newsserver

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
easycover
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 sep 2002, 14:57
Locatie: Brugge
Contacteer:

Yoo,

welke newsserver gebruiken jullie nu momenteel; in afwachting van de server van skynet?

Ik word er gewoon zot :roll: van, dat ik al die releases aan het missen ben.
AMD 1466mhz, 256 DDR, Chaintech Mainboard, HD 20Gb and 100Gb, ATi Radeon 8500 LE, 15" TFT Philips 150S, Creative Surround Speakers , DVD, 50x CD-ROM, 24x Plextor CD-R(W), ADSL PLUS, Logitech iTouch Cordless Mouse and Keyboard.
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Niks :(

Maar aangezien het verkeer toch onbeperkt is gebruik ik voorlopig edonkey (eigenlijk emule)
http://emule.sourceforge.net

Daar staat pakken meer op als op de nieuwsgroepen :) Ge moet er wel een beetje langer voor wachten ;)

Nob
airzimmy
Erelid
Erelid
Berichten: 1047
Lid geworden op: 19 sep 2002, 14:01
Contacteer:

easycover schreef:welke newsserver gebruiken jullie nu momenteel; in afwachting van de server van skynet?


Skynet heeft toch ook een usenet server ?
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Ja, maar momenteel werkt die niet goed (hardwareproblemen).

Nob
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Ik heb ook niet echt een alternatief. De oplossing ligt zeker niet in het voortdurend posten van topics hier en op het Skynet forum ivm incomplete binaries.

Skynet is ermee bezig en zal wel snel opgelost geraken, geduld oefenen is het enige wat ik kan zeggen.
I love it when a plan comes together!
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Je kan de nieuwsgroepen ook altijd hier lezen:
http://www.google.be/grphp?q=&ie=UTF-8& ... l=nl&meta=

Nob
Gast

Als skynet er echt mee bezig is zou het probleem al lang opgelost moeten zijn. Het duurt echt geen maand om een stuk nieuw hardware binnen te krijgen, zelfs niet als je het moet binnenkrijgen van Amerika.
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Duidelijk niet gewoon om in een samenleving te functioneren eh!
1/Skynet is er mee bezig --> hardware defect --> hardware besteld bij groothandel ---> groothandel besteld bij fabrikant --> fabrikant bezorgt stuk aan leveringsdienst --> leveringsdienst aan groothandel --> groothandel naar Skynet --> monteren en hupla weer in orde,

MAAR er moet maar een klein foutje in deze 'simpele' ketting gebeurd zijn en vertraging is het gevolg, verkeerd serie-nummerke doorgegeven, bestelwagen heeft accident gehad --> nieuwe bestelling, ter zijn zo honderd en één redenenen waardoor je vertraging kan hebben.

maw geeft ni direct af op skynet, ze zijn er wel degelijk mee bezig.

Gij zijt blijkbaar gewoon om op uw wenken bediend te worden, beetje verwend, wel spijtig maar zo werkt het dus niet in de samenleving.

Kzou zeggen geduld is een schone zaak.
En zoals Nob gepost heeft kan je nog altijd de news lezen op google!
I love it when a plan comes together!
Gast

Wat gij misschien niet door hebt is dat in een samenleving mensen zwaar betalen voor hun abonnement. En ik heb niet zo'n flut plus abonnementje, ik heb een pro dus betaal wel degelijk het drie-dubbel. Daarom zou ik wel waar willen krijgen voor mijn geld en het kan dan wel zijn dat er vertraging is, maar dat is niet mijn probleem. Dan moet men bij skynet er maar voor zorgen dat die vertraging opgelost wordt. En het feit dat dit probleem 2 weken genegeerd werd, helpt ook niet om me te overtuigen van jou punt. En gezien jij blijkbaar ook niets afweet van wat het probleem juist is, dit zijn de binaries niet de gewone newsgroups, zou ik mijn commentaar maar voor mezelf houden, Mr. Samenleving.

Als ik betaal voor een dienst, moet die ook werken of wil ik mijn geld terug, zo werkt het in een samenleving.
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

1/Inderdaad je hebt een pro-abo dan betaal je meer idd! Dikke pech is natuurlijk dat skynet geen back-up systeem kan in gang steken zodat jullie geen bin zouden moeten missen eh, het is nu anders je zal moeten wachten.

Ik zou niet zeggen dat ik nix van het prob afweet want ik gebruik ook de binaries. Dat het probleem 2 weken bij skynet werd genegeerd zou ik niet met zekerheid durven zeggen want den ticket is open vanaf den 5e september. Als skynet ergens in de fout gegaan is dan zal dit wel weer rechtgetrokken worden zoals met het webspace probleem.

Het enige wat ik kan zeggen is dat skynet ermee bezig is, en dat is ZEKER!
maw geduld oefenen.

2/Tis ni Mr. Samenleving -->The Oddity, en als je niet verdraagt dat er commentaar op je posts wordt gegeven dan moet je maar beter niet posten. (dit is een forum om te helpen, ni om elkaar af te blaffen)
I love it when a plan comes together!
Gast

Look who's talking, jij noemt mij verwend en iemand die het niet gewoon is om in een samenleving te leven omdat ik dit een probleem vind en als ik daarop reageer blaf ik je zogezegd af. Dat kan misschien zo zijn, maar eerst eens in de spiegel kijken voordat je iemand beschuldigt he.

Een probleem dat meer dan een maand duurt (het is niet omdat men een slot opent dat het probleem vanaf dan onstaat, check het technische forum maar eens, daar kun je wel vinden wanneer dit probleem begonnen is) vind ik schandalig en ik dacht daarom hier te komen na dit bericht te lezen in het technisch forum.

-

Verdomme, is dat nu nog altijd niet opgelost ??
En als ik hardware bestel dan komt dat niet na een maand ofzo toe en anders ga ik naar nen andere leverancier.
Da's gewoon een excuus van skynet mijn gedacht! Bestellen jullie ergens in de Himalaya ofzo? En dan per ezeltje je hardware van de berg af en dan met het schip tot Belgie en dan met de postbode zijn fietske tot bij skynet ?? Ooit al gehoord van DHL, UPS en van die dingen ?
Come and join:
http://www.skynet-user-base.tk zodat we met veel zijn en samen wat druk kunnen uitoefenen op skynet, want sommige dingen (zoals dit met de newsservers) kunnen toch echt niet door de beugel!

Nob

-

Dus begin niet tegen mij te roepen als ik hierover ontevreden post in dit forum ok.
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Ik begin niet te roepen, ik zeg alleen dat het geen zin heeft om er te blijven over posten, zie post elders in deze topic. Om nu al druk uit te oefenen via de SUB, zal ni echt werken want we zijn nog maar net gestart. We kunnen ook nix aan dit probleem doen, enkel geduld oefenen en afwachten. Skynet is ermee bezig.

Ik noemde je niet verwend omdat je dit een probleem vind,- dat vind ik ook - ik zei dit omdat je zei van dat Skynet er niet mee bezig was en dat het niet snel genoeg ging. Inderdaad het duurt lang maar daar kan een goede reden voor zijn. Als het inderdaad blijkt dat Skynet in de fout ergens is gegaan, dan zal Skynet wel met iets over de brug komen, wees gerust.
Ja ik weet niet exact wanneer het probleem ontstaan is want eind augustus was ik ik hier niet zo frequent.

Ik stel voor dat we nu die direct gerichte posts (tss ons) achterwege laten, en samen met andere users eventueel zoeken achter een alternatief.
Want hierover blijven posten verandert niks aan het feit dat de server down is.
I love it when a plan comes together!
Gast

akkoord en sorry voor eventuele veroorzaakte irritaties. Dit probleem werkt mij zodanig op mijn zenuwen dat ik er mij soms wel eens over opwint. :oops:


het is niks hoor "guest" een stevige discussie moet soms al eens kunnen en ik kan je best begrijpen met een adsl pro abonnement dat een stuk duurder is as mijne adsl go :mrgreen: maar ook wij zen skynet klanten we kunnen der bijgevolg niks aandoen ik weet wel een gratis newsserver maar die is zo traag als wat

http://www.newsgate.nl


greetz

Erik
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Ja ok, maar het duurt toch wel lang eer ze dat probleem opgelost hebben he. Dat blijft maar aanslepen.
En ok, ze hebben problemen en ik heb daar wel begrip voor, maar die problemen zijn eigenlijk onze schuld niet he, dus wij moeten daar niet voor opdraaien.
Da's misschien hard, maar da's de realiteit. En ze zouden ons toch meer op de hoogte mogen houden. Hoe lang heeft het niet geduurd eer er op die post op het skynet forum een antwoord was gegeven ?
Veel te lang!

Nob
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Aan de anonieme guest, geen probleem kan iedereen overkomen, ik krijg het wel soms op mijn zenuwen van altijd dezlefde posts :D, srry :oops:

Inderdaad Nob, het blijft aanslepen daar is iedereen het over eens, maar wij kunnen voorlopig nog niet veel doen vanuit de skynet user base. Als we wat groeien zal dat maybe lukken.
Zoals in andere posts gezegd, een betere communicatie van Skynet uit, met wat meer details zou heel wat oplossen, minder irritatie .....
misschien dat we dat wel kunnen realiseren dat er een beter communicatie komt via de SUB. dat zou mooi zijn.

btw ben bezig aan users.skynet.be, nog wat probs met htaccess :cry:
I love it when a plan comes together!
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Ok, en idd voorlopig zijn we nog wat te klein :)

Maar je hebt gelijk, als skynet meer info zou verschaffen zouden wij misschien wat meer begrip kunnen tonen, want nu weet je bijna van niets en da's frustrerend.

Ok, hopelijk geraken je problemen met htaccess opgelost!

thanks,

Nob
weatherman
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 sep 2002, 17:55
Locatie: Brussel
Contacteer:

Ik krijg het op mn zenuwen van de factuur, zoals eerder gepost betalen we er wel voor. Als je nu eens niet www kan surfen ga je dan ook een maand wachten en andere gebruikers adviseren geduldig te zijn?

In principe verschilt dat probleem niet van het probleem wat we nu hebben. Ik surf de Binaries en het www is maar bijzaak voor mij.

:twisted: Ik wordt hier GEK van!

Waarom bied men ons geen alternatieve server aan? die kan betaald worden met het geld wat we betalen voor de newsservice die we niet krijgen. :idea:

---Start Nob Gedeelte ---
Dit was dus geedit door Erik, en ik kan goed begrijpen dat hij wat overstuur is door die spam van Weatherman op het skynet forum, maar een signature met een link naar je eigen homepage kan volgens de meeste mods wel, zolang je post zelf maar relevante informatie bevat over het topic!
---End Nob Gedeelte ---
duupje

Oddity ik zie in uw posts meerdere keer staan
dat we geduld moeten hebben
de nieuwe reclame van belgacom nog niet gezien ????
"Belgacom ADSL, en je bent het wachten niet meer GEWOON "
Amaai meer dan een maand weeral , i kword het #@§$%#
niet GEWOON!!!
Begin dit jaar ook twee ... ja 2maanden zonder
binaries gezeten " ook niet GEWOON !!!!
We zouden hun forum moeten overspoelen met klachten
en dat skynet er iets zal rechttrekken "#@§$%#"
we hebben dan ook geen compensatie gekregen.


duupje je mag kwaad zijn maar je moet wel op ja taal letten!

SeNsEi Ze0n
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

duupje,

de bedoeling van dit forum is in eerste plaats helpen en ondersteuning bieden naar skynet-gebruikers en op termijn als er een officiele samenwerking komt met Skynet, kunnen we ons inderdaad sterker opstellen en meer doen.(vb gelijk nu ivm newsserver ivm communicatie ed.) maar nu zijn we daar nog te klein voor.
Dus voorlopig, wat we nu kunnen doen is wachten. het overspoelen van de fora met posts vind ik gewoon kinderachtig en egoistisch, je zorgt er enkel voor dat andere posts van de lijst verdwijnen en geen hulp krijgen of geen antwoord krijgen. dus adviseer ik tot wachten, het is het enigste dat er is!(indien je hier aan flooding doet zal dit regelrecht tot deletion and banning leiden, dus wees gewaarschuwd)

Inderdaad er is geen compensatie geweest begin dit jaar, maar dat is omdat skynet toen niet in de fout was. Indien Skynet nu in de fout is, zullen ze met een compensatie over de brug komen. daar ben ik gerust in.
Hetzelfde is gebeurt met de enorme downtime van de webspace en het verlies in data van websites.

Dat de newsserver offline is, doet Skynet zeker niet om jullie te pesten hoor als hij down is dan is daar een grondige reden voor! Wat hebben jullie het liefst vgl. een auto waar je alle dagen mee naar de garage moet of een auto waar je een tijd moet op wachten en dan in jaren niet meer naar de garage moet? Inderdaad hij is reeds offline geweest begin dit jaar, maar misschien maken ze nu van de gelegendheid gebruik van het ganse systeem te vernieuwen voor de news-server (eventueel een back-upsysteem ofzo) - ik weet het niet en voorlopig weet enkel de techo's binnen skynet dit.
Maar als je een beetje de werking en infrastrucuur zou begrijpen binnen grote bedrijven dan zou je moeten weten dat niet altijd alles van een leien dakje loopt. Ik heb hier op de forums gelezen van "wij kunnen het beter" "zelfs et kleinste kind kan dat..." als ze het inderdaad al kunnen zouden ze moeten weten dat niet altijd alles perfect verloopt en dat er grote problemen kunnen op treden. Onvoorziene omstandigheden, hardware defecten, vertragingen, ..... zelfs de beste technieker kan zo voor een probleem gesteld worden!

Laten ons hopen dat de binaries terug online zijn in de loop van volgende week, en dat er dan eventueel een news-msg komt van skynet met een uitleg!

Door hier de boel vol te komen schelden kom je geen stap vooruit en zullen de binaries ook niet sneller terug online zijn!

Jullie achter de nieuwe slogan steken voor de newsserver, tja.

Over de newsserver zelf: het laatste dat ik gehoord heb; is dat de server zelf gemaakt zou zijn - hardware zou geplaatst en geconfigureerd zijn - maar er men zou nog bezig geweest zijn met het terugzetten van data ofzo, meer weet ik er ook niet van. Hoelang het nog duurt weten we ook niet. (bron: personeel van Belgacom, contact met Skynet)

Maar wat zeker geen oplossing is, is de fora flooden!!! Gewoon afwachten en geduld oefenen.

Wat wil je dat wij eraan doen? Voorlopig zijn wij ook aangewezen op de info van de stutus-pagina, info van de mods en eventueel via via. Maar officieel weten wij even weinig als iedereen.

Dat je kwaad bent, dat versta ik maar al te goed, ik betaal er ook voor eh! Maar hier blijven voor posten heeft echt geen zin.
I love it when a plan comes together!
weatherman
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 sep 2002, 17:55
Locatie: Brussel
Contacteer:

begin het er een beetje op lijken dat je zo op die samenwerking met skynet hoopt dat je geen enkel woord verkeerd tenoverstaande van skynet wil zeggen, sorry hoor maar ik heb zo 't idee dat jullie aanpak niet opschiet!

ps was mijn vorige post niet relevant? :roll:

Weatherman
weatherman een link in je handtekening is meer als voldoende GEEN RECLAME
Evolution Revolution
http://metabolizerz.cjb.net
weatherman
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 sep 2002, 17:55
Locatie: Brussel
Contacteer:

ps. dus door niets te zeggen en niets te doen schiet je niets op

en door de posts van gebruikers van dit forum te editen oftwel te sencureren kunt u er vanop aan dat het als erg nuttig door ons
gebruikers zal worden gezien. Waarom niet gewoon als moderator
van het skynet forum solliciteren? Ik vermoed dat bovenstaande redenen
het antwoord vormen.

Hoogachtend,

Weatherman
Evolution Revolution
http://metabolizerz.cjb.net
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Wij hebben niet de ambitie om moderator van het forum van Skynet te worden. We willen gewoon zo veel mogelijk mensen helpen. Niet meer, niet minder. We zijn ook maar mensen en om ooit op steun van Skynet te kunnen rekenen, zullen we ze niet mogen tegenwerken en het forum zo "proper" mogelijk houden. En als de mods vinden dat een bepaalde post niet kan, dan zal deze aangepast worden zodat deze niet meer tegen de regels in gaat.

Cheers

PS : Het is censureren en niet sencureren. :lol:
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

weatherman schreef:begin het er een beetje op lijken dat je zo op die samenwerking met skynet hoopt dat je geen enkel woord verkeerd tenoverstaande van skynet wil zeggen, sorry hoor maar ik heb zo 't idee dat jullie aanpak niet opschiet!


weatherman, wij zullen wel degelijk onze mening zeggen maar beginnen schelden en blijven flooden of schelden zal alleen anderen irriteren ok wij zijn ook niet tevreden dat er diensten van skynet down zijn maar toen de webspace down was heeft skynet toch ook een vergoeding gegeven, ik denk dat ze dat nu ook zullen doen.
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
y2mich
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 sep 2002, 11:01

Ik gebruik biggulp.readfreenews.net als alternatief om binaries te downloaden die op de skynet newserver incomplete zijn. Ie is wel een stuk trager maar ik vind er toch redelijk wat, misschien zijn jullie er ook iets mee :wink:
weatherman
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 sep 2002, 17:55
Locatie: Brussel
Contacteer:

you have reached your connection limit for your access classification

wazda? geloof dat die 't nie doe
Evolution Revolution
http://metabolizerz.cjb.net
y2mich
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 sep 2002, 11:01

raar ik heb er gee probleem mee, kheb er daarnet nog van gedownload.... :?
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Weatherman,

ik heb je berichtjes beantwoord in het Abuse-forum van Skynet. Lees die eens goed, voor je hier weer terug komt zeggen van dat we solliciteren voor moderators bij Skynet.

Censureren, kijk,

op internet heb je een aantal zaken
1: de nettiquette: beetje elementaire beleefdheidsregels waar je je aan houdt, dat doe je dus overal.
2: specifieke regels: regels in dit forum, enkel geldig in dit forum.

Als jij je niet aan de regels houdt ivm reclame, wel simpel wordt verwijderd, tweede stap > gebanned. Kunt ge er u niet aan houden post hier dan niet, met dergelijke mensen zijn we geen stap vooruit!

Nogmaals onze aanpak voor de SUB: we zijn voorlopig te klein, bestaan slechts een twee-tal weken, en jij zou al willen dat we nu een grote mond gaan op zetten tegen Skynet; kzou zeggen prima toenadering om iemands hulp te vragen.

Kijk ik heb in de absue-forums van Skynet een poging gedaan deze heisa een beetje te doen kalmeren, en de plooien een beke glad te strijken, als dit van jouw kant ook niet kan dan zuller er zeker maatregelen komen op de SUB. (ne beraadslaging met de SUB-medewerkers!)

Voor de rest steun ik hier 100% de replys van Sensei en Sub!
I love it when a plan comes together!
Weetgraag
Erelid
Erelid
Berichten: 2117
Lid geworden op: 15 sep 2002, 08:50
Locatie: Zelzate Belgie
Contacteer:

Klare taal The Oddity,

Support from me 100%

Greetz
Weetgraag :wink:
weatherman
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 sep 2002, 17:55
Locatie: Brussel
Contacteer:

ijk ik vindt het een en het ender beschaafd totdat een moderator in een post over mij persoonlijk zecht :

ja ik kan idd op de link "stuur dit bericht naar een modorator" klikken maar dan wordt enkel zijn bericht verwijderd spammers moet je vernietigen tot op het bot schiet ze dood voor mijn part

nou als dat Erik zn instelling is denk ik dat hij beter besteed is in nazi duitsland, de redenen denk ik zijn over evident zelfs voor hen met minder creatieve verbeeldingen, dus nettiquette? sorry maarre ik heb me nog nooit zo verlaagd 1 maal een banner niet zoals jullie.

en als jullie te klein zijn het woord te voeren en bang dat jullie samenwerking met skynet niet doorgaat houdt u er dan buiten u doet aan bende vorming en intimidatie dat doet uw forum geen goed een forum waar ik oberigens graag deel van uit zou maken als u niet een beleid zou hebben van alles wat u persoonlijk niet aanstaat te filteren in plaats van het skynet beleid van vastgezette regels zoals geen porno, persoonlijk kwetsend lees zelf de regels maar, een forum met wat de fuhrers niet aanstaat bekoort mij niet zo dus ik stel voor dat we ons beleid aanpassen, zou niet in een ego trip willen belanden waar ik mensen reprimandeer voor wat ik zelf doe, maakt niet uit hoe zielig ik ze vindt tenoverstaande van mijn eigen grootheid.

en gei hoeft de heisa niet te kalmeren
eigenlijk had men het tegenovergestelde van u verwacht
Evolution Revolution
http://metabolizerz.cjb.net
weatherman
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 sep 2002, 17:55
Locatie: Brussel
Contacteer:

kan men ook posts verwijderen? ik mis er 1 en nu heb ik per ongeluk 2 de vorige is schijnbaar door jullie verwijderd en dezew zag ik de 13rste k33r n13
Evolution Revolution
http://metabolizerz.cjb.net
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Als je graag wil zal ik je dubbelpost verwijderen.

Om het is effe te hebben over het feit dat wij allemaal führers zijn... Wij proberen gewoon te helpen. Jouw post werd geëdit door Erik, en die kan soms overdrijven (ik heb er ook al ruzie mee gehad), maar die probeert net als de rest van de mensen hier te doen en da's gewoon helpen! En aangezien jouw reputatie op het skynet forum, neem ik het Erik ook niet kwalijk dat hij de link naar je website verwijderd heeft (al vond ik dat je hier een tweede kans verdiende)

---Start Persoonlijke mening---
Zegt is met G en niet met CH (niet dat ik geen fouten maak, maar dat vond ik toch al te grof)

En dan nog, jouw site... ik heb er mijn vraagtekens bij, post hem eventueel op het site gedeelte (wat we hier hebben), maar ik zou hem niet toelaten, want ik ging er naartoe en er was zo'n pop-up van gator (spyware) en (nu ga ik wel zeeeer persoonlijk) wat een lelijke site gewoon, ik heb zelden zo'n slechte site gezien, moest ik van jou zijn zou'k er niet eens durven reclame voor maken.

Voila, dit moest mij effe van het hart, mijn persoonlijke mening is niet mijn mening in de hoedanigheid van moderator, dus mijn part moet je er geen rekening mee houden.
---End Persoonlijke mening---

En nu stop ik met mijn energie te steken in dingen die toch niet vooruitgeraken, mensen met vragen daarentegen, I'm glad to help!

greetz,

Nob
Gebruikersavatar
Erik
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1321
Lid geworden op: 15 sep 2002, 02:46
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 18 keer

Erik kan soms overdrijven zegt hem :mrgreen: :mrgreen: enne weatherman ik heb al minstens 4 posts gezien op het skynet forum waar je ofwel een nieuwe topic start (ofwel reply je op een bestaand topic) ma ge helpt de mensen niet ge posts die uitermate lelijke banner (sorry een grafische kunstenaar ben je niet) ik ook niet trouwens en wie heeft ooit gezegd dat ik voor skynet werkt ?????? ik heb niks ma dan ook niks mee skynet te maken ik kan best begrijpen weatherman dat ge gefrustereerd raakt dat de newsgroups niet werken ik zou zeggen stop mee uw factuur te betalen aan belgacom :mrgreen: loop je wel het risico dat ze uw account blokkeren en ja misschien was ik wel wat hard mee dat "doodschieten voor mijn part"


Erik
Registered Linux user #286313
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Zie je wel dat Erik redelijk is :)

Nob
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”