Al een geringe tijd probeer ik een e-mailadres aan te maken bij Skynet.
Ik ga dus naar dat skynettooltje & dan ben ik automatisch ingelogd bij volume, ik kan dus mijn volume checken enzo, dan klik ik links op e-mail, daar moet ik ook inloggen, ik neem mijn papiert met pass & login bij de hand & probeer opnieuw in te loggen & het lukt weer niet
Zelfde gebeurt als ik via IE, firefox of mozilla ga
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen
e-mailadres aanmaken bij skynet
-
- Elite Poster
- Berichten: 1676
- Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Ik weet dat het niet exact is wat je vraagt, maar als niks lukt, dan blijft enkel de gratis helpdesk nog over als optie : 0800/23.451.
edit : je hebt toch hier proberen inloggen hé ? Want hier kan je ook inloggen met je emailadres - net zoals je kan inloggen met je gebruikersnaam.
edit : je hebt toch hier proberen inloggen hé ? Want hier kan je ook inloggen met je emailadres - net zoals je kan inloggen met je gebruikersnaam.
Laatst gewijzigd door CueBoy 15 aug 2004, 21:29, in totaal 1 gewijzigd.
If you can't beat them, confuse them.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1676
- Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
MeMeNtO schreef:Bedankt, ik zal eens proberen bellen nadat ik al tientallen mails heb gestuurd
Misschien is het een kleine troost, maar mijn ervaring met de helpdesk is, dat je aan de telefoon sneller geholpen wordt als via hun online hulp-dienst (waar je idd. soms nogal eigenaardige antwoorden krijgt )
If you can't beat them, confuse them.
CueBoy schreef:MeMeNtO schreef:Bedankt, ik zal eens proberen bellen nadat ik al tientallen mails heb gestuurd
Misschien is het een kleine troost, maar mijn ervaring met de helpdesk is, dat je aan de telefoon sneller geholpen wordt als via hun online hulp-dienst (waar je idd. soms nogal eigenaardige antwoorden krijgt )
Mijn vorige contact via de telefoon was dat ik eens in mijn kasten moest kijken naar een ander paswoord
-
- Elite Poster
- Berichten: 1676
- Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
MeMeNtO schreef:Mijn vorige contact via de telefoon was dat ik eens in mijn kasten moest kijken naar een ander paswoord
Tja... daar gaat mijn theorie.
In het ergste geval, en als je daar voor open staat, kun je nog steeds vragen dat ze je paswoord herzetten, maar dan ga je je identiteit moeten staven met het faxen van een kopie van je paspoort (als ik het me goed herinner).
If you can't beat them, confuse them.
-
- Administrator
- Berichten: 4143
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
- Locatie: Belgium, Haacht
- Contacteer:
-
- Administrator
- Berichten: 4143
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
- Locatie: Belgium, Haacht
- Contacteer:
-
- Elite Poster
- Berichten: 1676
- Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
SeNsEi Ze0n schreef:ja, je hebt een factuur nummer en een of andere code onderaan het factuur nodig
Allez, da's dan een pluspunt voor de mensen van Belgacom... want vroeger (de paspoort-historie) was het toch wel een beetje te omslachtig hé ?
Thanks for the info Sensei.
If you can't beat them, confuse them.
CueBoy schreef:SeNsEi Ze0n schreef:ja, je hebt een factuur nummer en een of andere code onderaan het factuur nodig
Allez, da's dan een pluspunt voor de mensen van Belgacom... want vroeger (de paspoort-historie) was het toch wel een beetje te omslachtig hé ?
Thanks for the info Sensei.
Pluspunt? Op die manier kan iedereen die je factuur te pakken krijgt ook je paswoord bemachtigen... Identiteitskaart is ook niet waterdicht, maar toch beter