Code: Selecteer alles
Nieuw! Hebt u een Comfort Pack-abonnement genomen sinds 16/04/12?
Dan zal TV Overal gratis inbegrepen zijn in uw abonnement vanaf 01/07/13.
Code: Selecteer alles
Nieuw! Hebt u een Comfort Pack-abonnement genomen sinds 16/04/12?
Dan zal TV Overal gratis inbegrepen zijn in uw abonnement vanaf 01/07/13.
Dat is niet waar. Waarom? Je kan altijd veranderen van Pack, maar dan moet je natuurlijk uitkijken dat je geen promo bent aangegaan waarbij je een gsm of tablet aan sterk verminderde prijs hebt aangekocht.MJ schreef:Nieuwe klanten krijgen alles, oude (trouwe) klanten krijgen niks...
Die promo waar aanvankelijk werd beloofd dat je de tablet kon "overkopen" voor het resterende bedrag, maar die ze achteraf (2 jaar later) introkken en je nu verplicht bent om het toestel terug te geven?Lord Utopia schreef:Dat is niet waar. Waarom? Je kan altijd veranderen van Pack, maar dan moet je natuurlijk uitkijken dat je geen promo bent aangegaan waarbij je een gsm of tablet aan sterk verminderde prijs hebt aangekocht.MJ schreef:Nieuwe klanten krijgen alles, oude (trouwe) klanten krijgen niks...
Bestaande klanten met bijvoorbeeld nog een oud Pack (op hun factuur te zien als Pack korting ipv Pack Everywhere), kunnen heel gemakkelijk omschakelen naar een Pack Everywhere en een voordeel kiezen.
brampiec schreef:Ik heb zonet contact gehad met de klantendienst van belgacom. Zij moeten dit manueel op vraag van de klant activeren. Het zou ongeveer een half uurtje duren vooraleer het actief is zeide ze aan de telefoon.
Deze middag geactiveerd en deze avond al werkende toen ik thuis kwam! Bedankt!jackho schreef:ik heb het via de bgc site de TV-Overal de gratis activatie uitgevoerd maar het werkt nog niet bij mij
de 24 uren zijn natuurlijk nog niet voorbij
Ik het internet overal comfort + tv packBeste klant, Deze zender maakt deel uit van het betalende zenderaanbod van TV Overal. Om alle zenders van TV Overal te bekijken, moet u het TV Overal-abonnement (€4,95/maand) activeren in Belgacom e-shop.
Klik op “Activeren” om naar de Belgacom e-shop te gaan.