rtl schreef:wat ik wel gemerkt heb is dat die tv bij opstarten af en toe terug achter de netwerk key vroeg (22), nochtans werkte het gewoon als ik op exit klikte.. firmware probleem van de tv veronderstel ik (sony kdl ex 402)? of hebben jullie dat ook al gemerkt?
Gisteren ook de CI+-module geïnstalleerd op een EX700 (hoogste EX-model uit 2010, met laatste firmware 4.114 van 01/10/2012). En inderdaad, binnen 5 minuutjes beeld, en vandaag pas de melding gehad om de netwerkkey in te geven.
Kan op zich wel zijn, want de zenderlijst stond reeds in de tv, en het was de eerste maal dat de tv terug aangezet werd met de module. Zolang je de code niet of niet correct ingaf (had eerst 00022 proberen in te geven) kwam de vraag terug na het uitschakelen. Na die correct in te geven heb ik de melding niet meer gekregen.
De vraag lijkt van de module zelf te komen. Had haar tv de recentste firmwareversie?
Een andere bevinding:
Ik had bij de digicorder (DB-AD2100) al gemerkt dat zappen naar Sport 10 HD (nr. 42) trager verliep dan bij alle andere zenders. De Sony tv geeft bij het zappen telkens aan welke resolutie het bronmateriaal heeft (576i, 720p, 1080i), bij Sport 10 HD gaat het zappen hier ook nog een tikkeltje trager, en die heeft dan 1080
p aan. Het lijkt me bijna onrealistisch dat die in 1080p op de kabel zou belanden, zou een pak meer bandbreedte vereisen.