrekken bij Mobistar is opzich vind ik dan ook wel goeie zaak, laatste keren niet echt vriendelijk behandeld geweest.