[
![Afbeelding](http://userbase.be/forum/images/phone.png)
Probleem is wel dat je CDMA versie niet alleen kan kopen MET contract(de A1428 kan je wel Simlock vrij zonder contract kopen in de VS).jordy_vermeeren schreef:Ik heb al gelezen dat je een verizon A1429 CDMA moet vragen en dat deze perfect werkt in België. zelfs de LTE. enkel omdat belgacom niet in de carriers zit werkt 4G hier nog niet.
mijn info komt van iphoneclub.nl
op sommige fora"s zegt men dat het wel lukt om een CDMA versie te kopen, bij andere niet. afhankelijk van waar en wie ze verkoopt zeker???Probleem is wel dat je CDMA versie niet alleen kan kopen MET contract(de A1428 kan je wel Simlock vrij zonder contract kopen in de VS).
Dus tenzij je echt geld teveel hebt om een Amerikaans abonnement te nemen, lijkt mij dat niet ideaal.
Officieel mag het niet, maar nu de 5S eraan komt kan het zijn dat sommigen hun stocks willen legen aan full price.jordy_vermeeren schreef:op sommige fora"s zegt men dat het wel lukt om een CDMA versie te kopen, bij andere niet. afhankelijk van waar en wie ze verkoopt zeker???Probleem is wel dat je CDMA versie niet alleen kan kopen MET contract(de A1428 kan je wel Simlock vrij zonder contract kopen in de VS).
Dus tenzij je echt geld teveel hebt om een Amerikaans abonnement te nemen, lijkt mij dat niet ideaal.