Ik probeer proximus aan hun verstand te brengen dat ik een nieuwe telefoon ga kopen deze telefoon maakt gebruikt van een microsimkaart terwijl mijn huidige toestel een standard simkaart gebruikt.Ik heb dus een microsimkaart nodig.Proximus blijft zeggen
Dat is inderdaad de normale procedure bij deze operator maar hier is geen BGC verkooppunt noch een proximusverkooppunt.Met de auto rijden mag ik niet want ik heb epilepsie.Is dat nu zo moeilijk om die verdomde simkaart met de post op te sturen ?.Blijkbaar was dat niet zo moeilijk toen ik mobistar inruilde voor proximus.Proximus schreef: Indien u een ander formaat van simkaart nodig heeft, dan kan de Eshop u spijtig genoeg deze nieuwe kaart niet toezenden. Hiervoor moeten wij de klant de raad geven langs te gaan in een Proximusverkooppunt of Belgacomwinkel.
Dus eigenlijk wil proximus dat ik de wet overtreedt in een auto stap en naar een verkooppunt rij met als risico dat als ik een ongeval heb de schade automatisch op mijn rekening komt (zelfs al ben ik niet in fout) zeer mooie klantvriendelijkheid noem ik dat.Dat ze eens wachten tot ik weer zo een telefoontje krijg over klanttevredenheid ze zullen het geweten hebben .....Wat is het alternatief ? naar de klantendienst bellen (6000) ? als dat mogelijk was toen ik een andere provider verliet moet dat nu ook mogelijk zijn en daarmee amen en uit indien niet stap ik het af....