Leuk om te horen. Ik ben nog steeds aan het wachten. Heb dit weekend nog een maandje MV verlengd omdat de bundel deze week vervalt, en ik heb gevoel heb dat dit grapje nog lang kan duren.
Als het tegen eind deze week niet in orde is, dan zal ik naar een BGC gaan en den boel annuleren. Maakten ze er bij BGC shop een probleem van?
Vertraging oplevering?
Ja mijn bundel vervalt morgenochtend en heb al mijn krediet ook opgebruikt al . Nee niet echt een probleem van gemaakt. Persoon moest wel bellen naar (interne) klantendienst, want GC kunnen zij niet bestellen in de winkel.
Zelf dacht hij eerst om bv een smart 15 aan te vragen, en dit dan te laten switchen naar GC wanneer nummer overgedragen is. Maar via telefoon iets anders gehoord neem ik aan, dus fax was voldoende..
Ging nog kopie per mail krijgen van fax, maar niks ontvangen, wrs typo gemaakt.
Hopelijk raakt het nu in orde, want die persoon die mij vandaag geholpen heeft komt dinsdag pas terug werken. ( zal toch bellen naar 6000 alst tegen donderdagnamiddag niet in orde is)
Zelf dacht hij eerst om bv een smart 15 aan te vragen, en dit dan te laten switchen naar GC wanneer nummer overgedragen is. Maar via telefoon iets anders gehoord neem ik aan, dus fax was voldoende..
Ging nog kopie per mail krijgen van fax, maar niks ontvangen, wrs typo gemaakt.
Hopelijk raakt het nu in orde, want die persoon die mij vandaag geholpen heeft komt dinsdag pas terug werken. ( zal toch bellen naar 6000 alst tegen donderdagnamiddag niet in orde is)
Update: MV had mijn aanvraag van gisteren vandaag ontvangen. Heb echte rfoutje gemaakt bij het simkaartnr, dus ik moet het vandaag weer opnieuw doen. Dus normaalgezien ben ik morgen overgeschakeld.
*edit: port out is OK bij MV. Moest om 17u nog even naar Proximus bellen, dus nr overdracht is dan gestart. Zit atm wel nog altijd op het Base netwerk.
Had ik ergens gelezen dat Proximus altijd is om 12u smidddags?
*edit: port out is OK bij MV. Moest om 17u nog even naar Proximus bellen, dus nr overdracht is dan gestart. Zit atm wel nog altijd op het Base netwerk.
Had ik ergens gelezen dat Proximus altijd is om 12u smidddags?
Jap, gisteren dus telefoongesprek om 17u waar het gestart is. Signaal viel vandaag weg om 11u30.
Heb jammergenoeg wel geen 4G op mijn iPhone 5. Zit nochtans in het gebied en het is geactiveerd op mijn tel nr. (en nodige aanpassingen gedaan via ipcc files)
Heb jammergenoeg wel geen 4G op mijn iPhone 5. Zit nochtans in het gebied en het is geactiveerd op mijn tel nr. (en nodige aanpassingen gedaan via ipcc files)
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 3 keer
Heb vanmiddag nog eens gebeld naar de e-shop. De medewerker aan de lijn had er GEEN BENUL van wanneer de nummeroverdracht zou plaatsvinden. Kan je dat nu geloven?
Ik vroeg hem als ik het kon annuleren en naar een BGC shop kon gaan om het boeltje te regelen; en hij zei dat je ze daar Generation Connect niet konden bestellen ofzo? Hoe heb jij dat gedaan frado? Want ik ga het boeltje annuleren.
Ik vroeg hem als ik het kon annuleren en naar een BGC shop kon gaan om het boeltje te regelen; en hij zei dat je ze daar Generation Connect niet konden bestellen ofzo? Hoe heb jij dat gedaan frado? Want ik ga het boeltje annuleren.
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
GC kan je idd alleen bestellen via de website
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Naar belgacom winkel gaan. Daar kunnen ze idd niet GC bestellen. Ik ben gewoon geweest, en zo'n blad tot nr overdracht laten invullen. Ordernummer van e shop hebbne we er ook bijgeschreven.siMn schreef:Heb vanmiddag nog eens gebeld naar de e-shop. De medewerker aan de lijn had er GEEN BENUL van wanneer de nummeroverdracht zou plaatsvinden. Kan je dat nu geloven?
Je moet dus meehebben: je huidig nr + simkaart nr. EN je nieuw simkaart nr dat je kreeg van Proximus met de post.
Dat faxen ze dan, en de overdracht is binnen de 48u.
Het kan wel degelijk hoor, ook voor GC dus.(want je moet niks laten bestellen ,gwn nroverdracht faxen)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Wat je wel kan doen: eerst een andere pay & go formule aanvragen via een shop en eens alles in orde is je via 6000 naar GC laten overzetten.
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Ik zat meteen op GC.. Toen mijn nummer ovegedragen was zat ik op GC met meteen €20 beltegoed.
Nog geen factuur ofzo gezien, ik gok dat die volgende week komt dan. Ik heb €20 auto herlaadbeurt(heb 10 mb binnen Europa al), dus ik gok dat het wel in orde is bij mij..
Heb dit duidelijk gezegd in de winkel ook dat ik GC wil, daarom ook mijn e shop bestelling op de fax geschreven.
Nog geen factuur ofzo gezien, ik gok dat die volgende week komt dan. Ik heb €20 auto herlaadbeurt(heb 10 mb binnen Europa al), dus ik gok dat het wel in orde is bij mij..
Heb dit duidelijk gezegd in de winkel ook dat ik GC wil, daarom ook mijn e shop bestelling op de fax geschreven.