Nog geen LTE hier

Ooit komt het er...
http://www.kpn.com/prive/4g.htmJa, op basis van de specificaties die Apple heeft verstrekt zijn de iPhone 5S en de iPhone 5C geschikt voor het 4G netwerk van KPN op 800MHz.
Wat absoluut nog niet duidelijk was door het overvloedig gebruikt van het woordje "designmachine"ispwatch schreef:Ik hoef trouwens ook niet te kiezen tussen de pest en de cholera, producten van de designmachine zijn voor mij sowieso een no go.
Sinds wanneer staaft men de kwaliteit van een netwerk aan het werken van de toestellen van 1 fabrikant?sirWard schreef:Al lijkt het mij vrij logisch dat wanneer Base uiteindelijk tot een akkoord komt, Proximus uiteindelijk wel moet volgen. We mogen niet vergeten dat laatstgenoemde dit jaar zichzelf d.m.v. reclame heeft uitgeroepen tot meest kwaliteitsvol netwerk. Dan staat het natuurlijk wel wat scheef als je als enige op de markt geen iPhones op je nieuwste netwerk hebt. Want de iPhone-gebruiker, die hoeft niet langer te kiezen tussen de pest en de cholera, die stapt over naar Base.
Het feit dat deze discussie überhaupt gevoerd wordt lijkt mij het bewijs dat heel wat mensen het hoog in hun bol hebben zitten. If Apple says so.MClaeys schreef:Sinds wanneer staaft men de kwaliteit van een netwerk aan het werken van de toestellen van 1 fabrikant?sirWard schreef:Al lijkt het mij vrij logisch dat wanneer Base uiteindelijk tot een akkoord komt, Proximus uiteindelijk wel moet volgen. We mogen niet vergeten dat laatstgenoemde dit jaar zichzelf d.m.v. reclame heeft uitgeroepen tot meest kwaliteitsvol netwerk. Dan staat het natuurlijk wel wat scheef als je als enige op de markt geen iPhones op je nieuwste netwerk hebt. Want de iPhone-gebruiker, die hoeft niet langer te kiezen tussen de pest en de cholera, die stapt over naar Base.Bij mijn weten mogen ze blijven adverteren met het meest kwaliteitsvolle netwerk, zelfs als de iPhone er niet op werkt. Het toestel en het netwerk staan los van elkaar, dat moet Apple oplossen... Zolang Base hen dus niet voorbij steekt klopt die reclame gewoon, iPhone of geen iPhone. Ik hoop dat ze het been stijf houden of in het slechtste geval duurdere iPhone abonnementen invoeren om het te bekostigen. Ze kunnen mijn geld dan aan iets nuttiger besteden, zoals de uitbreiding van het 4G netwerk en weet ik veel wat nog om hun netwerk te verbeteren.
En ik heb niks tegen de Apple producten he, ik heb thuis een iPad 2 liggen, maar een provider laten opdraaien voor de kuren van een fabrikant... No Tnx.
Samsung doet het ook. Verschil is wel dat ze hun whitelist ook gratis bijwerken..tonym schreef:GEEN ENKELE smartphone fabrikant buiten Apple een validatie eist.
Kunnen we nu eindelijk eens die eindeloze discussie (voor of tegen Apple) stopzetten?ispwatch schreef:Ik hoef trouwens ook niet te kiezen tussen de pest en de cholera, producten van de designmachine zijn voor mij sowieso een no go.
Je wilt liefst ban 20, 3 en 7 (In die volgorde, als je 7 mist, zal je daar niet heel veel van merken, 20 wel)Trojan schreef:Soit, ik ga het nog eens proberen.
Mijn zus zit in canada en kan een iphone 5s/c meebrengen voor mij. Welk model moet ze meepakken?
http://www.apple.com/iphone/LTE/
Afgaande op wat hier staat denk ik dat ze de A1532 of A1533 gsm moet meenemen.
Kan iemand dat bevestigen?
[Post made via mobile device ]
Goh, ik zou eerder een gefundeerde veronderstelling zeggen.iRockabizzydilly schreef:"Apple vind dit niet leuk", pure veronderstelling.