Ik geraak niet meer ingelogged op mijn ADSL2FIT lijn, en als ik kijk op mijn status pagina zie ik:
5/07/2004 21:37:27 Geblokkeerd wegens klacht outstanding invoices
(screenshot: http://users.pandora.be/haeck/-/Spermin ... Cz/a2f.JPG )
wat houd dit in en wat kan ik daartegen doen?
Ik heb al gebeld maar op het ééne nummer krijg ik een bandje tehoren, en op de andere lijn is het constant een muziekje en smijten ze mij er gewoon af na 20minuten .
Ik heb NOOIT geen P2P programma's of dergelijke gebruikt, dus daaraan mag het toch niet liggen denk ik.
mijn account ID is 120-0001097-32
bij voorbaat dank,
snipe
A2F account geblokeerd wegens..
- Sasuke
- Elite Poster
- Berichten: 4854
- Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
- Locatie: Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
Beste ...
Een invoice is een factuur ... dus blijkt dat jij je facturen niet (of niet tijdig genoeg) betaald hebt ...
Aan a2f, zet dat eens een keer in het nederlands op jullie site. Blijkbaar is Engels toch nog niet zo ingeburgerd als men zou denken.
Mvg,
Sasuke
Een invoice is een factuur ... dus blijkt dat jij je facturen niet (of niet tijdig genoeg) betaald hebt ...
Aan a2f, zet dat eens een keer in het nederlands op jullie site. Blijkbaar is Engels toch nog niet zo ingeburgerd als men zou denken.
Mvg,
Sasuke
Is nederlands trouwens niet verplicht volgens de taalwetgeving?
- meon
- Administrator
- Berichten: 16609
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Ik vraag me daarbij trouwens af waarom een halve zin in het Nederlands is? Or is that de normale gang van zaken? Of misschien is that a new fashion statement. Zoals Frans praten used to be...
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Blijkbaar ben ik dan toch niet de enige die commentaar heeft op A2F.
Zeggen jullie ook allemaal zwart wanneer iemand anders wit zegt ?
Och, er zijn toch geen problemen met A2F... da's louter lokaal... en anders zal men uw factuur wel eens resetten
Zeggen jullie ook allemaal zwart wanneer iemand anders wit zegt ?
Och, er zijn toch geen problemen met A2F... da's louter lokaal... en anders zal men uw factuur wel eens resetten
@r2504
<helpdeskmodus>Naar mijn weten zijn er geen algemene problemen. Heb je je binneninstallatie als eens nagekeken?
</helpdeskmodus>
<helpdeskmodus>Naar mijn weten zijn er geen algemene problemen. Heb je je binneninstallatie als eens nagekeken?
</helpdeskmodus>
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
Hallokes,
Hmm kheb dus men opzegbrief verstuurd naar a2f en nu komt er opeens het volgende op men status pagina: Account geblokkeerd wegens opzegging.
http://img.photobucket.com/albums/v286/ ... ccblok.jpg
Mag dit zomaar? Ik zit nu nog altijd op het internet, maar mss als ik uitlog nie meer. Iemand idee wat ik moet doen ofzo?
Groetjes
Shag
Hmm kheb dus men opzegbrief verstuurd naar a2f en nu komt er opeens het volgende op men status pagina: Account geblokkeerd wegens opzegging.
http://img.photobucket.com/albums/v286/ ... ccblok.jpg
Mag dit zomaar? Ik zit nu nog altijd op het internet, maar mss als ik uitlog nie meer. Iemand idee wat ik moet doen ofzo?
Groetjes
Shag
Shag schreef:Hallokes,
Hmm kheb dus men opzegbrief verstuurd naar a2f en nu komt er opeens het volgende op men status pagina: Account geblokkeerd wegens opzegging.
http://img.photobucket.com/albums/v286/ ... ccblok.jpg
Mag dit zomaar? Ik zit nu nog altijd op het internet, maar mss als ik uitlog nie meer. Iemand idee wat ik moet doen ofzo?
Groetjes
Shag
Nevermind, kheb al hulp gekregen. Khad vergeten te zeggen dat men abbo pas op het einde van men contract moest opgezegd worden.
@C-Phest
<helpdeskmodus>
"Account en/of wachtwoord is niet toegelaten op dit domein"; Ja meneer, misschien is het uwen modem .
</helpdeskmodus>
<helpdeskmodus>
"Account en/of wachtwoord is niet toegelaten op dit domein"; Ja meneer, misschien is het uwen modem .
</helpdeskmodus>
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
- alfadude
- Elite Poster
- Berichten: 770
- Lid geworden op: 22 nov 2002, 15:16
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 7 keer
@shag.
Bij stond er duidelijk in dat het pas einde van lopend abbo moest opgezegd worden.
Maar het was bij mij een maand sneller afgelopen dan ik had verwacht.
Bij a2f heb ik 13 maanden betaald om 11.5 maanden te kunnen internetten.
Maar ondertussen lesje geleerd.
En ik ben er toch vanaf.
Bij stond er duidelijk in dat het pas einde van lopend abbo moest opgezegd worden.
Maar het was bij mij een maand sneller afgelopen dan ik had verwacht.
Bij a2f heb ik 13 maanden betaald om 11.5 maanden te kunnen internetten.
Maar ondertussen lesje geleerd.
En ik ben er toch vanaf.
Hallokes,
Ik had dus bij versatel ene abbo afgesloten op 06/08 en da terug opgezegd op 11/08, omdat a2f terug goeie snelheden leverde. Nu die mannen van versatel hebben die lijn toch uitgevoerd op 13/08 en is die lijn van a2f volledig weg. Ik zou die alleen kunnen terug krijgen als ik mij opnieuw aansluit bij a2f voor een volledig jaar + de activatiekosten enzo.
Ma, een heel jaar terug daarbij wil ik nie dus wou ik terug mijn abbo activeren bij versatel en da ging ook nie omdat het volledig geannulleerd was. Nu moet ik telkens naar de bibliotheek komen om te internetten wat toch wel een dure grap is. Enfin, kheb me dan maar terug opnieuw een account gemaakt bij versatel. Nu 3 tot 4 weken wachten.
Tot dan!!
Groetjes
Shag
Damn you Versatel it's all your fault.
Ik had dus bij versatel ene abbo afgesloten op 06/08 en da terug opgezegd op 11/08, omdat a2f terug goeie snelheden leverde. Nu die mannen van versatel hebben die lijn toch uitgevoerd op 13/08 en is die lijn van a2f volledig weg. Ik zou die alleen kunnen terug krijgen als ik mij opnieuw aansluit bij a2f voor een volledig jaar + de activatiekosten enzo.
Ma, een heel jaar terug daarbij wil ik nie dus wou ik terug mijn abbo activeren bij versatel en da ging ook nie omdat het volledig geannulleerd was. Nu moet ik telkens naar de bibliotheek komen om te internetten wat toch wel een dure grap is. Enfin, kheb me dan maar terug opnieuw een account gemaakt bij versatel. Nu 3 tot 4 weken wachten.
Tot dan!!
Groetjes
Shag
Damn you Versatel it's all your fault.
- spacekiek
- Elite Poster
- Berichten: 1182
- Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 12 keer
Shag schreef:Hallokes,
Ik had dus bij versatel ene abbo afgesloten op 06/08 en da terug opgezegd op 11/08, omdat a2f terug goeie snelheden leverde. Nu die mannen van versatel hebben die lijn toch uitgevoerd op 13/08 en is die lijn van a2f volledig weg. Ik zou die alleen kunnen terug krijgen als ik mij opnieuw aansluit bij a2f voor een volledig jaar + de activatiekosten enzo.
Ma, een heel jaar terug daarbij wil ik nie dus wou ik terug mijn abbo activeren bij versatel en da ging ook nie omdat het volledig geannulleerd was. Nu moet ik telkens naar de bibliotheek komen om te internetten wat toch wel een dure grap is. Enfin, kheb me dan maar terug opnieuw een account gemaakt bij versatel. Nu 3 tot 4 weken wachten.
Tot dan!!
Groetjes
Shag
Damn you Versatel it's all your fault.
Wat steekt gij allemaal uit ?! Een abonnement ga je zomaar niet lichtzinning aan hé, je hebt nog geluk dat je geen verbrekingsvergoeding moet betalen!
Soit hoe dan ook, A2F levert nu mss eventjes goeie speeds, maar je kan er totaal niet op rekenen en dat weet jij nu ook wel ... Uiteindelijk ik die versatel toch misschien zo geen slechte zaak hoor. Ik verwacht elke moment een bevestiging wat die Always MORE adsl zal gaan inhouden, en daar kan jij altijd gemakkelijk naar upgraden als je al bij versatel zit!!
Lame modus aan:
Verleden jaar zat ik bij telenet en ben ik 5 maand voor het verlopen van mijn abo overgestapt op A2F. Na drie maand vond ik de snelheden niet voldoende en annuleerde ik bij A2F (ik moest wel nog 9 maanden uitbetalen, maar kom). Ik belde terug naar telenet en sloot opnieuw aan voor 1 jaar. Maar tussen de bestelling en de oplevering zaten uiteindelijk 2 weken wachttijd. Na een eerste week hield ik het niet meer vol en sloot ik aan bij Skynet voor een jaar. Maar wat bleek, telenet wou niet meer annuleren en ook daar moest ik verderbetalen. Skynet bolde wel prima, maar na 2 maand vond ik de limieten toch wat te beperkt, en intussen las ik dat A2F weer beter ging. Ik sloot dan maar terug aan bij A2F, maar voor de zekerheid nam ik een tweede lijn bij Versatel. Nu heb ik tenminste altijd een goede connectie, alleen geen geld meer voor lege dvd's...
Jongen toch!
Ge verdient het om naar den bib te moeten crossen.
Verleden jaar zat ik bij telenet en ben ik 5 maand voor het verlopen van mijn abo overgestapt op A2F. Na drie maand vond ik de snelheden niet voldoende en annuleerde ik bij A2F (ik moest wel nog 9 maanden uitbetalen, maar kom). Ik belde terug naar telenet en sloot opnieuw aan voor 1 jaar. Maar tussen de bestelling en de oplevering zaten uiteindelijk 2 weken wachttijd. Na een eerste week hield ik het niet meer vol en sloot ik aan bij Skynet voor een jaar. Maar wat bleek, telenet wou niet meer annuleren en ook daar moest ik verderbetalen. Skynet bolde wel prima, maar na 2 maand vond ik de limieten toch wat te beperkt, en intussen las ik dat A2F weer beter ging. Ik sloot dan maar terug aan bij A2F, maar voor de zekerheid nam ik een tweede lijn bij Versatel. Nu heb ik tenminste altijd een goede connectie, alleen geen geld meer voor lege dvd's...
Jongen toch!
Ge verdient het om naar den bib te moeten crossen.
- Snakehit
- Elite Poster
- Berichten: 806
- Lid geworden op: 05 mei 2004, 15:37
- Locatie: Izegem, Belgie
- Contacteer:
en ik maar zagen met min 1 lijntje van A2F (die bijna verloopt )
Als je dat hier allemaal leest hebben sommige al veel providers gehad. Ik ga terug naar Skynet. mss wel slechte datalimieten, maar garantie voor de speeds en uptime. Mijn mening hé. Maar ja, ik weet nu eens ook wat het is om voor een jaarke bij A2F te zitten. Ik zal het nooit vergeten.
Als je dat hier allemaal leest hebben sommige al veel providers gehad. Ik ga terug naar Skynet. mss wel slechte datalimieten, maar garantie voor de speeds en uptime. Mijn mening hé. Maar ja, ik weet nu eens ook wat het is om voor een jaarke bij A2F te zitten. Ik zal het nooit vergeten.