TV overal inbegr. in comfort pack vanaf 1 juli voor iedereen

Hier kan je het hebben over IPTV, zoals bijvoorbeeld Proximus-TV
Plaats reactie
daydreamke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 383
Lid geworden op: 05 okt 2012, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 25 keer

Ik lees net op de belgacom site op de tv overal pagina het volgende (http://www.belgacom.be/nl/prive/product ... n_pc_dup_1):

Code: Selecteer alles

Nieuw! Hebt u een Comfort Pack-abonnement genomen sinds 16/04/12? 
Dan zal TV Overal gratis inbegrepen zijn in uw abonnement vanaf 01/07/13.
Maw ik heb dit pack sinds 1/12/2011 dus ik val uit de boot? wat is eigenlijk het verschil met de nieuwe klanten?
MJ
Pro Member
Pro Member
Berichten: 345
Lid geworden op: 07 mei 2005, 19:07
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 15 keer

Nieuwe klanten krijgen alles, oude (trouwe) klanten krijgen niks...
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2472
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 208 keer

Heeft waarschijnlijk te maken met de verandering van de packs, op een moment zijn de packs veranderd, maar de naam behouden. Je kan gewoon intekenen op een nieuw pack als je toch van plan bent om nog bij Belgacom te blijven.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

MJ schreef:Nieuwe klanten krijgen alles, oude (trouwe) klanten krijgen niks...
Dat is niet waar. Waarom? Je kan altijd veranderen van Pack, maar dan moet je natuurlijk uitkijken dat je geen promo bent aangegaan waarbij je een gsm of tablet aan sterk verminderde prijs hebt aangekocht.

Bestaande klanten met bijvoorbeeld nog een oud Pack (op hun factuur te zien als Pack korting ipv Pack Everywhere), kunnen heel gemakkelijk omschakelen naar een Pack Everywhere en een voordeel kiezen.
daydreamke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 383
Lid geworden op: 05 okt 2012, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 25 keer

Ow bedankt voor de info :) ik heb zo een promo gehad met tv voor 1euro dus ik val uit de boot ?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Medion
Member
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 12 feb 2006, 11:09
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 4 keer

Vandaag dan toch maar al eens geprobeerd om TV-overal te activeren op mijn Comfort Pack, maar helaas pindakaas....

Afbeelding

Is dus blijkbaar nog niet aangepast in de e-services, want wordt nog als een betalende optie aanzien.... Toch nog maar even wachten dus?
brampiec
Plus Member
Plus Member
Berichten: 102
Lid geworden op: 27 nov 2010, 16:59
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 4 keer

Ik heb zonet contact gehad met de klantendienst van belgacom. Zij moeten dit manueel op vraag van de klant activeren. Het zou ongeveer een half uurtje duren vooraleer het actief is zeide ze aan de telefoon.
ToMiKoN
Pro Member
Pro Member
Berichten: 390
Lid geworden op: 31 okt 2002, 12:12
Locatie: Blankenberge
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 34 keer

Kan Eva hier misschien wat duidelijkheid brengen? Ik heb al langere tijd een Confort abonnement, kan ik dan vandaag normaal TV Overal terug bekijken? Dat lukt me niet, ik moet zogezegd ook 5 euro per maand betalen.
Mobiel: iPhone 11 + Proximus werk abonnement
Tablet: iPad 2020 128 Gb
Home: Proximus Flex S - AndroidTV Picks
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Lord Utopia schreef:
MJ schreef:Nieuwe klanten krijgen alles, oude (trouwe) klanten krijgen niks...
Dat is niet waar. Waarom? Je kan altijd veranderen van Pack, maar dan moet je natuurlijk uitkijken dat je geen promo bent aangegaan waarbij je een gsm of tablet aan sterk verminderde prijs hebt aangekocht.

Bestaande klanten met bijvoorbeeld nog een oud Pack (op hun factuur te zien als Pack korting ipv Pack Everywhere), kunnen heel gemakkelijk omschakelen naar een Pack Everywhere en een voordeel kiezen.
Die promo waar aanvankelijk werd beloofd dat je de tablet kon "overkopen" voor het resterende bedrag, maar die ze achteraf (2 jaar later) introkken en je nu verplicht bent om het toestel terug te geven?

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Medion
Member
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 12 feb 2006, 11:09
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 4 keer

brampiec schreef:Ik heb zonet contact gehad met de klantendienst van belgacom. Zij moeten dit manueel op vraag van de klant activeren. Het zou ongeveer een half uurtje duren vooraleer het actief is zeide ze aan de telefoon.

Idd, ik had ook eerst al eens contact opgenomen via chat, maar daar konden ze mij niet verder helpen. Dan maar naar de klantendienst gebeld, en daar gingen ze het direct aanpassen. Heb het voor 't moment nog niet getest, maar kon dus wel even duren eer het actief was.
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4309
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 277 keer

kan tot 24 uur duren
brampiec
Plus Member
Plus Member
Berichten: 102
Lid geworden op: 27 nov 2010, 16:59
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 4 keer

Ik heb het zonet getest. Ik heb me in de instellingen van de tvoveral app wel eerst moeten uitloggen en terug inloggen vooraleer het werkte. :)
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4309
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 277 keer

ik heb het via de bgc site de TV-Overal de gratis activatie uitgevoerd maar het werkt nog niet bij mij
de 24 uren zijn natuurlijk nog niet voorbij :wink:
ToMiKoN
Pro Member
Pro Member
Berichten: 390
Lid geworden op: 31 okt 2002, 12:12
Locatie: Blankenberge
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 34 keer

jackho schreef:ik heb het via de bgc site de TV-Overal de gratis activatie uitgevoerd maar het werkt nog niet bij mij
de 24 uren zijn natuurlijk nog niet voorbij
Deze middag geactiveerd en deze avond al werkende toen ik thuis kwam! Bedankt! :beerchug:
Mobiel: iPhone 11 + Proximus werk abonnement
Tablet: iPad 2020 128 Gb
Home: Proximus Flex S - AndroidTV Picks
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2472
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 208 keer

Welke prijs gaf hij ?
Beste klant, Deze zender maakt deel uit van het betalende zenderaanbod van TV Overal. Om alle zenders van TV Overal te bekijken, moet u het TV Overal-abonnement (€4,95/maand) activeren in Belgacom e-shop.

Klik op “Activeren” om naar de Belgacom e-shop te gaan.
Ik het internet overal comfort + tv pack

EDIT

Ik probeer nog eens en nu staat er als prijs gratis abbonement.
daydreamke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 383
Lid geworden op: 05 okt 2012, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 25 keer

Gewoon wat geduld uitoefenen na de activatie en dan werkt het gewoon ;)
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2472
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 208 keer

Echt begrijpen doe ik het niet, hij zij 0 euro maar staat wel onder Mijn TV (niet inbegerepen in pack) als ik in de e-services kijk. We zullen wel zien zeker.

En via www.tvoveral.be zegt hij dat ik geen abonnement heb.
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4309
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 277 keer

Er zijn er verschillende mensen die die melding krijgen, ik heb dit ook twee dagen voorgehad en vandaag werkt het nu wel ineens !
zonder dat ik iets ondernomen heb !
noblemo
Member
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 15 aug 2011, 17:27
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 7 keer

Is het niet meer mogelijk om enkel TV te nemen bij Belgacom?
Op de bgc-site onder tv-abonnement staan enkel de tarieven van tv in een pack.
Enkele weken geleden kon dit volgens mij wel nog apart aan €20,50 per maand, kan iemand dit bevestigen?
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4309
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 277 keer

Volgens mij kan dat nog altijd, als je eens met klantendienst belt 0800 22 800 zullen ze u dit wel direct kunnen zeggen of anders de vraag stellen via PB aan Eva van Belgacom.
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2472
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 208 keer

Update toen viel de factuur in de bus.

En idd Tv overal aangerekend, ff getelefoneerd met de facturatie. Mijnheer u hebt wel degelijk recht op gratis tv overal ( pack van mei 2012 dus duidelijk na april), zowel het product als de contractdatum is ok.

Credit nota is gemaakt en hopelijk is het volgende keer ok, om in de gaten te houden.
Plaats reactie

Terug naar “IPTV (Proximus-TV/Belgacom-TV, Scarlet, ...)”