Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17/09

Hier kunt u alles kwijt over TV over de kabel
mattionline
Plus Member
Plus Member
Berichten: 211
Lid geworden op: 10 sep 2011, 14:32
Locatie: Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
Bedankt: 10 keer

Na King & Kong , Whop & Whoppa is het nu de beurt aan onze pakketten vol films, series en zenders. De gordijnen gaan open ...

Dinsdag 17 september gaat het doek open en presenteren we jullie graag ons aanbod.

Ben je ook een fervente film en/of series fan? Houden je kinderen ook van leuke animatiefilms?
Stel je vragen aan de bedenkers tijdens de live chat: dinsdag 17 september van 18u tot 19u.

Voor onze huidige Prime klanten verandert er niets. We brengen hen persoonlijk op de hoogte wat het nieuwe pakket voor hen kan betekenen.
http://snap.telenet.be/in-feiten/artike ... rpakketten

Ben eens benieuwd! :-D
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

ja, ze zien daar de (netflix) bui al hangen...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Ze spreken over filmfans... maar hun Prime aanbod blijft dan weer behouden ?
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1403
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

De bestaande internet en telefonie abonnementen, packs en shakes blijven / bleven toch ook altijd bestaan naast de nieuwe formules die men lanceert / lanceerde.

Zal net zoiets zijn voor die Film- en serie fans ... ben je nu Prime, dan blijf je behouden wat je hebt, wordt je vanaf 17 september klant dan krijg je de nieuwe Prime formule (of hoe dit beest ook zal heten in de toekomst).

Wil je als huidig Prime klant de nieuwe Prime formule (of hoe dit beest ook gaat heten dan) dan kan je overstappen onder de nieuwe voorwaarden.

Het zal zoiets zijn dat ze bedoelen.
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

Hopelijk een deftig pakket dat geen stukken van mensen kost en lauwe kost serveert. Vrees er voor, gezien Prime ook onder zijn huidige vorm blijft bestaan zal het niet zoveel verschillen.
Rke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 239
Lid geworden op: 27 nov 2006, 23:35
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Iemand die al meer weet ondertussen?


Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
Robert Ford
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1503
Lid geworden op: 12 nov 2005, 18:54
Uitgedeelde bedankjes: 110 keer
Bedankt: 102 keer

Neen,

Zelfs verdelers weten van niks. Er werd gevraagd tegen de klanten te zeggen om uit te kijken naar 17/09. Zal weer een dikke zak lucht worden vrees ik.
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2273
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 153 keer

Er beweegt al iets... :-)


Telenet TV-theek wordt Telenet entertaint:

http://snap.telenet.be/nieuw/artikel/te ... entertaint
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Ben je ook een fervente film en/of series fan? Houden je kinderen ook van leuke animatiefilms?
Stel je vragen aan de bedenkers tijdens de live chat: dinsdag 17 september van 18u tot 19u
Daar zullen alle kritische vragen weer netjes over het hoofd gezien worden en enkel bullshitvragen beantwoord worden. Na king/kong en whop/whoppa ken ik dit liedje al...

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2273
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 153 keer

Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Dus Prime wordt vervangen door deze 2 beesten, en ze zijn daar in Mechelen op de afdeling marketing nog steeds niet ontgroeid uit hun peuterperiode...
The saga continues!
Jack3770
Member
Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 06 apr 2011, 16:06
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 6 keer

Welke 'geniale' kleuter bedenkt daar de productnamen!?
Gebruikersavatar
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1899
Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
Bedankt: 35 keer

Gebruikersavatar
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1899
Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
Bedankt: 35 keer

Wat is Rex & Rio?

Op 23 september lanceren we Rex & Rio, onze extra pakketten met films, series en themazenders. Met Rex & Rio kijk je vanaf 23 september altijd met volle goesting naar wat jij wilt zien!

Ruime keuze uit themazenders en films & series op aanvraag
Voor een vast bedrag per maand
Binnenkort op Yelo TV: met internet van Telenet kijk je Rex & Rio op al je schermen en ieder op zijn scherm, en dat zowel binnen als buitenshuis!


Rex bestaat uit themazenders voor kids, comedy, documentaires en videoclips. Verder geniet je van Vlaamse films en series, kinderprogramma’s en filmklassiekers op aanvraag.

Rio bevat alles van Rex en nog véél meer. In totaal kijk je naar 40 themazenders: entertainment, sport & adult en de PRIME-zenders. Rio overtuigt met gloednieuwe topseries uit de VS, een week na de Amerikaanse première, en topfilms een jaar voor ze te zien zijn op een tv-zender in het basisaanbod.

Wat zijn de voordelen van Rex & Rio?

Altijd met volle goesting tv-kijken, wanneer jij het wilt. Films, series, kinderprogramma's, comedy, documentaire, entertainment en nog veel meer! Ontdek jouw goesting in het ruime aanbod op aanvraag en themazenders.
Iedereen in huis kijkt mee. Je vindt niet alleen jouw goesting, voor iedereen in huis zit er iets in. De hele familie geniet mee!
Voor een vast bedrag per maand.
Zonder reclameonderbrekingen!
Een uiterst flexibele abonnementsformule: stap elke maand in of uit, zonder extra kosten.
Binnenkort op Yelo TV!
Heb je ook internet van Telenet? Dan kun je met Yelo TV ook naar Rex & Rio kijken op je smartphone, tablet en computer. En tegelijk kijken op verschillende schermen is mogelijk.
Binnen en buitenhuis! Zolang je toegang hebt tot internet van Telenet, neem je Rex & Rio overal mee naartoe.


Welke films, series en zenders kan ik bekijken met Rex?


Rex, dat zijn films en series op aanvraag, volledig volgens jouw goesting

Populaire Vlaamse films
Films en series voor kinderen
Ultieme filmklassiekers
Documentaires
Vergeten pareltjes

Met Rex krijg je ook toegang tot 20 themazenders

Animal Planet
Baby TV
Boomerang
Investigation Discovery
Science Discovery
Discovery World
Disney Junior
Disney XD
E! Entertainement
History Channel
Lacht
Lite TV
Mezzo
MTV Rocks
Fashion One
Nick Hits
Out TV
Travel Channel
NickToons
VI+1

+ Music Choice (muziekkanalen)

Welke films, series en zenders kan ik bekijken met Rio?

Rio is er voor de echte film- en seriefanaat, op aanvraag staan er 2.000 films en 2.000 afleveringen van series voor je klaar:

Internationale series, een week na de Amerikaanse première & een selectie Vlaamse series
Niet te missen films, een 1 jaar voor ze elders op tv te zien zijn
De betere internationale festivalfilm
Vlaamse films
Animatiefilms
Films en series van themazenders zoals FoxLife, TCM, MGM, ...
Inclusief het PRIME-aanbod dat je misschien al kende


Met Rio krijg je ook toegang tot 40 digitale themazenders met haarscherp beeld en geluid, waaronder de PRIME-zenders.

Animal Planet
Baby TV
Boomerang
Investigation Discovery
Science Discovery
Discovery World
Disney Junior
Disney XD
E! Entertainement
History Channel
Lacht
Lite TV
Mezzo
MTV Rocks
Fashion One
Nick Hits
Out TV
Travel Channel
NickToons
VI+1
13 th Street Universal
Blue Hustler
Discovery HD
FoxLife HD
MGM
Motors TV
MTV Live HD
Playboy TV
Penthouse HD
TCM
PRIME Star HD
PRIME Action
PRIME Fezztival
PRIME Family
PRIME Star +1
PRIME Series
Syfy
TNT HD
Shorts TV
Trace Sports HD
+ Music Choice (muziekkanalen)
Laatst gewijzigd door svermassen op 17 sep 2013, 15:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1899
Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
Bedankt: 35 keer

VEEL BELANGRIJKER !!!

Ik heb al een zenderpakket. Wat verandert er na Rex & Rio?


Als bestaande klant met PRIME Film, PRIME Film & Sporting Telenet, Sporting Telenet, Plus Pakket… kun je blijven genieten van het huidige aanbod.
Voor liefhebbers van films, series en themazenders bieden Rex & Rio wel een beter aanbod. En binnenkort, krijg je met internet van Telenet en Yelo TV ook kijkplezier op al je schermen.


Ik heb PRIME Film


Als PRIME-abonnee kun je voorlopig blijven genieten van PRIME Film. Wil je overstappen naar Rio (vanaf 23 september)? Dan geniet je van…

40 themazenders: waaronder de PRIME-zenders, maar ook documentaires, kinderprogramma’s, entertainment, sport & adult
2.000 films waaronder grote filmtoppers, enkele maanden na de bioscooprelease; alsook het vroegere PRIME à la carte aanbod
2.000 afleveringen van series, waaronder Amerikaanse topseries, een week na hun release in de VS en een selectie Vlaamse series en kinderprogramma’s
Binnenkort op Yelo TV: met internet van Telenet en dankzij Yelo TV ook op je smartphone, tablet en computer: op verschillende schermen tegelijk (ieder zijn goesting), zowel binnen als buitenshuis
Nu al op Yelo TV: ook als je overstapt naar Rio, blijf je genieten van PRIME Films & Series op aanvraag op Yelo TV

In de loop van 2014 zal PRIME Film als apart pakket beëindigd worden omdat alles inbegrepen is in Rio. Daarover krijg je als PRIME-abonnee op het gepaste moment meer info.



Ik heb een PRIME Film & Sporting Telenet


Als bestaande abonnee kun je blijven genieten van Sporting Telenet en voorlopig ook nog van PRIME Film.

Even opletten als je wilt overstappen naar Rio (vanaf 23 september), dan is het combinatievoordeel van PRIME Film en Sporting Telenet niet meer van toepassing. Voor het voordeel waarvoor jij in aanmerking komt…

meld je vanaf 23 september aan op Mijn Telenet
of
bel vanaf 23 september naar 0800 66 910




Ik heb een Plus Pakket

Als bestaande abonnee kun je voorlopig blijven genieten van het Plus Pakket. Wil je overstappen naar Rex (vanaf 23 september)? Dat extra pakket kan jou heel wat extra kijkplezier bieden.

20 themazenders: voor de kinderen, comedy, documentaires, videoclips
1.000 films (o.a. Vlaamse films, filmklassiekers)
1.000 afleveringen van series (ook een selectie Vlaamse series en kinderprogramma’s)
Binnenkort: met internet van Telenet en dankzij Yelo TV ook op je smartphone, tablet en computer: op verschillende schermen tegelijk (ieder zijn goesting), zowel binnen als buitenshuis


In de loop van 2014 zal het Plus Pakket beëindigd worden. Daarover krijg je als Plus Pakket-abonnee op het gepaste moment meer info.
Gebruikersavatar
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1899
Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
Bedankt: 35 keer

BBC 3+4 verdwijnen als we de lijst mogen geloven.
Eveneens zijn er ook een deel HD-zenders verdwenen.
We zullen maar afwachten zeker.
dotslasher
Member
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 14 jun 2007, 17:13
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

Ik heb een PRIME Film & Sporting Telenet

Als bestaande abonnee kun je blijven genieten van Sporting Telenet en voorlopig ook nog van PRIME Film.
Ja voorlopig nog. Das mooi gezegd. Dus na verloop van tijd zullen ze u toch die nieuwe dingen in uw strot duwen en moet je weer meer betalen als je een soortgelijke combinatie wil behouden.

Waarom komen ze nu niet met zelfbouw pakketten? Wat interesseert mij nu die kinderkanalen?

Als de prijs in combinatie met Sporting telenet gelijk blijft dan geen probleem hoor ;)
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

Ik heb momenteel Music Choise, de vraag is wat er daarmee zal gebeuren.
Ik betaal momenteel € 5,95/maand, ze zullen niet moeten denken om mij te verplichten om REX te nemen waar ik dan zo'n slordige € 14 zal moeten betalen, want dan vliegt dan de ganse santeboetiek buiten, IK ZAL DAT NIET BETALEN! :x :x
Die TV zenders die ik zou moeten bijnemen interesseren mij niet, ik heb nl daar geen tijd voor, ik heb al mijn handen genoeg vol met die 75 basiszenders waarvan ik een 5 tal van bekijk.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

svermassen schreef:Rex bestaat uit themazenders voor kids, comedy, documentaires en videoclips. Verder geniet je van Vlaamse films en series, kinderprogramma’s en filmklassiekers op aanvraag.
Min of meer een lege doos dus... en nog een dure ook.
svermassen schreef:Rio bevat alles van Rex en nog véél meer. In totaal kijk je naar 40 themazenders: entertainment, sport & adult en de PRIME-zenders. Rio overtuigt met gloednieuwe topseries uit de VS, een week na de Amerikaanse première, en topfilms een jaar voor ze te zien zijn op een tv-zender in het basisaanbod.
Een mooie doos... maar een hele dure waarbij het alles of niets is... duidelijk de nieuwe strategie van TN.

Ze hebben dus duidelijk nog veel potentieel gelaten voor de concurrentie zoals Netflix.
bombas
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 27 jul 2006, 10:33
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 36 keer

Alle geweldig he...

In het Rex pakket zitten minder zenders dan in mijn huidige Plus pakket en ik zal er meer voor moeten gaan betalen. Het plus pakket gaat toch verdwijnen in 2014. En dan die vlaamse films en series op aanvraag gaan ook niet gratis zijn!
Het is volledig "MIJN GOESTING" (om telenet taal te gebruiken).

Iemand een idee wat het mij gaat kosten om mijn plus pakket op te zeggen?
tom35
Pro Member
Pro Member
Berichten: 313
Lid geworden op: 20 apr 2009, 19:40
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 23 keer

Pff vroeger betaalde je voor het pakket met scifi en vh13 iets van een 6 of 10 euro dacht ik, nu betaalt ge der 25. Heb lang overwogen om dat terug binnen te halen, nu, in geen 100 jaar. Dat is verdorie 300 euro per jaar .
Goed bezig telenet met je klanten weg te jagen.

Geen pakketten meer, dat staat vast...

Tom
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1403
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

Dat zijn pakketten die onbetaalbaar zijn. Veel te duur voor een gewone werkmens. Het geld groeit niet op de mens zijne rug, er moet dagelijks hard voor gewerkt worden. In plaats van al die dure fantasietjes te lanceren zou men beter dringend eens werk maken van een goede betaalbare budget formule. Zoals Scarlet Trio of Snow van Base.
bombas
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 27 jul 2006, 10:33
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 36 keer

Wel Muziekbos volledig mee eens.

Een van de redenen dat ik het plus pakket nam was Syfy and 13th enerzijds en de kinderkanalen anderzijds.
De dag dat dit pakket verdwijnt hoeft het voor mij ook niet meer.

Laat de prijzen maar stijgen TN, het aantal klanten met pakketten zal wel dalen.
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

Rex & Rio ? Sickbeard & Couchpotato da was pas origineel geweest :beerchug:
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
dragonflo
Premium Member
Premium Member
Berichten: 734
Lid geworden op: 30 dec 2009, 23:49
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 22 keer

bombas schreef:En dan die vlaamse films en series op aanvraag gaan ook niet gratis zijn!
Ik vermoed dat het inbegrepen is in de prijs. Dat is toch wat ze zeiden.
Digivan2
Starter
Starter
Berichten: 24
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:37
Bedankt: 1 keer

Ook eens gekeken naar de 'omwenteling'- tja, inderdaad: oude wijn in nieuwe zakken (hehe, die uitdrukking was ik nog niet tegengekomen :-D ). Inderdaad zwak te noemen. Ik heb momenteel het documentairepakket van 6 euro per maand als extra - dat vliegt buiten als het wordt stopgezet in 2014 en wordt vervangen door Rio (en inderdaad, wat een belachelijke namen zeg - alsof er geen vijfletterwoorden meer mogen worden gebruikt - ah ja whoppa, dat zijn er zes, is dat niet te moeilijk voor 'de mensen'?).
Ik moet zeggen, dat ik eens te meer moet inzien dat tv via kabel aan het doodbloeden is - beperkt en duur aanbod, geen keuze (tenzij serieuze meerprijs), beperkte kwaliteit (Discovery zenders zien er gewoon 'analoog' uit - 'haarscherp beeld' ? anyone).
Via satelliet is het aanbod oneindig groter, incl in HD. Ik denk dat we nog lang gaan mogen wachten vooraleer de Duitse en Brits openbare zenders in HD te zien zullen zijn op de kabel. Dus: terugschroeven tot een basispakket en zelf aanvullen via satelliet, da's het motto.
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1749
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 140 keer

Voor $ 13/maand heb je unblock-us & netflix(en als je niet picky bent om alles op je tv/smartphone/tablet te zien heb je unblock-us niet eens nodig).
Das nog altijd goedkoper dan de € 14,95 euro van Rio(waarbij je nog eens je huur decoder/TV-kabel-abonnement moet rekenen).
Dikke fail dus.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Je moet nu ook geen kerstomaten met echte tomaten gaan vergelijken he. In die €15+huur van Telenet zitten wel een hele hoop TV zenders, en er zijn nu eenmaal hopen klanten die nog iets anders willen zien dan enkel films en series. Het aantal klanten dat bvb Netflix neemt maar dan voor de rest niets van TV-zenders wil (op welke manier dan ook) is m.i. toch wel een heel beperkte groep.

Op zich vind ik het aanbod van Telenet nu ook niet belachelijk duur (maar zeker ook niet goedkoop). Waar ik me meer aan stoor, is dat ze onder het mom van 'vereenvoudiging' gewoon een groot aantal klanten een hoop dingen in de strot blijven duwen waar die eigenlijk helemaal niet op zitten te wachten, maar er wel voor mogen betalen. Voor mij maakt het tot nu toe geen verschil omdat ik enkel 3P klant ben en de Whoppa perfect aansloot bij wat ik voordien had, al de rest interesseert me niet en betaal ik ook niet voor. Voor een hoop klanten zijn hun recente aanpassingen eigenlijk gewoon ongevraagde upgrades aan een hogere prijs.
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8445
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
Bedankt: 618 keer

Ja,

Ik betaal nu speciaal bij om BBC3 en 4 te ontvangen, en die zijn gevaarlijk afwezig in die lijstjes.
Laat ons hopen dat die in de standaard pakketten komen.
Ik heb 2 zenderpakketten, voor de BBCs en Syfy, TNT, de Discoveries etc...
Als ze dus meer zenders achter een duurdere paywall zetten en dan nog bestaande zenders verwijderen, dan zal de beslissing om Telenet te blijven gebruiken toch wel op HEEL losse schroefjes komen te staan.

Ik zie al verdwijnen in het dure pakket:
13th street
Syfy
TCM
TNT

En natuurlijk weer NERGENS informatie te vinden over de rest van de zenders, enkel de huidige (en soon-to-be verouderde) zenderlijsten.

Ook typisch: de klant vraagt fijnere controle, de mogelijkheid om individuele zenders bij te nemen; en wat doet Telenet? Het omgekeerde natuurlijk :-p
't Is om van te huilen...
bombas
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 27 jul 2006, 10:33
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 36 keer

Helemaal de goesting van de klant. :-(
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Als Snow een beetje slim is, spelen ze dat nu helemaal uit in hun reclame-campagnes.
Gebruikersavatar
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1899
Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
Bedankt: 35 keer

ITnetadmin schreef:Ja,

Ik betaal nu speciaal bij om BBC3 en 4 te ontvangen, en die zijn gevaarlijk afwezig in die lijstjes.
Laat ons hopen dat die in de standaard pakketten komen.
Ik heb 2 zenderpakketten, voor de BBCs en Syfy, TNT, de Discoveries etc...
Als ze dus meer zenders achter een duurdere paywall zetten en dan nog bestaande zenders verwijderen, dan zal de beslissing om Telenet te blijven gebruiken toch wel op HEEL losse schroefjes komen te staan.
Volgens datgene dat ik van de persco begrepen heb, is TN duidelijk in de zenderlijst aan het snoeien.
En diegene die niet meewillen zullen begin 2015 pech hebben.
ITnetadmin schreef: Ik zie al verdwijnen in het dure pakket:
13th street
Syfy
TCM
TNT
Daar heb ik mijn twijfels aan dat dit zou verdwijnen. Hier is wel wat pottentieel voor.
In tegenstelling tot de BBC-zenders.
Wat ik eerder vermoed is dat ARD en ZDF bij Telenet hetzelfde zal ondergaan zoals bij BGC.
En was het niet al zo dat de BBC-zenders vanuit de UK al op de helling stond i.v.m. het uitzenden buiten UK?
ITnetadmin schreef: En natuurlijk weer NERGENS informatie te vinden over de rest van de zenders, enkel de huidige (en soon-to-be verouderde) zenderlijsten.
Ik heb eens een poging gewaagd via Twitter. De vergelijking tussen Plus-pakket en Rex/Rio.
De volgende vraag die dan volgt, wat met de zenders die verdwijnen?
En ik snap niet goed waarom er een deel HD-zenders verdwijnen?
ITnetadmin schreef: Ook typisch: de klant vraagt fijnere controle, de mogelijkheid om individuele zenders bij te nemen; en wat doet Telenet? Het omgekeerde natuurlijk :-p
't Is om van te huilen...
Je moet eens een filmpje (persco)) van gisteren bekijken hoe dat ze die vraag uitwijken :nono:
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4539
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 254 keer
Bedankt: 210 keer

ITnetadmin schreef:Ja,

Ik betaal nu speciaal bij om BBC3 en 4 te ontvangen, en die zijn gevaarlijk afwezig in die lijstjes.
In dat vragenuurtje komt dat aan bod, ze verdwijnen dus op het moment dat het Pluspakket verdwijnt...
ITnetadmin schreef:Ook typisch: de klant vraagt fijnere controle, de mogelijkheid om individuele zenders bij te nemen; en wat doet Telenet? Het omgekeerde natuurlijk :-p
't Is om van te huilen...
Tja, hoeveel keer heb je een provider al weten moeite doen om zaken te hervormen, om het dan goedkoper te maken voor de consument ?
Het is duidelijk dat ze de prijs per maand die elke consument uitgeeft willen doen stijgen.
Dus nemen ze de mogelijkheid weg om kleinere pakketjes te nemen, zogezegd omdat dat dan eenvoudiger is...
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4539
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 254 keer
Bedankt: 210 keer

svermassen schreef:Volgens datgene dat ik van de persco begrepen heb, is TN duidelijk in de zenderlijst aan het snoeien.
En diegene die niet meewillen zullen begin 2015 pech hebben.
En de anderen dus ook.
svermassen schreef:Daar heb ik mijn twijfels aan dat dit zou verdwijnen. Hier is wel wat pottentieel voor.
Syfy komt al zeker bij het Rio pakket, dat kwam aan bod in dat vragenuurtje.
svermassen schreef:In tegenstelling tot de BBC-zenders.
Spijtig voor diegene die geen schotel kunnen zetten.
Tegen begin 2014 zal ik gratis BBC One HD, BBC Two HD, BBC Three HD en BBC Four HD hebben (en nog een pak andere Britse zenders) via mijn schoteltje.
Ik weet niet eens of zelfs nog maar BBC One HD zal blijven bij Telenet, want over het HD XL pakket heb ik met geen woord horen reppen.
svermassen schreef:En was het niet al zo dat de BBC-zenders vanuit de UK al op de helling stond i.v.m. het uitzenden buiten UK?
Als een aanbieder als Telenet of Belgacom de rechten betaalt kan dat geen probleem zijn.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8445
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
Bedankt: 618 keer

En weten we waarom BBC3 en 4 verdwijnen? Issues met de BBC of gewoon willekeur?
En ja, Syfy in Rio vs Syfy in Plus scheelt een serieus stuk in mijn budget hoor.
Die willen downloaden nog meer aanmoedigen zeker?

Ik wil ook al effe een schoteltje steken, maar dan ist oorlog met den huisbaas vrees ik.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

biedt Bhaalu dan geen mogelijkheid om via TVV abo die BBC zenders te ontvangen zonder eigen schotel op het dak!?
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8445
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
Bedankt: 618 keer

TVV heeft geen BBC 3 en 4 in zijn abbo; die zitten op freeview op een andere satelliet.
Een mogelijke goede oplossing zou een systeem zijn dat freeview aanbiedt via internet?
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

er bestaan kleine (rechthoekige) schoteltjes die gericht kunnen worden op astra2, misschien wel zonder dat de huisbaas het weet :wink:

Ik maak dagelijks gebruik van de (engelse) FTA zenders. Ontvangst hiervan via internet zou te duur worden aan datastreams...
Laatst gewijzigd door wied op 18 sep 2013, 13:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8445
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
Bedankt: 618 keer

tmoet tegen de voorgevel :-)
Hoewel een binnenopstelling mss mogelijk is?
Nuja, ik heb een ballustrade, dus als ik een kleine (bestaan er nog transparante schotels? ) schotel daarop monteer (maar is er geen minimum size nodig?) ...
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

rechthoekige, doorschijnende, enz. schijnen nog te bestaan, maar zijn wel erg duur (kathrein). Een 55cm schoteltje van triax kost ca 25,00 € en zal zeker goed beeld geven bij normale weersomstandigheden! Als ge zulk schoteltje kunt versieren ben je alvast welkom om bij mij hier (antwerpen-noord) deze te testen vooraleer een ontvanger te kopen...

http://www.flandersdigital.be/product_i ... cts_id=750
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
Plaats reactie

Terug naar “Kabel TV (Telenet, Numericable, Voo, Orange)”