LED verlichting (binnenhuis)

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

Al die lampen van 3W, 6W, 9W... hebben meerdere led's van hetzij 1, 2, 3 of meer Watt per led. Alhoewel, meer. Ik denk dat op dit ogenblik 9W (of 3x3W) de krachtigste led lampjes zijn. Bij mij zijn het er van 6W met telkens 3 led van 2W, ofte 6W per lamp. Over het verbruik spreek ik mij niet uit, had er eerlijk gezegd niet op gelet.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
thiebapa
Plus Member
Plus Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 02 dec 2008, 15:15
Locatie: Diest
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 16 keer

Check op www.econergic.eu en www.memostar.eu , een belgisch bedrijf met prima service !
Afbeelding
-> speedtest was done with wireless-connection<-
Proximus/
Tuttimus
PC: Macbook Air i7/8Gb/256GB SSD, 13" , Apple iPad Pro 256 GB-3G/ GSM : iPhone6S-128GB + Mobilus M
profiel : 100/40
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Wel weinig keuze als je een GU10 230v dimbaar ledje wil...?

Ook bijna geen keuze in verschillende wattage..
helyeah
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 03 mei 2013, 12:04

Ik weet niet of ik hier helemaal goed zit maar ik dacht aangezien hier led expers zijn kan ik het hier prima vragen!
Ik heb in mijn zoektocht naar het upgrade van mijn woonkamer deze foto gezien: https://www.jouwmaatkast.nl/afbeeldinge ... erkast.jpg nu leek het mij ook wel gaaf om zo'n soort verlichting om mijn kast heen te maken. Dit moet er echter wel netjes uitzien en niet als een feest verlichting die is blijven liggen. Tot nu toe heb ik daarom ook nog geen mooie oplossing gevonden die ook een beetje betaalbaar is. Heeft er iemand van jullie tips waar ik dit betaalbaar en niet goedkoop uitziend kan kopen?
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

Wat noem je betaalbaar ?

Er bestaan -tig ledstrips, in 1 kleur of RGB, met veel leds/m of met minder leds/m.

Quintezz is bvb een leverancier van zo'n dingen. (Die trouwens ook regelmatig passeren op 1dayfly en ibood ed.)

Bij Dealextreme kan je ze ook vinden, prijs is minder, kwaliteit, geen idee.

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Zoals Joe De Mannen hierboven zegt: die LED strips die regelmatig op iBood passeren voor +-50 euro zijn van goede kwaliteit, en proper weg te werken (autocollant van 3M zit erop).
thiebapa
Plus Member
Plus Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 02 dec 2008, 15:15
Locatie: Diest
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 16 keer

Afbeelding
-> speedtest was done with wireless-connection<-
Proximus/
Tuttimus
PC: Macbook Air i7/8Gb/256GB SSD, 13" , Apple iPad Pro 256 GB-3G/ GSM : iPhone6S-128GB + Mobilus M
profiel : 100/40
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”