Graag zou ik mijn kabeltelevisie (Telenet), mijn telefoonabonnement (Belgacom) en mijn internetabonnement (Belgacom) willen laten omzetten in één formule van Telenet: Whoppa.
Het is enkel jammer dat de Telenetaansluiting ergens anders binnenkomt dan die van Belgacom.
Die van Telenet komt namelijk in de living binnen, en die van Belgacom in de speelkamer.
In de speelkamer heb je wel een tv/radio-aansluiting, kan ik daar de modem niet laten zetten of ben ik echt verplicht die in de living te laten plaatsen?
In de speelkamer staat een wifi-router (die ik wil behouden, ik moet geen draadloze router van Telenet hebben) en een telefoon. Daarnaast vertrekt er ook nog een telefoondraad (RJ-11) en een internetdraad (RJ-45, steekt in de wifi-router) naar boven, dus van de living naar de speelkamer kabels beginnen trekken zie ik echt niet zitten.
Wat dat is met de netwerkverdeler of NIU ouzo weet ik niet echt, maar kan die niet ergens daartussen geplaatst worden?
Zo zou het er dan uit zien (die twee draden die naar boven gaan staan er niet op)
![Afbeelding](http://img571.imageshack.us/img571/6162/75hv.png)
Alles aan de linkerkant staat in de living, alles aan de rechterkant zou dan in de speelkamer staan.
De splitter in de living staat achter de tv.
Zoals het plannetje hierboven, is het mogelijk om zo een Telenet modem aan te sluiten?
Mijn excuses, ik ben een beetje een leek als het hier op aankomt.
Alvast bedankt,
Mvg,
Arne