ITnetadmin schreef:Ja,
Ik betaal nu speciaal bij om BBC3 en 4 te ontvangen, en die zijn gevaarlijk afwezig in die lijstjes.
Laat ons hopen dat die in de standaard pakketten komen.
Ik heb 2 zenderpakketten, voor de BBCs en Syfy, TNT, de Discoveries etc...
Als ze dus meer zenders achter een duurdere paywall zetten en dan nog bestaande zenders verwijderen, dan zal de beslissing om Telenet te blijven gebruiken toch wel op HEEL losse schroefjes komen te staan.
Volgens datgene dat ik van de persco begrepen heb, is TN duidelijk in de zenderlijst aan het snoeien.
En diegene die niet meewillen zullen begin 2015 pech hebben.
ITnetadmin schreef:
Ik zie al verdwijnen in het dure pakket:
13th street
Syfy
TCM
TNT
Daar heb ik mijn twijfels aan dat dit zou verdwijnen. Hier is wel wat pottentieel voor.
In tegenstelling tot de BBC-zenders.
Wat ik eerder vermoed is dat ARD en ZDF bij Telenet hetzelfde zal ondergaan zoals bij BGC.
En was het niet al zo dat de BBC-zenders vanuit de UK al op de helling stond i.v.m. het uitzenden buiten UK?
ITnetadmin schreef:
En natuurlijk weer NERGENS informatie te vinden over de rest van de zenders, enkel de huidige (en soon-to-be verouderde) zenderlijsten.
Ik heb eens een poging gewaagd via Twitter. De vergelijking tussen Plus-pakket en Rex/Rio.
De volgende vraag die dan volgt, wat met de zenders die verdwijnen?
En ik snap niet goed waarom er een deel HD-zenders verdwijnen?
ITnetadmin schreef:
Ook typisch: de klant vraagt fijnere controle, de mogelijkheid om individuele zenders bij te nemen; en wat doet Telenet? Het omgekeerde natuurlijk :-p
't Is om van te huilen...
Je moet eens een filmpje (persco)) van gisteren bekijken hoe dat ze die vraag uitwijken