e-mailadres aanmaken bij skynet

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
MeMeNtO
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 37
Lid geworden op: 03 jan 2004, 17:20

Al een geringe tijd probeer ik een e-mailadres aan te maken bij Skynet.

Ik ga dus naar dat skynettooltje & dan ben ik automatisch ingelogd bij volume, ik kan dus mijn volume checken enzo, dan klik ik links op e-mail, daar moet ik ook inloggen, ik neem mijn papiert met pass & login bij de hand & probeer opnieuw in te loggen & het lukt weer niet :x

Zelfde gebeurt als ik via IE, firefox of mozilla ga :?

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Je moet daar dacht ik de login en pass ingeven voor je mail he. Als je die nog nooit aangepast hebt, dan zouden deze gelijk moeten zijn aan de login en paswoord van je internetverbinding. Wel inloggen zonder de @SKYNET achteraan.

Cheers
Afbeelding
MeMeNtO
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 37
Lid geworden op: 03 jan 2004, 17:20

Heb ik gedaan, lukt niet, ik heb dat trouwens nooit verandert.
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1676
Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ik weet dat het niet exact is wat je vraagt, maar als niks lukt, dan blijft enkel de gratis helpdesk nog over als optie : 0800/23.451.


edit : je hebt toch hier proberen inloggen hé ? Want hier kan je ook inloggen met je emailadres - net zoals je kan inloggen met je gebruikersnaam.
Laatst gewijzigd door CueBoy 15 aug 2004, 21:29, in totaal 1 gewijzigd.
If you can't beat them, confuse them.
MeMeNtO
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 37
Lid geworden op: 03 jan 2004, 17:20

Bedankt, ik zal eens proberen bellen nadat ik al tientallen mails heb gestuurd :evil:
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1676
Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

MeMeNtO schreef:Bedankt, ik zal eens proberen bellen nadat ik al tientallen mails heb gestuurd :evil:


Misschien is het een kleine troost, maar mijn ervaring met de helpdesk is, dat je aan de telefoon sneller geholpen wordt als via hun online hulp-dienst (waar je idd. soms nogal eigenaardige antwoorden krijgt :-) )
If you can't beat them, confuse them.
MeMeNtO
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 37
Lid geworden op: 03 jan 2004, 17:20

CueBoy schreef:
MeMeNtO schreef:Bedankt, ik zal eens proberen bellen nadat ik al tientallen mails heb gestuurd :evil:


Misschien is het een kleine troost, maar mijn ervaring met de helpdesk is, dat je aan de telefoon sneller geholpen wordt als via hun online hulp-dienst (waar je idd. soms nogal eigenaardige antwoorden krijgt :-) )


Mijn vorige contact via de telefoon was dat ik eens in mijn kasten moest kijken naar een ander paswoord :roll:
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1676
Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

MeMeNtO schreef:Mijn vorige contact via de telefoon was dat ik eens in mijn kasten moest kijken naar een ander paswoord :roll:


Tja... daar gaat mijn theorie. :?

In het ergste geval, en als je daar voor open staat, kun je nog steeds vragen dat ze je paswoord herzetten, maar dan ga je je identiteit moeten staven met het faxen van een kopie van je paspoort (als ik het me goed herinner).
If you can't beat them, confuse them.
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

zeg dan dat je denkt dat iem je pass heeft veranderd, en vraag of ze het willen resetten :p

hou wel je laatste factuur bij de hand
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1676
Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

SeNsEi Ze0n schreef:hou wel je laatste factuur bij de hand


Ah ? Is de procedure veranderd ? :-)
If you can't beat them, confuse them.
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

ja, je hebt een factuur nummer en een of andere code onderaan het factuur nodig :)
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1676
Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

SeNsEi Ze0n schreef:ja, je hebt een factuur nummer en een of andere code onderaan het factuur nodig :)


Allez, da's dan een pluspunt voor de mensen van Belgacom... want vroeger (de paspoort-historie) was het toch wel een beetje te omslachtig hé ? :-)

Thanks for the info Sensei.
If you can't beat them, confuse them.
Djuizeppe

CueBoy schreef:
SeNsEi Ze0n schreef:ja, je hebt een factuur nummer en een of andere code onderaan het factuur nodig :)


Allez, da's dan een pluspunt voor de mensen van Belgacom... want vroeger (de paspoort-historie) was het toch wel een beetje te omslachtig hé ? :-)

Thanks for the info Sensei.


Pluspunt? Op die manier kan iedereen die je factuur te pakken krijgt ook je paswoord bemachtigen... Identiteitskaart is ook niet waterdicht, maar toch beter
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Nee hoor, want je moet bellen vanaf het nummer waar je ADSL op hebt ook. Dat in combinatie met die code is al redelijk veilig hoor. Ik was aant bellen vanaf m'n gsm en ze wilden het niet doen.

Ik vind het beter zo. Want niet iedereen heeft een fax in huis he.

Cheers
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”