Look who's talking, jij noemt mij verwend en iemand die het niet gewoon is om in een samenleving te leven omdat ik dit een probleem vind en als ik daarop reageer blaf ik je zogezegd af. Dat kan misschien zo zijn, maar eerst eens in de spiegel kijken voordat je iemand beschuldigt he.
Een probleem dat meer dan een maand duurt (het is niet omdat men een slot opent dat het probleem vanaf dan onstaat, check het technische forum maar eens, daar kun je wel vinden wanneer dit probleem begonnen is) vind ik schandalig en ik dacht daarom hier te komen na dit bericht te lezen in het technisch forum.
-
Verdomme, is dat nu nog altijd niet opgelost ??
En als ik hardware bestel dan komt dat niet na een maand ofzo toe en anders ga ik naar nen andere leverancier.
Da's gewoon een excuus van skynet mijn gedacht! Bestellen jullie ergens in de Himalaya ofzo? En dan per ezeltje je hardware van de berg af en dan met het schip tot Belgie en dan met de postbode zijn fietske tot bij skynet ?? Ooit al gehoord van DHL, UPS en van die dingen ?
Come and join:
http://www.skynet-user-base.tk zodat we met veel zijn en samen wat druk kunnen uitoefenen op skynet, want sommige dingen (zoals dit met de newsservers) kunnen toch echt niet door de beugel!
Nob
-
Dus begin niet tegen mij te roepen als ik hierover ontevreden post in dit forum ok.