fryelectro schreef:OK en hoe zit dat dan met situaties zoals de mijne: Ik had een BGC internet only abonnement (raw copper zit zogezegd bij in de prijs) en had dus een lijnnr maar hier kon edpnet bij de overschakeling niets mee doen. Edpnet moest effectief mijn circuit ID hebben. Uiteindelijk hebben ze dit wel zelf via BGC kunnen verkrijgen...
Van zolang jij nog klant bent bij belgacom is er nog geen sprake van een CID (althans niet voor zover wij techniekers weten). Dit wordt pas bekend van de moment jij een lijn via een olo aanvraagt, zij het een bruo, broba of raw copper. Dit CID is tevens uniek voor die situatie, bij een verhuis krijg je een nieuwe raw copper en CID. Een verhuis van een raw copper bestaat niet, itt verhuis van belgacom producten. Jij als klant gaat daar niets van merken, maar in de achtergrond bij belgacom zijn er massa's processen om dit te regelen.
Jack Daniels schreef:Als je dan, zoals ik, overschakelt van een alternatieve provider naar Belgacom en je wilt geen vaste lijn meer, tja... wat moet je dan vragen? Want nergens staat het duidelijk vermeld. Vraag ik dan "zonder vaste lijn", "raw copper", "without voice", ...?
Gewoon internet. En als gij telefonie moet hebben vraagt ge een pack internet en telefonie. En als ge daarbovenop ook nog eens tv moet hebben vraagt ge een pack internet plus telefonie plus televisie. Zo simpel is dat.
Ge maakt het uzelf gewoon veel te moeilijk.
Want de benaming die je bij bv. edpnet gebruikt (raw copper) is dan blijkbaar "not done" bij Belgacom gezien ze daar een andere benaming hanteren.
Een raw copper is een raw copper, zowel bij belgacom als edpnet als dommel.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.