VoipTiger.com: Nieuwe Belgische VoIP Provider

JanD25
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 11 jun 2013, 16:32
Bedankt: 2 keer

Hierbij mijn ervaringen na 1 week met VoipTiger

situatie :

2 vaste nummers overgedragen naar VoipTiger, hierna
09_mijn_tel en 09_mijn_fax genoemd. Je moet voor een
overdracht Uw laatste factuur uploaden en een formulier
van Voxbone invullen, ondertekenen en uploaden.

09_mijn_fax wordt ingesteld met fax2email, 09_mijn_tel moet
doorschakelen naar 0496_mijn_gsm na x seconden.
Alles valt makkelijk in te stellen,
maar snel blijkt er met het doorschakelen een probleem te zijn,
sommige oproepen worden niet doorgeschakeld en de opbeller krijgt een
soort bezettoon te horen. Na heel wat tests en diverse mails gewisseld met
support van VoipTiger, blijkt dat de oproepen die komen van een privenummer
of iemand die op zijn gsm gebruik maakt van "hide my caller id", een bezettoon
krijgen i.p.v. doorgeschakeld te worden naar 0496_mijn_gsm. Die oproepers kunnen
nochtans wel gewoon rechtstreeks naar 0496_mijn_gsm bellen. Andere oproepen worden
zonder probleem doorgeschakeld naar 0496_mijn_gsm.

Na al dat testen bleek er bij de diverse vaste telefoons en gsm's die daarvoor gebruikt zijn toch
belkrediet verdwenen te zijn, niettegenstaande er geen gesprek tot stand kwam.
Voor nieuwe tests werd de doorschakeling uitgezet en er bleek belrediet af te gaan
bij de bellers naar 09_mijn_tel, ook als daar niet wordt opgenomen !
Dat ik een doorschakeling had ingesteld bleek dus niet de oorzaak te zijn.

Support van VoipTiger liet ondertussen (op 11 juni) per mail weten "iets gewijzigd" te hebben
om het onterecht aanrekenen van gesprekskosten te verhelpen. Ik heb daarvoor deze morgen (12juni)
nog 1 enkele test gedaan, en er bleek nog altijd belkrediet te verdwijnen zonder dat er een
gesprek tot stand kwam. Ook getest met lijnen die geen setup kost aanrekenen, dus dat is ook niet de
oorzaak.

Support is wel aanwezig, zelfs dikwijls nog na de werkuren.

Helaas is het beoordelen van de gesprekken zelf door bovenstaande een beetje
achterwege gebleven, alhoewel ik op dat vlak geen problemen heb ondervonden.

In de call history wordt het netwerk van de bestemmeling soms foutief aangeduid, ik
denk dat dat bepaald wordt op basis van de prefix, dus 0475 = proximus enz.
Dit is voor zeer veel gsm's niet meer juist, maar who cares ?

Besluit : voor wie outbound wil bellen is dit zeker en vast het proberen waard, je neemt daarvoor
ook bijna geen risico, maar als je nummers overdraagt voor inbound stellen zich nog enkele
problemen die helaas afbreuk doen aan de ontelbare mogelijkheden die VoipTiger biedt.

mvg,
Jan

Update hieronder in post van 12 juni !
Laatst gewijzigd door JanD25 21 jun 2013, 19:38, in totaal 1 gewijzigd.
Pico
Plus Member
Plus Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 02 maa 2007, 19:56
Locatie: Belgium
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 25 keer

Heb dit zelf ook eens getest, en inderdaad was daar ook niet van op de hoogte (staat nergens vermeld op hun site!)
bij het opbellen van het inkomend VoipTiger DID-nummer wordt er vanaf de eerste beltoon
aangerekend aan de opbeller, zelfs al wordt er niet opgenomen!

Niet echt klantvriendelijk dus als je als zelfstandige/KMO uw nummers bij VoipTiger hebt
en uw klanten laat betalen voor niet beantwoorde oproepen! :nono:
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2386
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

Voiptiger neemt dan de oproep aan en simuleert de beltoon totdat de ontvanger zelf opneemt.
Bij weepee is dit ook, afhankelijk van een setting. Als weepee fax-detectie moet doen, doen ze hetzelfde. Anders werkt het als bij een gewone oproep en is het pas betalend als er echt wordt opgenomen.
JanD25
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 11 jun 2013, 16:32
Bedankt: 2 keer

Update van mijn post van 12 juni :

Als U mij opbelt, kost wachten tot ik opneem aan U geen belkrediet meer :-D
Krijgt U voor een of andere reden een bezettoon te horen, dan kost U dat ook
geen belkrediet meer :-) (update 21/06)
Doorschakelen anonieme oproep : niet gewijzigd :cry:

Opmerkingen worden door support blijkbaar ernstig genomen en waar mogelijk verholpen,
mits gebruikers de moeite doen om ze te melden natuurlijk.

Ondertussen ook gestart met uitgaand bellen via VT en dat lijkt toch allemaal
vlot en met degelijke kwaliteit te verlopen.

mvg,
Jan
Laatst gewijzigd door JanD25 22 jun 2013, 09:32, in totaal 3 gewijzigd.
devastator
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1218
Lid geworden op: 01 nov 2005, 10:53
Locatie: Pelt
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 56 keer

Staat een blacklist op de todo list?
Echt irritant als ik mijn voicemail wil bellen.

Daardoor staat CallTiger momenteel helaas uit :|
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

De CallTiger App (waar ik trouwnes heel tevreden over ben) initieert de call via een SMS in geval je smartphone geen internet heeft (3G of WLAN).
Weet iemand of je zo'n callback ook zou kunnen opzetten door zelf en sms te sturen?
Ik denk hierbij aan GSM gebruikers die geen smartphone hebben, maar een groot aantal sms in de belbundel.

Zo'n sms moet eigenlijk niet veel meer bevatten dan het nummer dat je wil bellen, toch?

Zelfde vraag voor de Betamax call-back?
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2386
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

Voorbeeld van de betamax callback url staat hier uitgelegd:

http://progx.ch/home-voip-appel-3-1-1.html
MVA
Plus Member
Plus Member
Berichten: 121
Lid geworden op: 30 apr 2013, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

Ik heb geprobeerd om na te gaan wat in er in de sms staat die call-tiger verstuurd. Verder dan dat de SMS naar 0479057868 (een proximus-nr) gaat ben ik niet gekomen. De gestuurde sms valt nergens terug te vinden, zelfs niet in de raw sms-database die ik via adb en root-toegang kon downloaden van mijn telefoon ...
VoipTigerJelle
ISP Staff
ISP Staff
Berichten: 18
Lid geworden op: 21 sep 2012, 11:51
Bedankt: 1 keer

devastator schreef:Staat een blacklist op de todo list?
Echt irritant als ik mijn voicemail wil bellen.

Daardoor staat CallTiger momenteel helaas uit :|
Beste, waarschijnlijk heeft u niet de laatste versie: 1.25. Deze onderschept nummers <7 cijfers niet. Zodanig worden oproepen naar VM en hulpdiensten niet inderschept door CallTiger.

EDIT:
ygeffens schreef:Op mijn iOS toestel, is daar de app gewoon "VoipTiger"?

Werkt die ook met callback?

Kan ik ook een callback naar een niet-belgisch nummer laten gebeuren?
Ik heb namelijk voor elk land waar ik naar reis een plaatselijke simkaart.
Beste, de app kan in elk land gebruikt worden. U kan in elk land uw GSM nummer in de app wijzigen als u er een andere simkaart insteekt. De iOS versie is "Waiting for review" bij Apple. Kan elk moment goedgekeurd worden.
Laatst gewijzigd door TiTanium 25 jun 2013, 19:45, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: dubbeltje samen gevoegd ;)
jorgo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 21 dec 2009, 15:59
Uitgedeelde bedankjes: 146 keer
Bedankt: 30 keer

Jammer genoeg wel geen te beste ervaringen met hun support :-(

Op 08/06 een gedetailleerd ticket aangemaakt (duidelijke beschrijving vh probleem, logs, screenshot) en tot op heden nog altijd geen reactie.
Jammer, want ik wou er een tweede account aanmaken om op een andere locatie ook gebruik te maken van hun diensten.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Ik heb een groot deel van het topic gelezen, maar niet gevonden waar je kan zien hoe lang je Call-Tiger belwaarde nog geldig is (ik zie het in de Android app ook niet staan). Dus weet iemand waar ik dit kan vinden? Ik kan ook niet goed onthouden wanneer mijn 6 maanden om zijn. Ook op de Call-Tiger website kan je niet inloggen, dus ook dat is geen optie.
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Vaganzza schreef:Ik heb een groot deel van het topic gelezen, maar niet gevonden waar je kan zien hoe lang je Call-Tiger belwaarde nog geldig is.
http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 40#p491373 :).

Hier antwoordt VoipTiger dat je belkrediet niet vervalt, op voorwaarde dat je het tenminste één keer per 6 maand gebruikt (dus min. één telefoontje om de zes maanden).
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Dat heb ik wel gevonden, maar dat was mijn vraag niet: hoe kan ik zien wanneer mijn belwaarde vervalt? Want het gebeurt wel dat ik een tijdje daar niet mee bel.
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Ik probeerde vandaag voor de eerste maal te bellen via Call-Tiger, ik heb deze ingesteld dat wanneer ik een nummer wil bellen er gevraagd wordt via wat ik wil bellen. Bij die opties staat Call-Tiger er niet tussen (enkel Telefoon en Viber staan er als opties). Wanneer ik in Call-Tiger zet: use this service to make all calls, dan krijg ik hetzelfde resultaat...

Dit op een S3 mini met Android 4.1.2. Weet iemand hier raad mee hoe ik dit kan oplossen?
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Als je bij de eerste keuzemenu (Telefoon - Viber) voor Telefoon kiest, wat gebeurt er dan?
Misschien krijg je nu een 2de keuzemenu met de CallTiger optie?
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Bedankt, dat is het inderdaad! :banana:
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
jorgo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 21 dec 2009, 15:59
Uitgedeelde bedankjes: 146 keer
Bedankt: 30 keer

Is het eigenlijk mogelijk het callerid van een inkomende oproep op een andere lijn door te sturen als callerid bij voiptiger?
Dus: iemand met nummer 111 belt naar nummer 222 (wat bij WeePee staat). In de PBX wordt 111 doorgeschakeld naar 333, waarbij 333 het callerid ziet van 111, dat binnenkwam op 222(van bij WeePee)?
JanD25
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 11 jun 2013, 16:32
Bedankt: 2 keer

@ jorgo,
Ik heb al sinds 2 maanden 2 lijnen bij voiptiger en ik kan U wel helpen bij een experimentje.
begrijp ik het goed als volgt :?
je hebt nu al 222 bij weepee en zou daar een doorschakeling instellen naar een nieuw te nemen 333 bij voiptiger, maar je wil caller id van 111 niet
kwijtraken, of schakel je zelf door via een eigen PBX bij U thuis of op kantoor ?

mvg,
Jan
jorgo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 21 dec 2009, 15:59
Uitgedeelde bedankjes: 146 keer
Bedankt: 30 keer

Er is momenteel een doorschakeling voor inkomende oproepen op nummer 222, wat bij WeePee staat.
Dit gebeurd door een PBX (asterisk), waarbij de inkomende oproep via VoipTiger naar 333 wordt doorgeschakeld.
Nu ziet nummer 333 altijd het nummer wat bij VoipTiger staat, ongeacht wie er belt.

Mijn vraag is dus of het mogelijk is het CID door te sturen bij VoipTiger (wat binnenkomt op 222), zodat nummer 333 ziet wie er echt heeft gebeld.
Laatst gewijzigd door jorgo 11 sep 2013, 19:54, in totaal 1 gewijzigd.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Dit gaat nooit als je de doorschakeling programmeert op een eigen PBX.
Want daar hebben ze geen controle op, en je zou dan gelijk welke caller-id kunnen meesturen.
Bij een doorschakeling wordt altijd het nummer meegestuurd van de lijn, waarover de doorschakeling verloopt.

Anders is het, als de doorschakeling bij de provider gebeurt: dan ziet de bestemmeling het nummer van de oproeper.
Als je een doorschakeling programmeert bij WeePee op lijn 222 (via de klantentool), naar lijn 333, dan gaat 333 zien wie er echt heeft gebeld.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

Sommige providers laten dit wel toe, althans op ISDN.
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Ik zag op het Franstalig Forum dat de VoIPTiger App nu ook beschikbaar is voor iOS (hoewel nog niet officiëel meegedeeld op hun website).

Je krijgt ook 0,50€ belkrediet, en je kan via de App belkrediet bijkopen, maar alleen bedragen van 1€ en 2€ .
Voor hogere bedragen moet je volgende link gebruiken: http://www.call-tiger.com/en/topup

Waarom alleen 1€ en 2€? Blijkbaar zijn dit de bedragen die door Apple goedgekeurd zijn?
Betalen via Paypal is voorzien voor later.

Bron: http://forum.adsl-bc.org/viewtopic.php? ... 1#p1345911
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
exop
Premium Member
Premium Member
Berichten: 497
Lid geworden op: 26 mei 2011, 15:22
Locatie: ANT/VLBR
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 27 keer

Het mag gezegd worden vind ik. De callTiger app is geweldig.
Callback werkt uitstekend! Weinig vertraging op het gesprek, althans een pak beter dan BetaMax.
jos123
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1348
Lid geworden op: 07 maa 2013, 12:32
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 92 keer
Bedankt: 62 keer

Wij zijn momenteel bezig met Voiptiger.

Echt geweldig, super service, kwaliteit, scherpe prijzen!

Calltiger app ook heel interessant, nu beschikbaar voor Android & Ios.
Internet: edpnet internet vdsl
Telefonie: Weepee + FreeVoipDeal - Fritzbox 7360 V1 06.31
Modem/Router:Fritzbox 7360 V1 06.31
Mobiel: Base PRO Connect, onbeperkt bellen + sms + 5GB data 4G
nephilimhell
Plus Member
Plus Member
Berichten: 135
Lid geworden op: 17 okt 2005, 20:34
Bedankt: 3 keer

ja, ik ben ook tevreden van voiptiger en call-tiger.

wel jammer dat vandaag hun service eruit ligt zo te zien.

zelfs beide websites zijn ontoegankelijk?
www.voiptiger.com en www.call-tiger.com

hopelijk komt er snel nieuws met uitleg van wat er gaande is en wanneer we opnieuw kunnen bellen
jos123
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1348
Lid geworden op: 07 maa 2013, 12:32
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 92 keer
Bedankt: 62 keer

nephilimhell schreef:ja, ik ben ook tevreden van voiptiger en call-tiger.

wel jammer dat vandaag hun service eruit ligt zo te zien.

zelfs beide websites zijn ontoegankelijk?
http://www.voiptiger.com en http://www.call-tiger.com

hopelijk komt er snel nieuws met uitleg van wat er gaande is en wanneer we opnieuw kunnen bellen
Hoelang waren ze buiten service?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Internet: edpnet internet vdsl
Telefonie: Weepee + FreeVoipDeal - Fritzbox 7360 V1 06.31
Modem/Router:Fritzbox 7360 V1 06.31
Mobiel: Base PRO Connect, onbeperkt bellen + sms + 5GB data 4G
nephilimhell
Plus Member
Plus Member
Berichten: 135
Lid geworden op: 17 okt 2005, 20:34
Bedankt: 3 keer

2u later kreeg ik mail dat er serverproblemen waren en dat het opgelost was en ze de server gaan vervangen

[Afbeelding Post made via mobile device ]
mgo72
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 805
Lid geworden op: 30 nov 2011, 11:21
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 37 keer
Contacteer:

Ok. Ga deze eens testen.

Had nog wel aantal vragen:

In buitenland zijn de prijzen allemaal afhankelijk van land en nummer dat je wilt bellen.

Is er een verschil in kwaliteit tussen de VOIPtiger en de CALLtiger?
Want de voip is denk ik goedkoper.

Bij iPhone app is het bellen niet automatisch denk ik bij contacten.

Iemand ervaring met de CALLtiger PRO?


Manuel gonzalez
jphermans
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 834
Lid geworden op: 31 aug 2009, 15:28
Locatie: Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 116 keer
Bedankt: 102 keer

Kan er ook in de cloud een andere sip provider ingesteld worden of is dit niet mogelijk.
Internet via EDPNET & Telenet Fiber 300
TV via Plex plugin xteve IPTV & Kodi
IPTV via different providers.
Telefonie via Edpnet(incoming) en Easycall (outgoing)
jos123
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1348
Lid geworden op: 07 maa 2013, 12:32
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 92 keer
Bedankt: 62 keer

Het enige wat mogelijk is een nummer laten weergeven die niet bij hen ligt.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Internet: edpnet internet vdsl
Telefonie: Weepee + FreeVoipDeal - Fritzbox 7360 V1 06.31
Modem/Router:Fritzbox 7360 V1 06.31
Mobiel: Base PRO Connect, onbeperkt bellen + sms + 5GB data 4G
jorgo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 21 dec 2009, 15:59
Uitgedeelde bedankjes: 146 keer
Bedankt: 30 keer

Krijgt nog iemand onterecht dit soort mails (er is voldoende krediet beschikbaar)?
Dear jorgo,

The remaining credit on your main account currently amounts to €0,00000000. Please purchase additional credit in the Shop in due time to avoid having your active services (Phone Number(s), Channels, Recharge Groups,.) blocked.

You are receiving this email because you activated this notification on MyVoipTiger. If you should want to change the settings for this option, you can do so under Credit Remaining in the Call/Credit Details section.

If you pay by wire transfer, please make sure to fill in the correct reference. Eg.: ICE00101233141676WT. A wire transfer can take up to 5 days to complete.

If you have any questions, please contact us by opening a ticket on MyVoipTiger.
jos123
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1348
Lid geworden op: 07 maa 2013, 12:32
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 92 keer
Bedankt: 62 keer

Ja, maar niet op de hoofdrekening = main account.
Internet: edpnet internet vdsl
Telefonie: Weepee + FreeVoipDeal - Fritzbox 7360 V1 06.31
Modem/Router:Fritzbox 7360 V1 06.31
Mobiel: Base PRO Connect, onbeperkt bellen + sms + 5GB data 4G
jorgo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 21 dec 2009, 15:59
Uitgedeelde bedankjes: 146 keer
Bedankt: 30 keer

Ben weer mee, ik wil eigenlijk verwittigd worden wanneer het krediet van mijn SIP account lager is dan een bepaald bedrag maar blijkbaar is dat niet mogelijk.
Heb de melding dan maar uitgezet.
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

Waar kan je die melding uitzetten?
Sinds een paar dagen krijg ik dat ook, hoewel mijn Call-Tiger nog €10 krediet heeft.

Een beetje de klanten pesten :bang:
jorgo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 21 dec 2009, 15:59
Uitgedeelde bedankjes: 146 keer
Bedankt: 30 keer

Inloggen - Telephony Settings - Call/Credit details - Please inform me by email when the credit on my main account is less than €
jorgo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 21 dec 2009, 15:59
Uitgedeelde bedankjes: 146 keer
Bedankt: 30 keer

SIP registratie bij VoipTiger lukt niet hier en zelfs de website is niet bereikbaar, bij jullie ook?
http://downforeveryoneorjustme.com/voiptiger.com geeft alvast aan dat ik niet alleen ben.

Edit: te vroeg gepanikeerd, inmiddels al weer werkend
jorgo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 21 dec 2009, 15:59
Uitgedeelde bedankjes: 146 keer
Bedankt: 30 keer

Problemen met SIP registratie bij VoipTiger, al van vannacht.
Ben ik de enige?
blidi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 380
Lid geworden op: 14 okt 2004, 17:52
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 29 keer

Bij mij werkt alles naar behoren.
exop
Premium Member
Premium Member
Berichten: 497
Lid geworden op: 26 mei 2011, 15:22
Locatie: ANT/VLBR
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 27 keer

Tegenwoordig heb ik enorm veel ruis en onderbrekingen op mijn gesprekken via de callback app voor Android. De persoon aan de andere kant verstaat me ongelofelijk slecht.

Iemand met gelijkaardige problemen en/of een oplossing?
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

een keer proberen via een betamax kloon misschien! Mijn freevoipdeal callback (android) werkt al lange tijd zoals het moet :-D
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
Plaats reactie

Terug naar “VoIP”