A2F account geblokeerd wegens..

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Plaats reactie
snip0r
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jul 2004, 13:20

Ik geraak niet meer ingelogged op mijn ADSL2FIT lijn, en als ik kijk op mijn status pagina zie ik:
5/07/2004 21:37:27 Geblokkeerd wegens klacht outstanding invoices
(screenshot: http://users.pandora.be/haeck/-/Spermin ... Cz/a2f.JPG )

wat houd dit in en wat kan ik daartegen doen?
Ik heb al gebeld maar op het ééne nummer krijg ik een bandje tehoren, en op de andere lijn is het constant een muziekje en smijten ze mij er gewoon af na 20minuten :eek: .

Ik heb NOOIT geen P2P programma's of dergelijke gebruikt, dus daaraan mag het toch niet liggen denk ik.

mijn account ID is 120-0001097-32

bij voorbaat dank,
snipe
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Beste ...

Een invoice is een factuur ... dus blijkt dat jij je facturen niet (of niet tijdig genoeg) betaald hebt ...

Aan a2f, zet dat eens een keer in het nederlands op jullie site. Blijkbaar is Engels toch nog niet zo ingeburgerd als men zou denken.

Mvg,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
airzimmy
Erelid
Erelid
Berichten: 1047
Lid geworden op: 19 sep 2002, 14:01
Contacteer:

Is nederlands trouwens niet verplicht volgens de taalwetgeving?
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Ik vraag me daarbij trouwens af waarom een halve zin in het Nederlands is? Or is that de normale gang van zaken? Of misschien is that a new fashion statement. Zoals Frans praten used to be...
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Blijkbaar ben ik dan toch niet de enige die commentaar heeft op A2F.

Zeggen jullie ook allemaal zwart wanneer iemand anders wit zegt ?

Och, er zijn toch geen problemen met A2F... da's louter lokaal... en anders zal men uw factuur wel eens resetten :lol:
C-Phest
Premium Member
Premium Member
Berichten: 621
Lid geworden op: 08 dec 2003, 17:40
Locatie: Leuven

@r2504

<helpdeskmodus>Naar mijn weten zijn er geen algemene problemen. Heb je je binneninstallatie als eens nagekeken?
</helpdeskmodus>

:D
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
Gebruikersavatar
Shag
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 25 mei 2004, 19:42
Locatie: Vlaams-Brabant

Hallokes,

Hmm kheb dus men opzegbrief verstuurd naar a2f en nu komt er opeens het volgende op men status pagina: Account geblokkeerd wegens opzegging.

http://img.photobucket.com/albums/v286/ ... ccblok.jpg

Mag dit zomaar? Ik zit nu nog altijd op het internet, maar mss als ik uitlog nie meer. Iemand idee wat ik moet doen ofzo?

Groetjes
Shag
Gebruikersavatar
Shag
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 25 mei 2004, 19:42
Locatie: Vlaams-Brabant

Shag schreef:Hallokes,

Hmm kheb dus men opzegbrief verstuurd naar a2f en nu komt er opeens het volgende op men status pagina: Account geblokkeerd wegens opzegging.

http://img.photobucket.com/albums/v286/ ... ccblok.jpg

Mag dit zomaar? Ik zit nu nog altijd op het internet, maar mss als ik uitlog nie meer. Iemand idee wat ik moet doen ofzo?

Groetjes
Shag


Nevermind, kheb al hulp gekregen. Khad vergeten te zeggen dat men abbo pas op het einde van men contract moest opgezegd worden. :?
Gebruikersavatar
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1759
Lid geworden op: 22 dec 2003, 20:25

@C-Phest

<helpdeskmodus>

"Account en/of wachtwoord is niet toegelaten op dit domein"; Ja meneer, misschien is het uwen modem :roll: .

</helpdeskmodus>
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Gebruikersavatar
alfadude
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 770
Lid geworden op: 22 nov 2002, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 7 keer

@shag.
Bij stond er duidelijk in dat het pas einde van lopend abbo moest opgezegd worden.
Maar het was bij mij een maand sneller afgelopen dan ik had verwacht.
Bij a2f heb ik 13 maanden betaald om 11.5 maanden te kunnen internetten.
Maar ondertussen lesje geleerd.
En ik ben er toch vanaf. :-D :-D :-D :-D :-D
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1676
Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

alfadude schreef:Bij a2f heb ik 13 maanden betaald om 11.5 maanden te kunnen internetten.


CueBoy noteert op het lijstje "Ways to make money"...
If you can't beat them, confuse them.
Gebruikersavatar
Shag
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 25 mei 2004, 19:42
Locatie: Vlaams-Brabant

Hallokes,

Ik had dus bij versatel ene abbo afgesloten op 06/08 en da terug opgezegd op 11/08, omdat a2f terug goeie snelheden leverde. Nu die mannen van versatel hebben die lijn toch uitgevoerd op 13/08 en is die lijn van a2f volledig weg. Ik zou die alleen kunnen terug krijgen als ik mij opnieuw aansluit bij a2f voor een volledig jaar + de activatiekosten enzo.

Ma, een heel jaar terug daarbij wil ik nie dus wou ik terug mijn abbo activeren bij versatel en da ging ook nie omdat het volledig geannulleerd was. Nu moet ik telkens naar de bibliotheek komen om te internetten wat toch wel een dure grap is. Enfin, kheb me dan maar terug opnieuw een account gemaakt bij versatel. Nu 3 tot 4 weken wachten. :evil:

Tot dan!!
Groetjes
Shag

Damn you Versatel it's all your fault.
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Shag schreef:Hallokes,

Ik had dus bij versatel ene abbo afgesloten op 06/08 en da terug opgezegd op 11/08, omdat a2f terug goeie snelheden leverde. Nu die mannen van versatel hebben die lijn toch uitgevoerd op 13/08 en is die lijn van a2f volledig weg. Ik zou die alleen kunnen terug krijgen als ik mij opnieuw aansluit bij a2f voor een volledig jaar + de activatiekosten enzo.

Ma, een heel jaar terug daarbij wil ik nie dus wou ik terug mijn abbo activeren bij versatel en da ging ook nie omdat het volledig geannulleerd was. Nu moet ik telkens naar de bibliotheek komen om te internetten wat toch wel een dure grap is. Enfin, kheb me dan maar terug opnieuw een account gemaakt bij versatel. Nu 3 tot 4 weken wachten. :evil:

Tot dan!!
Groetjes
Shag

Damn you Versatel it's all your fault.


Wat steekt gij allemaal uit ?! Een abonnement ga je zomaar niet lichtzinning aan hé, je hebt nog geluk dat je geen verbrekingsvergoeding moet betalen!
Soit hoe dan ook, A2F levert nu mss eventjes goeie speeds, maar je kan er totaal niet op rekenen en dat weet jij nu ook wel ... Uiteindelijk ik die versatel toch misschien zo geen slechte zaak hoor. Ik verwacht elke moment een bevestiging wat die Always MORE adsl zal gaan inhouden, en daar kan jij altijd gemakkelijk naar upgraden als je al bij versatel zit!!
Gebruikersavatar
Wim D
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 24 maa 2004, 22:27

Lame modus aan:

Verleden jaar zat ik bij telenet en ben ik 5 maand voor het verlopen van mijn abo overgestapt op A2F. Na drie maand vond ik de snelheden niet voldoende en annuleerde ik bij A2F (ik moest wel nog 9 maanden uitbetalen, maar kom). Ik belde terug naar telenet en sloot opnieuw aan voor 1 jaar. Maar tussen de bestelling en de oplevering zaten uiteindelijk 2 weken wachttijd. Na een eerste week hield ik het niet meer vol en sloot ik aan bij Skynet voor een jaar. Maar wat bleek, telenet wou niet meer annuleren en ook daar moest ik verderbetalen. Skynet bolde wel prima, maar na 2 maand vond ik de limieten toch wat te beperkt, en intussen las ik dat A2F weer beter ging. Ik sloot dan maar terug aan bij A2F, maar voor de zekerheid nam ik een tweede lijn bij Versatel. Nu heb ik tenminste altijd een goede connectie, alleen geen geld meer voor lege dvd's...

Jongen toch!
Ge verdient het om naar den bib te moeten crossen. :-)
Gebruikersavatar
Seal
Pro Member
Pro Member
Berichten: 315
Lid geworden op: 28 feb 2004, 22:29
Locatie: Antwerpen

@ Wim D:

Als ge echt niet weet wat ge met uw geld moet aanvangen hé moogt ge het altijd storten op mijn rekening zene.
Akira
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1386
Lid geworden op: 10 jan 2004, 13:30

seal kpeins dat em nie serieus was ze ;)
de pispaal <<
Gebruikersavatar
Seal
Pro Member
Pro Member
Berichten: 315
Lid geworden op: 28 feb 2004, 22:29
Locatie: Antwerpen

Ouch,
Does this mean there's a kitten less?
Gebruikersavatar
Wim D
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 24 maa 2004, 22:27

I am so smart, S-M-R-T !

(H.J. Simpson)
Gebruikersavatar
Snakehit
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 806
Lid geworden op: 05 mei 2004, 15:37
Locatie: Izegem, Belgie
Contacteer:

en ik maar zagen met min 1 lijntje van A2F (die bijna verloopt :worship: )

Als je dat hier allemaal leest hebben sommige al veel providers gehad. Ik ga terug naar Skynet. mss wel slechte datalimieten, maar garantie voor de speeds en uptime. Mijn mening hé. Maar ja, ik weet nu eens ook wat het is om voor een jaarke bij A2F te zitten. Ik zal het nooit vergeten. :wave:
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”