Je krijgt een optie om een custom forwarding te doen en dat is precies wat ik nodig heb, maar... Als je dan uw forwarding bevestigd dat krijg je een foutmelding van dat hij ze niet kunnen toevoegen heeft. De voor geprogrammeerde lukken wel
![Headbang :bang:](./images/smilies/icon_headbang.gif)
[
![Afbeelding](http://userbase.be/forum/images/phone.png)
Ik zou zeggen sorry, tis jullie toestel. Jullie worden betaald om mensen te woord te staan en te helpen...gohigher schreef:Ik zit met een probleem met de bbox 3 en port forwarding.
Je krijgt een optie om een custom forwarding te doen en dat is precies wat ik nodig heb, maar... Als je dan uw forwarding bevestigd dat krijg je een foutmelding van dat hij ze niet kunnen toevoegen heeft. De voor geprogrammeerde lukken welBij de bbox 2 werkte die port forwarding perfect. Heb naar de klantendienst gebelt en daar vertelde ze mij dat ze mij niet kunnen helpen dat ik hulp online moet zoeken, dus bij deze.
[Post made via mobile device ]
Geen idee of de regels veranderd zijn, maar toen ik nog in een van die callcenters werkte, jaar of 3 geleden, dan was daar geen ondersteuning voor, ze beloven internet toegang, al dan niet draadloos, en daar moeten ze bij helpen. Wil de klant meer gaan doen met die bbox dan moet de klant dat zelf uitzoeken.krisken schreef:Ik zou zeggen sorry, tis jullie toestel. Jullie worden betaald om mensen te woord te staan en te helpen...gohigher schreef:Ik zit met een probleem met de bbox 3 en port forwarding.
Je krijgt een optie om een custom forwarding te doen en dat is precies wat ik nodig heb, maar... Als je dan uw forwarding bevestigd dat krijg je een foutmelding van dat hij ze niet kunnen toevoegen heeft. De voor geprogrammeerde lukken welBij de bbox 2 werkte die port forwarding perfect. Heb naar de klantendienst gebelt en daar vertelde ze mij dat ze mij niet kunnen helpen dat ik hulp online moet zoeken, dus bij deze.
[Post made via mobile device ]
Er moet toch een mogelijkheid zijn om bugs door te geven? Ik heb trouwens hetzelfde probleem met de port forwarding.kimba schreef:Geen idee of de regels veranderd zijn, maar toen ik nog in een van die callcenters werkte, jaar of 3 geleden, dan was daar geen ondersteuning voor, ze beloven internet toegang, al dan niet draadloos, en daar moeten ze bij helpen. Wil de klant meer gaan doen met die bbox dan moet de klant dat zelf uitzoeken.
En er zitten veel personen die het niet zoudenweten, maar der zijn er ook wel degelijk met IT bezig zijn en graag zulke problemen oplossen/onderzoeken maar niet mochten (call tijden enzo). Das onder andere ook een van de reden waarom ik vertrokken ben.