iPhone 5 en LTE

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
theduvelking
Premium Member
Premium Member
Berichten: 602
Lid geworden op: 03 okt 2006, 01:22
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 69 keer

Maar wel een nederlandstalige nickname ...
iRockabizzydilly
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2654
Lid geworden op: 27 jun 2013, 21:07
Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
Bedankt: 172 keer

Intussen is iOS 7.0.3 er met een nieuwe carrier file, 15.5
Nog geen LTE hier :(

Ooit komt het er...
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Zolang de onderhandelingen niet afgelopen zijn vrees ik er voor.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
Geert2800
Pro Member
Pro Member
Berichten: 310
Lid geworden op: 14 aug 2013, 19:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 47 keer

Zijn er wel onderhandelingen bezig tussen Proximus en Apple?
Ik betwijfel het ten zeerste!
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Helemaal niet. Apple doet van klein kindje, en wilt zelfs niet met Proximus spreken :)
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
kristofmertens
Pro Member
Pro Member
Berichten: 284
Lid geworden op: 07 aug 2013, 20:26
Locatie: Aarschot
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 34 keer

Wat ik raar vind is dat Base wel Apple producten verkoopt (online), wat Proximus niet doet wegens de samenwerking. Zou dit betekenen dat Base een overeenkomst heeft? Kan iemand dit bevestigen?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
TV: Telenet + CI+ module + Streamz
Internet: Telenet All internet 300
GSM: Orange Go Plus + Extra Surf Card, Orange Go Light
Gebruikersavatar
sirWard
Erelid
Erelid
Berichten: 928
Lid geworden op: 05 jan 2009, 20:15
Twitter: sirWard
Locatie: Sint-Amandsberg - 91OOS0
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 87 keer

Base verkoopt al langer iPhones (destijds zelfs enkele euro's goedkoper dan de concurrentie, als ik mij niet vergis). Het lijkt mij dan ook plausibel dat ze "beter" contact hebben met Apple dan Proximus dat heeft. Enerzijds hebben ze er volgens mij niets aan te verliezen om ook een overeenkomst te tekenen om zo iPhones op hun 4G-netwerk te krijgen. Het zou een mooie "afsluiter" zijn van het jaar waar ze concurrent Mobistar hebben voorbijgestoken. Anderzijds denk ik niet dat Apple zomaar andere voorwaarden zal stellen aan Base. Ik vermoed dat Base nu ook geen al te grote volumes van Apple producten zal verzetten. De vraag is dan of Base het natuurlijk ziet zitten om te investeren (lees: dokken aan Apple). Het zou natuurlijk een precedent scheppen voor de toekomst (en andere fabrikanten, behalve RIM dan, kunnen dan ook eisen gaan stellen - waar stopt het straatje dan?).

Al lijkt het mij vrij logisch dat wanneer Base uiteindelijk tot een akkoord komt, Proximus uiteindelijk wel moet volgen. We mogen niet vergeten dat laatstgenoemde dit jaar zichzelf d.m.v. reclame heeft uitgeroepen tot meest kwaliteitsvol netwerk. Dan staat het natuurlijk wel wat scheef als je als enige op de markt geen iPhones op je nieuwste netwerk hebt. Want de iPhone-gebruiker, die hoeft niet langer te kiezen tussen de pest en de cholera, die stapt over naar Base. :troosten:
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Je kan enkel hopen dat tegen dan Apple al teruggefloten is door Europa. Als dit geen misbruik maken is van je marktpositie, weet ik het ook niet meer.
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Ik vermoed dat Base betere contacten heeft met Apple door het KPN moederbedrijf in Nederland.
Op de Apple website staat KPN er tussen als officiele verkoper, en hun 4G netwerk zal werken op de iPhone 5C/S.
Ja, op basis van de specificaties die Apple heeft verstrekt zijn de iPhone 5S en de iPhone 5C geschikt voor het 4G netwerk van KPN op 800MHz.
http://www.kpn.com/prive/4g.htm
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Ik heb dat lang geleden eens naar Neelie Kroes gestuurd, en die kwam toen met een hoop geblabber terug en haar antwoord kwam erop neer "dat het binnenkort wel zal werken". Zal eens zien of ik dat antwoord nog terugvind...
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
ispwatch
Pro Member
Pro Member
Berichten: 427
Lid geworden op: 20 dec 2007, 13:47
Locatie: Maaseik
Bedankt: 9 keer

Wat een cinema zeg, iemand die een product van die designmachine koopt weet waar ie aan toe is, die moet acheraf niet komen bleiten dat Proximus niet wil betalen voor een validatie die helemaal niet hoeft uitgevoerd te worden, is dat toch het geval dan scheelt er que conformiteit duidelijk iets met het toestel van de designmachine en niet met het netwerk van Proximus.

Te zot voor woorden in feite dat dergelijke discussie gevoerd wordt, denk trouwens dat eventuele onderhandelingen er enkel over gaan hoe de designmachine zonder gezichtsverlies te lijden zijn vraag voor een vergoeding voor onnodige validatie kan laten vallen, ze weten ook wel dat via het Proximus kanaal er een veel grotere omzet te genereren valt dan via Mobistar en Base wat de designmachine eerder dan Proximus in de situatie plaatst van "Beggars can't be choosers".

Ik hoef trouwens ook niet te kiezen tussen de pest en de cholera, producten van de designmachine zijn voor mij sowieso een no go.
Gebruikersavatar
bollewolle
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 16 nov 2007, 12:53
Twitter: bollewolle
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 166 keer
Bedankt: 89 keer

ispwatch schreef:Ik hoef trouwens ook niet te kiezen tussen de pest en de cholera, producten van de designmachine zijn voor mij sowieso een no go.
Wat absoluut nog niet duidelijk was door het overvloedig gebruikt van het woordje "designmachine" :roll:
ispwatch
Pro Member
Pro Member
Berichten: 427
Lid geworden op: 20 dec 2007, 13:47
Locatie: Maaseik
Bedankt: 9 keer

Designmachine is een betere omschrijving dan smartphone fabrikant of koop je een product van hen daadwerkelijk omdat de prijs/kwaliteit verhouding zo goed is? :twisted:
Gebruikersavatar
bollewolle
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 16 nov 2007, 12:53
Twitter: bollewolle
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 166 keer
Bedankt: 89 keer

Eerlijk gezegd: absoluut! Ik heb tot nu toe nog geen enkele spijt van al de producten van Apple die ik al over de jaren heen gekocht heb. Zijn er fouten aan? Uiteraard, maar kan je mij 1 hardware maker noemen die wel een perfect product aflevert? Zijn er bepaalde zaken/stellinginnames waar ik niet met akkoord ben? UIteraard, maar opnieuw, dit heb je volgens mij bij elke andere hardware maker ook. Daarmee dat ik ook absoluut niet wil meedoen aan al dat gehaat tussen verschillende kampen. Elk product heeft zijn voor- en nadelen. Maar dit is dus mijn eigen menig, wat een ander denkt is zijn eigen zaak.
ispwatch
Pro Member
Pro Member
Berichten: 427
Lid geworden op: 20 dec 2007, 13:47
Locatie: Maaseik
Bedankt: 9 keer

Ik zeg ook niet dat hun producten brol zijn, het gaat er mij om dat louter prijs/kwaliteit ik nooit bij hen zou uitkomen.

Verder merk ik dat er niet echt een reactie komt over het topic zelf, wel of iemand een fan is of niet, schijnbaar zijn er geen echte argumenten om aan te tonen dat het Proximus netwerk wel degelijk dient gevalideerd te worden, dus blijft de vraag waarom deze discussie uberhaupt gevoerd wordt
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

sirWard schreef:Al lijkt het mij vrij logisch dat wanneer Base uiteindelijk tot een akkoord komt, Proximus uiteindelijk wel moet volgen. We mogen niet vergeten dat laatstgenoemde dit jaar zichzelf d.m.v. reclame heeft uitgeroepen tot meest kwaliteitsvol netwerk. Dan staat het natuurlijk wel wat scheef als je als enige op de markt geen iPhones op je nieuwste netwerk hebt. Want de iPhone-gebruiker, die hoeft niet langer te kiezen tussen de pest en de cholera, die stapt over naar Base. :troosten:
Sinds wanneer staaft men de kwaliteit van een netwerk aan het werken van de toestellen van 1 fabrikant? :? Bij mijn weten mogen ze blijven adverteren met het meest kwaliteitsvolle netwerk, zelfs als de iPhone er niet op werkt. Het toestel en het netwerk staan los van elkaar, dat moet Apple oplossen... Zolang Base hen dus niet voorbij steekt klopt die reclame gewoon, iPhone of geen iPhone. Ik hoop dat ze het been stijf houden of in het slechtste geval duurdere iPhone abonnementen invoeren om het te bekostigen. Ze kunnen mijn geld dan aan iets nuttiger besteden, zoals de uitbreiding van het 4G netwerk en weet ik veel wat nog om hun netwerk te verbeteren.
En ik heb niks tegen de Apple producten he, ik heb thuis een iPad 2 liggen, maar een provider laten opdraaien voor de kuren van een fabrikant... No Tnx.
tonym
Premium Member
Premium Member
Berichten: 484
Lid geworden op: 18 jan 2010, 16:56
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 41 keer

Ik kan dit enkel bijtreden vanuit de eenvoudige vaststelling dat
GEEN ENKELE smartphone fabrikant buiten Apple een validatie eist.
Ofwel is je product conform aan de specificaties voor LTE en werkt
het zoals bij alle andere, ofwel ben je als fabrikant in de fout!
Gebruikersavatar
bollewolle
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 16 nov 2007, 12:53
Twitter: bollewolle
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 166 keer
Bedankt: 89 keer

Don't get me wrong, ik ga ook niet akkoord met het feit dat Apple geld vraagt voor een validatie van het LTE netwerk terwijl het al duidelijk is gebleken dat dit perfect werkt. Dit zou inderdaad verboden moeten worden.
Gebruikersavatar
sirWard
Erelid
Erelid
Berichten: 928
Lid geworden op: 05 jan 2009, 20:15
Twitter: sirWard
Locatie: Sint-Amandsberg - 91OOS0
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 87 keer

MClaeys schreef:
sirWard schreef:Al lijkt het mij vrij logisch dat wanneer Base uiteindelijk tot een akkoord komt, Proximus uiteindelijk wel moet volgen. We mogen niet vergeten dat laatstgenoemde dit jaar zichzelf d.m.v. reclame heeft uitgeroepen tot meest kwaliteitsvol netwerk. Dan staat het natuurlijk wel wat scheef als je als enige op de markt geen iPhones op je nieuwste netwerk hebt. Want de iPhone-gebruiker, die hoeft niet langer te kiezen tussen de pest en de cholera, die stapt over naar Base. :troosten:
Sinds wanneer staaft men de kwaliteit van een netwerk aan het werken van de toestellen van 1 fabrikant? :? Bij mijn weten mogen ze blijven adverteren met het meest kwaliteitsvolle netwerk, zelfs als de iPhone er niet op werkt. Het toestel en het netwerk staan los van elkaar, dat moet Apple oplossen... Zolang Base hen dus niet voorbij steekt klopt die reclame gewoon, iPhone of geen iPhone. Ik hoop dat ze het been stijf houden of in het slechtste geval duurdere iPhone abonnementen invoeren om het te bekostigen. Ze kunnen mijn geld dan aan iets nuttiger besteden, zoals de uitbreiding van het 4G netwerk en weet ik veel wat nog om hun netwerk te verbeteren.
En ik heb niks tegen de Apple producten he, ik heb thuis een iPad 2 liggen, maar een provider laten opdraaien voor de kuren van een fabrikant... No Tnx.
Het feit dat deze discussie überhaupt gevoerd wordt lijkt mij het bewijs dat heel wat mensen het hoog in hun bol hebben zitten. If Apple says so. :|

Mijn conclusie is dan ook dat het volgens mij vrij waarschijnlijk lijkt dat Proximus onder druk volgt. Daar hoef ik het niet mee eens te zijn, heck ik heb niet eens een iPhone meer. Als ik tijdens het pendelen meeluister dan hebben mensen een iPhone van Samsung! Als je in de pers dan leest dat een iPhone niet op het nieuwste netwerk werkt, ook al heeft hun Galaxy whatever niet eens LTE compatibiliteit,... Hun mening is gevormd, ze kenner er immers toch niks van.

*edit* ik heb zo de indruk dat bovenstaande zinnen onduidelijk zijn.
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Nuja, Samsung fans en Apple fans, daar zeg je nu wel net 2 kampen met nogal uitersten in hun midden :P
FrederikD
Plus Member
Plus Member
Berichten: 117
Lid geworden op: 28 mei 2012, 01:31
Twitter: frederikdevos
Locatie: Kortenaken, VLB, België
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 11 keer

tonym schreef:GEEN ENKELE smartphone fabrikant buiten Apple een validatie eist.
Samsung doet het ook. Verschil is wel dat ze hun whitelist ook gratis bijwerken..
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Nokia ook gratis, kzou het nogal raar vinden moest het anders zijn.
Stel u voor, elke auto rijd op onze wegen, maar Ford gaat geld vragen aan de staat omdat hun auto's anders niet op de autostrade willen rijden... welke overheid zou er op in gaan? (vergelijking gaat niet 100% op, I know)
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

ispwatch schreef:Ik hoef trouwens ook niet te kiezen tussen de pest en de cholera, producten van de designmachine zijn voor mij sowieso een no go.
Kunnen we nu eindelijk eens die eindeloze discussie (voor of tegen Apple) stopzetten?
Dit heeft geen enkele toegevoegde waarde aan deze topic, en Apple zal er ook niet van wakker liggen van wat wij hierover denken.

Ik stel voor dat iedereen die niet zinnigs te zeggen heeft (over iPhone 5 en LTE), zich onthoudt van verdere posts in deze topic ?
Dus vanaf nu graag terug on topic?
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

als het regent in parijs, druppelt het (nog steeds) in brussel. Of maw pas wanneer in frankrijk alles duidelijk gelanceerd werd zal mobi* hier bij ons van start kunnen gaan...

http://news.idg.no/cw/art.cfm?id=BA6102 ... 38E98168C4
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
iRockabizzydilly
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2654
Lid geworden op: 27 jun 2013, 21:07
Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
Bedankt: 172 keer

No offence, maar Orange heeft al lang LTE in Frankrijk. Ze zijn dan ook al een smak verder dan Mobistar (uiteraard).
En de iPhone 5S is al uit sinds 20 september in Frankrijk.

Dus op welke lancering wacht Mobistar nog omdat Orange/Frankrijk eerder moet zijn?



http://www.quialameilleure4g.com/decouvrez4G/Orange
MichaelVdV
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 29 jan 2013, 14:32
Bedankt: 1 keer

@MobistarNL: 4G zal enkel bij ons beschikbaar zijn op iPhone. Alleen wij hebben de exclusiviteit op de carrierupdate van Apple in België. ^DM
iRockabizzydilly
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2654
Lid geworden op: 27 jun 2013, 21:07
Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
Bedankt: 172 keer

Ik weet niet of zij wel juist/eerlijk zijn hierover, momenteel klopt dit en misschien hebben ze het over op dit moment.

Waar vind je de originele tweet?
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Twitter: https://twitter.com/MobistarNL/status/396581695438475264

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
iRockabizzydilly
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2654
Lid geworden op: 27 jun 2013, 21:07
Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
Bedankt: 172 keer

Te hopen dat de toekomst anders zal uitlopen (nuja, had al anders moeten zijn, akkoord).
Anders kunnen we alleen hopen dat hun ambities om het beste LTE netwerk te hebben zich vertalen in de realiteit. Dan is't nog de moeite.
Geert2800
Pro Member
Pro Member
Berichten: 310
Lid geworden op: 14 aug 2013, 19:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 47 keer

Dit staat op de fb pagina van Mobistar :

En we zijn bezig met het uitrollen van ons 4G netwerk. Voor gebruikers van iPhone5, iPhone5S en iPhone5C zal je enkel toegang hebben tot 4G via Mobistar. Want Apple heeft ons de exclusiviteit gegeven voor die operupdate die nodig is om 4G aan te bieden op die toestellen. En de snelheid van ons 4G netwerk zal hoger liggen dan de snelheid van 3G bij andere operatoren
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Tzou er nog aan mankeren dat hun 4G netwerk niet sneller zou zijn dan het 3G netwerk van andere operatoren... De vraag is wanneer komt het en zal het in een betere staat zijn dan hun belabberde 3G netwerk.

Sent from my Lumia 920 using Tapatalk
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Als ik naar de carrier versie ga kijken op m'n iPhone 5S met iOS 7.0.4 en ik klik erop dan zie ik "PRL 1" staan - geen idee wat het is, maar op m'n iPhone 5 had ik dat niet ...

Wel dus nog altijd "carrier 15.5" en niet "Proximus", dus nog geen 4G.
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Geert2800
Pro Member
Pro Member
Berichten: 310
Lid geworden op: 14 aug 2013, 19:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 47 keer

Diene PRL1 heb ik ook als je op diene carrier duwt.
Geen flauw gedacht wat het betekend.
butskristof
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1457
Lid geworden op: 19 dec 2011, 18:42
Locatie: Heist-op-den-Berg
Uitgedeelde bedankjes: 483 keer
Bedankt: 98 keer
Contacteer:

PRL staat blijkbaar voor Preferred Roaming List. http://s4gru.com/index.php?/blog/1/entr ... -is-a-prl/
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Soit, ik ga het nog eens proberen.

Mijn zus zit in canada en kan een iphone 5s/c meebrengen voor mij. Welk model moet ze meepakken?

http://www.apple.com/iphone/LTE/

Afgaande op wat hier staat denk ik dat ze de A1532 of A1533 gsm moet meenemen.

Kan iemand dat bevestigen?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Op mijne 5S van bij Mobistar staat achteraan A1457 - van ne 5C weet ik het niet...
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
AndRo555
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3018
Lid geworden op: 04 aug 2012, 12:48
Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
Bedankt: 267 keer

Trojan schreef:Soit, ik ga het nog eens proberen.

Mijn zus zit in canada en kan een iphone 5s/c meebrengen voor mij. Welk model moet ze meepakken?

http://www.apple.com/iphone/LTE/

Afgaande op wat hier staat denk ik dat ze de A1532 of A1533 gsm moet meenemen.

Kan iemand dat bevestigen?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Je wilt liefst ban 20, 3 en 7 (In die volgorde, als je 7 mist, zal je daar niet heel veel van merken, 20 wel)

Dus best een A1457 is het beste, maar een A1532 GSM of A1533 GSM werkt ook zonder problemen.
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

A1457 verkopen ze niet in noord-amerika.

edit: Heb naar mijn zus gestuurd dat ze de A1533 GSM moet nemen.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Jordy1990
Premium Member
Premium Member
Berichten: 508
Lid geworden op: 25 dec 2010, 21:46
Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
Bedankt: 44 keer

Base bevestigt nu zelf ook dat iPhone gebruikers waarschijnlijk geen 4G toegang zullen hebben.
Interessant is dat zij de redenen die hier op UB al geschreven zijn werkelijk aanhalen.

http://www.kpnbasefacts.be/reseau/apple ... e/?lang=nl
iRockabizzydilly
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2654
Lid geworden op: 27 jun 2013, 21:07
Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
Bedankt: 172 keer

Begrijpelijke reactie en haalt zeker goede argumenten aan, maar soms merk je wel nogal een tendensieuze berichtgeving. "Apple vind dit niet leuk", pure speculatie. 't Kan misschien wel waar zijn, los daarvan, maar bedrijven die de rol van media opnemen dat gaat gewoon niet, omdat ze niet perce onpartijdig zijn.

Los daarvan is het inderdaad behoorlijk irritant aan't worden, anderzijds heeft Proximus/Belgacom nog nooit dergelijke frustratie zo verwoord of zo open gecommuniceerd en vraag me dus af waarom niet.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”